Bölüm90 Anlaşma

373 45 4
                                    

Bur piramit düşünün öyle büyük ki içinde yüzlerce sınıf ve ayrım barındırıyor.

En tepesinde yer alan kişi her zaman korkulan kişidir. Bir yerde onlardan kaçamazsın ve yapabileceğin tek şey itaat etmektir.

Korku insanı ele geçirir ve onu piramidin alt katmanlarına atar.

Ama çoğu insan bu kişileri tanımaz bile. Mesela dünyaya baktığımızda çok zengin insanlar var evet ama bunlar gerçekten de en tepedekiler mi?

Yer altında gizlice yaşayan çok kişi var ama varlıkları bile bu kişileri titretebilir.

Karşımda duran adam bunlardan biri. Tepedekilerden biriyle tanışmış ve şimdi onun altında yaşıyor.

Ama dışardan bakıldığında yöneticilerle görüşen ve onlara silah satan biri.

Köleleştirilmiş biri ne kadar mala mülke sahip olursa olsun hala bir ustaya aittir.

Piramitte bulunan sistem de her zaman böyleydi. Bu sadece bir insan olmak zorunda değil. Bu bir devlet ve yahut imparatorluk bile olabilir.

Peki ya hedefte kalan kişi sadece bir Tiran tarafından tehdit edilmiyorsa ne olur?

Cevap basit onun için kurtuluşun daha yüksek olduğu tarafa gider.

Ona ne kadar güçlü olduğumuzu göstermek yeter.

Piramitte üstte olandan ne kadar korkulsada insan doğası gereği üste olana itibar etmek kolaydır.

Bunu herkes istediği gibi yorumlayabilir.

Tabii ki adamımız güçlünün yanında olacak.

-Öyleyse neden bir anlaşma yapmıyoruz?

-Anlaşma? Huh bu şartlardayken gerçekten adil bir anlaşma yapabilecek miyiz?

Adil? Tabi ki bunu bekleyemez çünkü biz şuan piramitte daha üstteyiz.

-Olduğu kadar diyelim. Şartlar basit sen bizim için çalış ve sonsuza dek mutlu yaşa.

-Size nasıl güvenebilirim? Adamlarımı öldürdünüz ve karşınızdaki kişi basit biri değil.

-Seni kaçırabilen biz gerçekten basitmiyiz sence?

-Anlamıyorsun! Onların gücünü hafife alma!

Ona kimliğimi açıklamalı mıyım? Bu en basit yol. En kötü sorunu kökünden hallederiz.

-Benim kim olduğumu biliyor musun?

Adam bana soru işaretleriyle baktı.

-Ben Slayer.

-Beni kaldırabileceğini sanma o öldü ve sen... çok gençsin.

Hay lanet yine bu şey.

-Öyle mi peki buna ne dersin?

Ona yaklaştım ve örgütte sadece benim bilebileceğim bazı olayları anlattım.

-Bu gerçekten...sen..sen nasıl hayattasın?

-Slayer olarak o kadar kolay ölemezdim.

Aslında öldü...Busted.

Ahem.

-Ve tek bu değil o gün yanımda duran kişi ise yer altı kralıydı.

-Yani..sen diyorsun ki ben o zaman size karşı...

Yüzündeki dehşete düşmüş ifadeye bayılıyorum.

-Evet. Ama biz sabırlı insanlarız ve sana bir şey yapmadık. Ama bu gelecekteki seni garantiye almaz.

Asıl Suçlu KimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin