Bölüm98 Sadece Bir Garson~ (2)

269 44 6
                                    

Yeni tepsiyle gezemeye ve uzaktan gözlemleme yapmaya karar verdim. Şimdilik iki kameranın yerini net bir şekilde girebiliyorum.

Belli etmeden yavaşça yöneticilerin kaldığı bölüme doğru ilerledim. Korumalar olduğundan sadece en yakın olabileceğim şekilde duracağım.

Bir köşe de daha kamera keşfettim. Bu tarafta başka olmamalı. Gözlemledim ve boşlukları buldum.

Kulaklığıma gizlice dokunup konuştum.

-Khalid kamera odası tam olarak nerede?

-Sağdaki gemide olduğuna dair sinyaller alıyorum.

-Bana tam konumu tarif et.

Şuan Hawks'da benim tam karşımda etrafa bakıyor. Eminim benden çok şey bulacak.

O benim öğrencim!

Neyse. Eğer bir kişi kamera odasına sızarsa her şey çok kolay olurdu ama korumalarla dolu bir gemiye atlamak pek akıllıca değil.

Khalid sinyalleri bir süreliğine kesebilir ama bu sadece kısa bir süre zarfı için geçerli.

Peki ya sonra ne olacak?

Denize atlayıp kaçma olasılığımız ne kadar?

Tabi mi imkansız değil ama ben daha çok kaos istiyorum. Neden yöneticiler ölürken bir gemiyi de batırmıyoruz?

Burada bir yerde patlayıcı olduğuna eminim. Ama sıkıntı bunların silah odasının nerede olduğu.

Ya da ateşe de verebiliriz. Yeterince alkol var değil mi?

-Khalid silah deposunun nerede olduğu hakkında bir fikrin var mı?

-Soldaki gemide.

Ahh gerçekten mi!? Her şeyi dağıtmak kimin fikriydi?

Hmm ama eğer her şey ayrıysa bu da demekki bir iletişim kopukluğu olabilir.

İyi bir fikrim var.

Üç gemide de alkol alan insanlar var. Bunlar koruma olsalar da basit kişiler değiller. Elit kesimdenler.

Gemilere baktığımda onlarda da garsonlar olduğunu girebiliyorum. Peki ya alkollerine bir şey karışırsa... Hehe.

Tek sıkıntı... Oraya nasıl farkedilmeden gideceğim?

Hawks ve Phoenix'e bir işaret yapıp ayrılacağımı bildirdim.

Önce içki deposuna gidip kancamı aldım ve geminin arka bölümünden diğer geminin arkasına doğru boş bir zamanda attım.

Karşıya geçtiğimde artık sadece başka bir garsondum.

Etrafta rahat bir şekilde gezdim ve depoya girdim. Arka bölümde kimse olmadığından ve depo orada olduğundan kimse yoktu.

Depodaki şişelere biraz ilaç attım ve hazır olan bardaklara da koydum.

Eveet. Bu da sonuncusu...

-Sen oradaki ne yapıyorsun?

-Ahh sadece tepsim boşaldı ve yenilerini almaya geldim.

-Sen bu gemiden miydin.

-Aslında ana gemide bulunuyordum ama buraya gönderildim.

Ona orijinal kızdan çaldığım kimliği gösterdim.

-Anldım. Öyleyse acele et içerideki kişiler beklemez.

Haah bu kimliği almakla iyi ettim.

Bir süre içki dağıtıp ilaçların etkisini göstermesini bekledim.

Bu korumalar alkol alsa da ölçülü alırlar. Kim görev başında sarhoş olmak ister ki?

Ama bu bardaklar onlara onların hesaplayamayacağı bir şey verecek.

Burası ana gemi kadar büyük olmasa da küçük de denemez. Bir süre sonra insanlar sallanmaya başladı.

Herkes alkol almasa da bu sayı oldukça düşük ve arkadaşları sarhoşken onlara bakmak zorunda kalacaklar.

Ben hemen fırsattan istifade ederek silah odasına doğru ilerledim.

Girişte iki kamera var.

-Khalid bana iki saniye kazandır.

-Beş saniye ve kimsenin anlamayacağını garanti ederim.

Saymasıyla birlikte harekete geçtim ve kapıyı kırdım.

Muhtemelen buraya kimsenin saldıracağını düşünmediler ve bu yüzden güvenlik böyle düşük.

Etrafa baktım ve bir kaç bomba gördüm.

Gelişmiş bir şey değil bir kaç el bombası yeter.

Amacım ana gemi değil çok fazla kişi var. O kara üzüldüğümden değil. Örgüt bunun üzerini kapatamayabilir.

Öyle olursa olay her yere yayılır.

Anlayacağınız amacım suçu işleyip olanları onların gizlemesine izin vermem.

Şimdi geri karşı gemiye geçmeliyim.

Bu bayağı pratiklesmeye başladı. Gemiler arası seyahat.

Fena değil.

_________
Yazar:Villainesssss



Asıl Suçlu KimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin