Bölüm97 Sadece Bir Garson~

293 42 5
                                    

Mükemmel planın bir parçası olarak kılığına girdiğimiz hizmetçileri kaçırmalıyız.

İçeri ilk giren benim kılığına girdiğim kızdı. Benden farklı olarak sadece gözlerinin rengi farklı.

Saklandığım köşeden çıktım ve boynuna doğru vurdum.

Hawks ve Phoenix'e baktım.

-Ben kaçıyorum.

Kızı boş bir dolaba kilitledim.

Ona oldukça sert vurdum yani uzun bir süre uyanmaz. Aynı zamanda ufak bir uyuşturucuda vermiş olabilir.

Uyku süresini uzun tutmalı.

Dolabı kilitledikten sonra oradan bir kaç içki ve bir tepsiyle ayrıldım.

Daha önce bir çok kez garson kılığına girdim. Dışarıdan görünenin aksine zor bir iş.

Özellikle bu tür ortamlarda basit bir 'garson' un pek söz hakkı yok.

Yani birinin gözüne çarpmamaya dikkat etmeliyim. Yoksa başım derde girer.

Şimdilik bu durumu etrafı keşfetmek için kullanacağım.

Geminin ana bölümü insan kaynıyordu. Çalan müzik çok nazikti. Buna zıt olarak parlak ışıklarla donatılmış bir alandı.

Bu tür ortamlar bana hep komik gelmiştir. Bu insanlar hiç biri iyi değil yine de bu şekilde en asil kişiler gibi gözüküyorlar.

Bu da bize şunu gösteriyor geçmişten bu güne, aristokrasi çağından bu güne değişen tek şey suçları işleme şeklimiz.

Özünde hepimiz korkak bir kahkahanın altında saklanıyoruz. Ne acı verici.

Ben de bu şekilde gülümsüyorum. Yapacak bir şey yok gerçek rengimi saklamalıyım.

Çünkü ben de insanlığın geri kalanı gibiyim.

Yapma gülümsememle dik bir şekilde yürüdüm. Burası oldukça büyük.

Yöneticilerin kaldığı yer orta kısmın geminin başına yakın olan tarafta.

Oraya belli bir mesafeden sonra yaklaşmak yasak. Korumalar bekliyor.

Etrafta gezdim ve bazı şarap isteyen kişilere istediklerini verdim. Bazı önemli konuşmalara da kulak misafiri oldum.

İleride ki masada en yaşlı olan yönetici oturuyor. Yaşını bilmesem de öyle gözüküyor. Neden ona ihtiyar demiyoruz. Bunu duysa eminim sinirlenirdi.

Gözlerim masayı taramaya başladı ve o an onla göz göze geldik. Ne zamandan beri orada duruyor?

Beni tanımış olamaz öyleyse neden bana doğru bakıyor?

Kickstart elini salladı ve gelmemi işaret etti. Ben bir garsonum. Evet sadece bir garson.

Yavaşça ilerlerledim ve tepsiyi uzattım.

-İster misiniz?

Yavaşça birini aldı ve bana bakmaya devam etti.

-Acaba başka bir isteğiniz var mı?

-Sen bir yerden tanıdık... hayır bir şey yok gidebilirsin.

Huuhh. Ellerimin titremesini saklayabildim. Yanlış anlamayın korkudan değil. Sinirden.

Sadece alacağın büyük intikamın hazzı olmasaydı burada onu öldürürdüm.

Masa da kimlerin olduğuna dikkat etmeden yürümeye devam ettim.

Elimdeki tüm içkileri bitince yenilerini almak için depoya gitmek için arka tarafa doğru yürümeye başladım.

Ta ki birine çarpana kadar.

Başımı kaldırmadan özür diledim.

-Özur dilerim efendim.

-Sen...

Belalı birine takıldığımı söyleme. Dur bir dakika bu ses...bir yerden tanıdık geliyor gibi.

Kafamı hafifçe kaldırdım ve inanılmaz bir şeyle karşılaştım. Dedektif!

Belli edemem!

-Gerçekten üzgünüm efendim.

-Hayır sıkıntı değil sadece...

Arkadan başka bir ses geldi.

-Patron istediğin içecek.

O...o burada ne yapıyor!? Axel neden bu gemide?

Ahh hayır artık kafam hiç bir şeyi almıyor. Şuan görev uğruna bir şey yapamam sadece...

O sırada Axel elindeki bardağı elinden düşürdü ve refleks olarak onu tuttum.

-Haha teşekkürler oldukça iyi refleksleriniz var.

Lanet olsun!

-Genelde bir tür durumlarla çok karşılaşıyorum...

Kötü bir bahane...

Sadece neden bu çocuk burada anlamıyorum!

Bardağı verirken bardakta bir şey farkettim. Bu içkinin rengi diğerlerinden biraz daha farklı.

Çok hafif bir ton oynasa da dikkatli olmak benim işim. Haah. Neden buraya geldiğini bilmesem de onu koruyacağım.

-Bayım bu içkinin kalitesi düşmüş görünüyor izin verin size yeni bir tane vereyim.

Dedektif göz ucuyla bardakları inceledi. Farketti mi bilmiyorum ama bakışlarında ki merak belli oluyor.

Onlar buradaysa Drake'de buralarda bir yerde olmalı. Hızlıca kaçmak iyi olur.

-İzin verirseniz ben servis için devam etmeliyim.

Hafif bir selamdan sonra ayrıldım.

Buraya nasıl sızdılar hiç bir fikrim yok ama o adamın hafife alınmaması gerektiğini biliyordum.

Saatler ilerledikçe müzik artacak ve büyük ihtimalle dansçılar içeri gelecek. Bu aşamada daha rahat bir şekilde etrafta dolaşabilir bazı önemli bilgiler elde edebilirim.

Kameraların yerlerini tespit etmek çok önemli.

_________
Yazar:Villainesssss

Asıl Suçlu KimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin