Eve erken döndüm ve Axel'i aramaya karar verdim. Uzun zamandır sözümde duramıyorum.
Dediklerimi duyunca kabul etti ve parkta buluştuk.
Park dediğim yer sadece çocukların oynaması için olan bir yer değildi. Daha çok ormana girmeden ailelerin güvenle piknik yapabileceği bir yer.
Kimsenin olmadığı bir köşede antrenman yapmak bizim için en uygunu.
Axel çalışkan bir çocuk ve onun dövüş sanatlarında gerçekten yetenekli olduğunu söyleyebilirim.
Ona verdiğim günlük antrenmanları düzgünce yaptığını girebiliyorum. Özellikle kondisyonu güçlenmiş ve daha sağlam bir vücuda sahip olmuştu.
Bir insan sıkı çalışma düzgün beslenme ve uykuyla üç ay içinde güzel bir vücuda sahip olabilir hatta sağlam kaslara sahip olabilir.
En azından bilim öyle diyor ben inanmıyorum. Ahem. Neyse Axel'in gelişimi oldukça iyi.
En son ki derste öğrendiklerini unutmamış hatta güzelce uygulamış ve geliştirmiş.
-Usta nasılım?
-Hmm. Fena değil.
-Hehe gerçekte çalıştım.
-Bunu girebiliyorum.
-Usta artık yeni hareketler öğrenebilir miyim? Havalı olanlardan.
Oldukça heyecanlı görünüyor. Bir tane sıkıntı olmamalı.
-Bana vücudunun üst kısmıyla mi yoksa alt kısmıyla mı daha rahat olduğunu söyle.
Profesyonel olarak eğitimiyorum yani daha rahat olduğu şekilde bir kaç hareket öğrenmek yeterlidir.
-Sanırım yumruklarla daha rahatım. Tekme atarken dengemi kaybedecek gibi oluyorum.
Beklediğim gibi. Onunla dövüşürken yumruklarla oldukça iyi olduğunu düşünmüştüm.
Ben genelde tekmeyi tercih ediyorum. Birinci nedeni ne kadar çalışsam da sektördeki erkekler de aynı şekilde çalıştı ve bu yüzden güç bakımından her zaman bir adım ötedeydim.
Bu yüzden hafif dövüş sanatlarını çalıştım. Hızlı saldırıları ölümcül noktalara isabet ettirdim.
Tabi bu yeterince güçlü olmadığım anlamına gelmiyor. Gücüm de hafife alınamadı.
Vücudumu iyi kullanabildiğimden zor hareketleri yapmak benim için kolaydı. Sadece vücudumu döndürüp beklenmeyen saldırılar yapabilirdim.
İkinci sebep ise... Estetik durması. Hadi ama çok havalı olduğunu kabul edin.
Tabi ilk başta bunu düşünmüyordum ama oldukça iyi göründüğünü düşünüyorum.
Yumruklar tek başına ne kadar güçlü olsa da bir dövüşte yetersiz kalırlar. Bu tekmeler için de geçerli olsa da Axel için bu önemli değil.
Yumruk saldırı için oldukça gerekli olsa da savunma için de bir o kadar gereklidir.
En basitinden başlayıp ona kroşe atmayı öğretmeye karar verdim. Basit bir boks hareketi.
İlk önce ondan elime vurmasını istedim. Hatalarını inceledim ve ona gösterdim.
-Sırtını daha düz tut. Evet. Elinle beraber vücudunu yana yaptırmalısınız.
...
-Sol ayak biraz daha geride durmalı
...
-Diğer eline dikkat et. O seni korumalı. Düşman saldırının görse bile sana hasar verememeli.
Sonra bir kaç temel şey daha gösterdim.
Önümüzdeki iki gün bu şekilde geçti. Her gün okul çıkışında parka geldik. Ve her gün okulda özellikle Steohan'dan uzak durdum.
Onunla sonra ilgileneceğim şimdi uğraşamam.
******
Bur kaç gündür onu bekleyen dört çocuk.-...
-...
-...
-...
******
__________
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asıl Suçlu Kim
AkcjaYa dünyanın bir numaralı suikastçisi 'normal' bir kızın bedeninde reenkarne olursa? Aradığı intikamı bulabilecek mi? Ya da bu küçük kasabadaki sırlar onu engelleyecek mi? *Bahsedilen olaylar tamamen kurgudur. Anlatılanları denemeyin veya örnek almay...