Bölüm46 Hafıza Silmek

803 100 7
                                    

Tamam ilk önce bu fikre karşıydım çünkü tüm anılarını unutma tehlikesi var. Ama bana başka seçenek bırakmadığı için bunu yapmak zorundayım.

FMRI adı verilen cihaz kullanarak bir nörolog hafıza silebilir. Tabu bu sadece orta düzeyli beyin aktiviteleri için geçerli.

Ama benim istediğim çok daha farklı bir şey. Buz suikastçiler bu tür olaylarla çok karşılaşırız.

Yaptığımız işi gören ve öldüremeyeceğimiz bir kişi olabilir. Veya farklı bir derin her neyse. Ortada büyük bir sırrımız olduğu için saklanmamız gereken de çok şey var.

Bu bir hap. Son üç gün içinde olanları unutmanı sağlasada bazen tüm anılarının kaybolmasına neden oluyor.

Biraz riskli bir ilaç. Ama yapmak zorundayız. Hapı ağzına koydum ama yutamadı ne yapsam ki onu kendim içirmeliyim... Gibi bir şey olmadı onun yerine hapı ezip serum halinde verdik.

Şimdi bur süre burada gözetim altında kalsa iyi olur. Muhtemelen bu gece uyanmaz. Hatta yarın bile uyanmaya bilir.

Uyandığında ona nasıl bir bahane uydurmalıyım? Ahh önce onu çözelim aniden uyanır diye bağlamıştık.

Onu çözdük ve yatağa yatırdık. Verdiğimiz hapa uyuşturucu demek doğru olabilir. Ama tam olarak değil. Fazla kullanım sonrası bağımlılık yapabiliyor.

Tabi siz ne istediğinizi bilmeseniz bile vücudunuz sürekli bir şeyi arzuluyor olacak ve o olmadan kafayı yiyeceksiniz.

Biraz korkunç ama dediğim gibi tek hapla olacak bir şey değil.

Ayağa kalkıp evde yürümeye başladım. Burası çok sıkıcı ve uykumda yok.

Bir sonraki hamleyi planlamam lazım. Hemen örgütün sitesine sızdım ve duyurulara baktım. Orada benim resimlerim vardı.

Arama emri verilmişti. Ama beni o günkü suikastin sorumlusu olduğum için değil Kickstart benim başıma ödül koyduğu için arıyorlar.

Böyle bir şey olacağını tahmin etmiyordum. Ama bu benim işime gelir. Bundan sonra beni yakalamaya gelen bir sürü kişi olacak. Hedefim örgütü dağıtmak yani bana kendi elleriyle gelenleri neden bırakmalıyım?

Örgütün neredeyse tüm şehirlerde şubesi var. Tabi bunlar büyük şehirler yani az nüfuslu olan yerlere yaklaşmıyorlar bile.

Sonuçta para kazanmak istiyorlar. Özellikle suçların çok olduğu büyük şehirler ve onları tutabilecek kişilerin olduğu zengin kesimler en sevdikleri yer.

K şehrinde de bir şubeleri var. Oraya baskın yapmayı planlıyorum. Burası çok büyük değil.

Burası üç katlı küçük bir bina. Özellikle sıradan görünüyor. İçinde toplam on suikastçi var. Bu bina K şehrindeki tek şubeleri değil.

Buralar genelde sekreter olarak iş görüyor. Yani müşteri gelir birini tutar ya da yeterince zenginse burası üst katlara telefon açar ve benim gibi biri çağırılır.

Çok eğlenceli değil mi? Peki ya örgütün tüm halkla etkileşime geçtiği noktalar yok olursa ne olur? Gerçi bunu tek başıma yapmam çok uzun zaman alır.

Hatta neredeyse imkansız çünkü önlemler alınacaktır ve tek başıma bir sürü kişiyi alabilsemde bir yerden sonra bende tıkanırım.

Koltuğa geçip oturdum. Biraz gözlerimi kapattım uyandığımda saat neredeyse beş oluyordu.

Leroy'u artık otele götürmeliyiz. Dün gece boyu Banche onunla ilgilendi ve serumun herhangi bir yan etkisi olmadığından emin oldu.

Güneş etrafı aydınlatmadan bunu götürmeliyiz. Sabah zor oluyor.

Gizlice içeri girdikten sonra onu odasına koyup kendi odama gittim. Sonra bir kaç şişe alkol aldım ve boşalttım. Boş şişeleri onun odasına koydum.

Uyandığında ne olduğunu sorgulayacaktır. Bu herhalde onun için bir delil olur.

Yarın onu kontrole giderim ve sonraki gün zaten ayrılacağız. Ben K şehrine o da kasabaya dönecek.
Bu ona yaptığım son iyilik olsun.

Şimdi düşününce acaba Axel ne yaptı? O çocuğun çalıştığına eminim. Ama bir daha görüşemeye biliriz. Bu bir şekilde beni üzüyor.

Neyse ben sadece işime bakmalıyım.

___________
Yazar:Villainesssss

Asıl Suçlu KimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin