Tam olarak olaylar nasıl gelişti bilmiyorum ama dedektifin peşimizde olduğu bahanesiyle bir tatil merkezine sürüklendim.
Döndüğümde herkes çok endişeliydi ve nedense onların benim için endişelenmiş olmaları sıcak hissettirdi.
Ta ki Khalid elindeki su bardağını Lilith'in üzerine dökene kadar. Sonra da Lilith silahını çıkardı ve ona doğrulttu.
Sonra diğerleri de kavgaya katıldı ve bir kargaşa oldu ama önemli değil oldukça eğlenceliydi.
Mutluydum ve bu yeterdi.
Tamam daha önce yatlarım ve bir sürü yazlığım oldu ama hiç tatil yaptığımı hatırlamıyorum.
Zor görevleri birinin yapması gerekiyordu.
Şimdi bu kargaşa da tatil yapma düşüncesi biraz garip geliyor. Haah...
Sabah olunca birlikte özel olarak ayırttığımız bölüme gittik.
Ve işte her şey burada başladı...Kumsal voleybolu!
Lilith ve Banche bir takım olmuşken karşılarında Phoenix ve Khalid bulunuyor!
Ben ise hakeminiz ve Sunucunuz Slayer!
Artı mükemmel yardımcı hakem ve yorumları ile bizi bilgilendirecek Hawks var!
İki takım sahalarında yerleşti ve başlayacak takımı belirlemek için kura çekildi.
Topu atan kısımda Lilith ve Banche yani mavi köşe, karşılayan da ise kırmızı köşe yani Khalid ve Phoenix var!
Düdük sesiyle Lilith topu yukarı fırlattı ve oyun başladı.
Güzel bir servis! Ama Phoenix bu topu karşılamak için tam orada bekliyor.
Phoenix manşet almak için eğildi ve topa vurdu.
Top...top nereye uçtu?
-Phoneix gücünü kontrol edememiş gibi duruyor bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz bayan Hawks?
-Fazla güçlü.
Bu güzel yorumdan sonra oyuna devam ediyoruz. İlk sayı mavi köşede.
Düdükle Lilith tekrar servise geçti. Bu sefer top Khalid'e doğru gidiyor gibi duruyor.
Khalid ustaca topu çevirdi ve topu fileye doğru kaldırdı. Bir atak geliyor! Phoenix yukarı zıpladı ve topa vurdu. Bu bir sayı mı?
Topa vururken kolunu göremedim bile!
Ama o da ne!? Top kumların arasında tekrar yükseliyor! Banche topa ayağıyla yetişti ve topu karşıya gönderdi!
Ama hala tehlikedeler çünkü karşı takım için bu bir avantaj topu.
Khalid'in kaldırdığı topla Phoenix'in smaç denemeleri devam etti ama Banche tek başına bir duvar gibiydi! Geçiş vermiyor!
Yorumları için Hawks'a döndüm.
-Banche güçlü.
Başka bir mükemmel yorumdan sonra tekrar maça döndüm ve döngü hala devam ediyordu. Bu sırada Lilith kenarıda duruyordu. Ama o ne yapıyor!?
Bir Patlama ve top kırmızı takımın alanında patlayarak yere düştü. Herkes sesin kaynağına baktığında Lilith yerde topa keskin nişancı silahıyla hedef almıştı.
Ne...ne zaman onu kurdun ve nişan aldın!?
Bir dakika bir hakem olarak karar vermeliyim. Hiç bir voleybol kuralında topa ateş edemezsin demiyor ve top rakip takımın sahasına düştü.
-Sayı mavi takımda!
Bir kez daha yorumları için Hawks'a dönüyoruz.
-Lilith ve silahı güçlü.
İşte bu mükemmel bir yorumla maça son vermeye karar verdik. Çünkü sahil güvenlik geliyor.
Şimdilik kaçma zamanı!
________
Yazar:VillainesssssDiğer bölüm geç gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asıl Suçlu Kim
ActionYa dünyanın bir numaralı suikastçisi 'normal' bir kızın bedeninde reenkarne olursa? Aradığı intikamı bulabilecek mi? Ya da bu küçük kasabadaki sırlar onu engelleyecek mi? *Bahsedilen olaylar tamamen kurgudur. Anlatılanları denemeyin veya örnek almay...