Bölüm100 Başka Bir Patlama

303 50 26
                                    

Sonunda gece çöktüğünde her şey sessizdi. Daha deminki canlı görüntü şimdi hiç bir yerde görünmüyor du.

Yöneticilerin kaldığı yerin önünde iki koruma var. İkiside küçük bir kapıyı koruyor. Tahminime göre içerisi üçe bölünüyor ve personel sayısına baktığımızda içeride de üç tane daha adam olduğunu anlayabiliyoruz.

Dışarıdakileri sessizce halletmeliyiz. İçeride ses yalıtımı olduğuna eminim. Yöneticilerin konuşmaları özeldir sonuçta.

Hawks bizden ayrıldı ve ben Khalid ile konuşmaya başladım.

-Hawks'a yol açmak için sağ gemideki kameraları kapat.

-Anlaşıldı. Hawks uyuşturucuyu salmak için işaretimle altmış üç saniyen olacak. Bu sürede her şeyi halledip saklanmalısın.

-Anladım.

***** Hawks'ın tarafı

Karşı gemiye geçmek için hazırlandım.

Bu patronla uzun zaman sonra çıktığım ilk görev bunu mükemmel şekilde tamamlamalıyım.

Kancayı attım ve karşıya yavaşça kaydım.

Burası şuan güvenli. Güvenlikleri gözlemlediğim kadarıyla işini ciddiyetle yapan bir kaç kişi var.

Bunun nedeni tahmin edilebilir. Çoğusu elit ve buraya saldırı yapılacağını düşünmüyorlar.

Ama bir noktada haklılar. Ben bile o durumda olsam böyle düşünürdüm.

Patron bana bir çok şey öğretti. Kişisel olarak dövüş eğitimi vermese de ondan bir çok hayat dersi aldım denebilir.

Bunlardan ilki her zaman uyanık olmam gerektiğiydi.

Şimdi bu dikkatsizlikleri onlara ağır bir bedele neden olacak. Sessizce gemide ilerledim ve karanlıktan yararlanarak gölgelerde saklandım.

Hızlı ve çevik hamlelerle köşelerden köşelere zıpladım. Geminin planına baktığımızda kamera odası aşağıda bulunuyor.

Sadece bağlantılı havalandırmayı bulursam o zaman işim kolaylaşır.

Şimdi incelemem gerekiyor.

Önceden baktığım geminin planını hatırladım.

Odaların dizilimine göre havalandırma sistemi nasıl olmalı? Kafamda her şeyi canlandırdıktan sonra aşağı inmeye karar verdim.

Aşağı inen kapı bir kişi tarafından korunuyor. Kişi oldukça yorgun görünüyor. Öyleyse neden ona bir iyi geceler uykusu vermiyorum?

Durduğu kapının bulunduğu yerin üzerinde durdum ve aşağıya sessizce indim. Hafif bir hareketle boynuna vurup onu oturur şekilde yere koydum.

Böylece uyuyora benziyor. Uyanmadığından emin olduktan sonra aşağı inmeden önce kulaklığa dokundum.

-Kameralar.

-Öyleyse işlemi başlatıyorum son 3...2...1!

Sürem sınırlı ve aşağıda bir çok kamera olduğunu biliyorum. İçeridekiler uyuyor olmalı. Uyanık biri olması ihtimaline karşı oldukça sessiz ilerledim.

Yukarıdaki havalandırmaları kafamdaki haritaya göre takip ettim ve sonunda istediğim noktaya ulaştım.

Kapağı açtım ve gazı verdim. Bu gaz tüm odalara elbette gidecek. Ama ilk olarak kamera odasına gidecek.

Sıraya göre giden gaz oranı azalır benim amacım tamamlandı şimdi saklanmalı yukarı çıkıp bomba döşemeliyim.

-Son yirmi saniye.

Asıl Suçlu KimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin