İki gün hızlıca geçti bu günlerde özellikle Axel'le ilgilendim ve ona öğrettim.
Öğrenme hızı gerçekten mucizevi. Gelecekte kesinlikle bu konuda iyi bir yere gelecek.
En iyi olmak en yeteneklilere bu özgü bir şey değildir. Bir konuda en iyi olup olmadığınızı başkaları belirler.
Ve asıl yetenek kendinizi onlara en iyi olduğunuzu kanıtlamaktan geçer. Ben bunu başardım.
Genellikle karşı çıkanları yok etmek en iyi yöntemdir. Biliyorsunuz bir dönem boyunca sinirlerin tüm varisleri öldürmüştüm.
Bu akşam Phoenix geliyor. Burada kalacağı bir yer olmadığı için benim evime gelecek ama tabi ki bunu gizlice yapacak.
Kralın yüzü gizli yani dedektif onu tanıyamaz. Bu nedenle arkadaşım sıfatıyla içeri girecek.
Kendisi daha genç ve arkadaş olmamız garip durmaz.
Kendine yeni bir kimlik yapmış. Buraya sözde araştırması için geldi. Kendisi bir üniversitede öğrenci ve adı Micheal. Evet olabildiğince sade bir kimlik yaratmaya çalışmış.
Ama görünüşü olayı bozuyor. O görünüşle sade olamazsın! Tabi güzelin halini güzel anlar.
Kendisi sabah gelecek. Bu gün hafta içi olduğundan sokakta çok kişi yok ve ben de bu gün okula gitmedim.
O gelene kadar örgütün sitesine bakmaya karar verdim.
Bilgisayarın ekranı açıldı ve parmaklarım klavyede gezinirken siyah ekranda kodlar belirdi.
Genelde böyle işleri Khalid'e bırakamın nedeni her şeyi aynı anda yapamam ve ne kadar iyi olursam olayım bu iş için özel olarak eğitilmiş olan o benden daha iyidir.
Ama bu benim kötü olduğumu göstermez.
Bir kaç dakika sonra çoktan içerideydim. Bir kaç kere yapınca daha kolay oluyor.
Sayfada gezindim. Özel bir şey yoktu. Duyurular da bir kaç uyarı vardı. Binalar yok ediliyor dikkat edin şu ve şu önlemleri alin vesaire vesaire.
Bu sayfa en basitinden bir sosyal medya hesabına benziyor. Her kullanıcının kendi hesabı var ve burada yaptığı görevleri açıklıyor.
Bazen buradan suikastçiler birbirlerinden yardım isteyip iş ilanı falan koyabiliyorlar.
Önemli bir şey olmadifini görünce kalatmaya karar verdim. Tam o sırada kapıda bir ses duydum.
Gelmiş olmalı. Kapıyı büyük bir gülümsemeyle açtım.
-Tekrar hoşgeldin Phoenix.
Karşımdaki kişi bana baktı ve gülümsedi.
-Haha gerçekten fakirsin.
Gerçekten giren herkes bu tepkiyi vermek zorunda mı!?
-Fakir? Her saniyede banka hesabımda daha fazla para birikiyor. Dünyanın en zengin adamlarından biri...
-Biriydin. Sonra biri geldi ve malının en az yarısını çaldı.
...
-Hatta düşündüğümden daha fazlasını çalmış olmalı yoksa böyle bir yerde yaşamanı açıklayamazdım.
-Hoho çok misafirperver bir kişi olduğumdan bunları sineye çekeceğim ama bir sonrakinde bu kadar şanslı olmayacaksın.
-Üzgünüm üzgünüm... Beni içeri almayacak mısın?
Hadi büyük evimizde tura başlayalım(!).
__________
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asıl Suçlu Kim
ActionYa dünyanın bir numaralı suikastçisi 'normal' bir kızın bedeninde reenkarne olursa? Aradığı intikamı bulabilecek mi? Ya da bu küçük kasabadaki sırlar onu engelleyecek mi? *Bahsedilen olaylar tamamen kurgudur. Anlatılanları denemeyin veya örnek almay...