Bölüm65 Phoenix

537 76 4
                                    

Çocuklar çekilince içeri girdim. Yatağa atladım ve telefonumu çıkardım.

Phoenix ile konuşmalıyım. Konuşmaya nasıl başlamalı?

-Bay Phoenix.

Bir süre bekledim ve cevap geldi.

-Evet?

-Önemli bir konu hakkında konuşmalıyız.

-Devam edin.

-Daha önceden bahsettiğim gibi ilk hedefim olan binalarını başarıyla patlattım. Şimdi önüme inanılmaz bir fırsat geçti.

-Dinliyorum.

-Burada örgütün yetkilileriyle görüştüğünden şüphe ettiğim iki aile var.

-Dur kasabada mı?

-Evet. Aynı zamanda bazı nedenlerden dolayı bir dedektifle birlikte hareket ediyorum.

-Dedektifte mi kasabada?

-İki...iki dedektif var.

-...

-Bu nedenle yardım lazım. Dedektiflerle işbirliği içinde olsam bile gerçek kimliğimi bilmediklerinden yardımına ihtiyacım var.

-Anladım. En yakın zamanda oraya geleceğim.

-Emin misiniz? Her şekilde buraya gelmek sizin için tehlikeli.

-Tehlike her yerde. Ama en azından ortağımı korumak için oraya gelmeliyim değil mi?

-Haha sanırım öyle?

Taaamam aramız ne zamandan beri bu kadar iyi? Bilgi kaynağını korumak mı istiyor?

-Bana dedektiflerin isimlerini verir misin?

-Birnin adı Drake ve diğerini bilmiyorum.

-Anladım. Peki fiziksel özellikleri.

Kısaca ikisini de tankmladım. Boy, saç göz rengi gibi şeyleri anlattım.

-Ahh bir de adını bilmediğim adamın bir kaşında dikiş var.

-Bu adamlar bir yerden tanıdık geliyor. Ben seninle tekrar bağlantı kuracağım.

-Anladım yeni bir şey öğrenirsem haberdar ederim.

Böylece birbirimize görüşürüz deyip kapattık.

Bu arada Khalid'i bana yakın bir yere almak istiyorum. Şimdi olmasa da gelecekte işimize yarayacak.

Bir de bir takım kurmak istiyorum. İşler giderek büyüyecek gibi duruyor.

Banche bana kurduğum örgütle alakalı bilgiler verdi. Yetiştirdiğim diğer insanlarla iletişime geçmeme nedenim onlara güvenmemem. Bunu zaten biliyorsunuz.

Örgüt benim yaptığım uzun vadeli plan doğrultusunda ilerliyor ve gelişiyor.

Onları tekrar altıma alabilirim. Ama örgütüm henüz bir bütün değil. Yani içeride istenmeyen kişiler de var.

En azından bu benim düşüncem. Eğer benim dönüşüm duyulursa bu bilgi dışarı hızlıca sızacaktır. Bir de bu benim intikamım burada gönüllü olmayanların ölmesi yanlış olur.

Aynı zamanda bir kaç bombalama vakası daha oldu. Ülkenin belirli yerlerinde binalar patladı.

Normal insanlar bizi terör örgütü sandılar ama devletle bir alakamız yok tabi.

Beni takip edenler yavaş yavaş seslerini duyuruyorlar. Şimdilik bu örgüt için büyük bir darbe olmalı.

Halkın ve zengin kesimlerin gözünde de lekelenmis olmalılar. Ölü biri tarafından zorbalığa uğramak gerçekten acı olsa gerek. Hehe.

Örgütün bazı özel toplantıları oluyor. Mesela benim bastığım bunlardan biri değildi. Bu daha fazla örgütün boy gösterisiydi ki battı.

Özel toplantılar tahmin edildiği gibi yöneticiler ve bir kaç özel kişiyle yapılır. Öyle ki ben bile hiç birine katılmadım.

Amacım tedarikçilerden bu tür bir bilgi almak. Eğer işe yararsa yöneticiler için mezar hazırlayabilirim.

Uzandığım yerden dışarı baktım. Hava karanlık ve kapalıydı. Öyle ki tek bir yıldız bile yok.

Bu benim zamanımın geldiğinin bir işareti. Bütünüyle karanlık bir dünya, ışık olmadan.

Güneş olmadan da umutların yükselebildiği bir dünya. Herkesin parlak güneş altında sahte bir şekilde gülümsediği bir dünya değil.

Karanlıkta birbirini görmeden gerçek duygularıyla yaşadığı ve davrandığı bir dünya.

____________
Yazar:Villainesssss

Asıl Suçlu KimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin