Bölüm34 Keşif

926 117 20
                                    

Keşiften önce arabayı bir otoparka park edip araba değiştik. Sonra makyaj yapıp yüzümüzü gizledik.

Bu işlem bir süre aldı. Bu olaydan sonra yeni arabayla ve kıyafetlerle otoparktan çıktık.

İlk başta Hal otelin etrafında bir tur attık ve önünde durduk.

Şuan ben ve Banche tamamen farklı kişiler gibi gözüküyoruz. Özellikle Banche şuan erkek rolünde olduğundan daha garip gözüküyor. Sevgilileri oynuyoruz 

İçeri girdik ve ilerledik. Resepsiyondaki kadın gülümseyerek bize baktı.

Banche elini omzuma atmıştı. Saat daha yeni altı gibi oluyor.

-Bayan bize bir gecelik güzel bir oda verir misiniz?

Kadına bir Coutts World Silk Kart çıkardı. (Bilmeyenler için bu kredi kartı kraliçe ikinci Elizabeth tarafından kullanılıyor ve dünyada sadece 100 kişide olduğu biliniyor.)

Kadın bunu görünce parlamaya başladı ve bize güzel bir oda verdi. Buraya harcayacağım paraya acıyorum.

Odaya girdikten sonra kıyafet değişip tekrar dışarı çıktık. Burada 125 oda var ve tam on beş katlı bir otel.

En alt katta büyük bir boş alan var ve odanın ortasında resepsiyon var bir sürü lüks koltuk ve masa yerleştirmeler. Süsleme olarak bitki ve değişik lambaları tercih etmişler.

İlk kattan yukarı ve aşağı toplam dört merdiven ve dört asansör var. Ayrıca vip kişiler için özel bir asansör daha var.

Aşağı kısımda bar ve kumarhane bulunuyor. Aynı zamanda karaoke odaları da burada yer alıyor.

En üst katta kral odası var. On dört ve on beşinci katları altlı üstlü olacak şekilde iki daire kaplıyor.

İki daireninde en üst katında birer havuz var. Klasik olarak.

Diğer katlarda ise odalar on üçüncü kat hariç olmak üzere eşit olarak dağıtılmış.

Giriş katında bulunan mutfak ve başka görevli odalarını sayınca her şey bitiyor.

Adımlarımla yaptığım basit ölçüye göre bir gariplik var. Binanın sağ kısmı sola göre on adım daha kısa.

Enine ölçtüğümde ise yine bu şekilde bir boşluk gördüm.

Bu da demekki sağ kısımda gizli bir oda var. Daha fazla oyalanmadan odama döndüm.

Buranın özel olarak kameralar tarafından işlendiğine eminim. Bu gece hacker arkadaşımıza ulaşmaya çalışacağım.

Hmm. Ona bir lakap bulmalıyım yoksa nasıl seslenebilirim?

Odaya geldiğimde Banche zaten oradaydı.

-Patron aradığın şeyi bulabildin mi?

-Mhm.  Bana bir bilgisayar bul.

-?

-Bir arkadaşa bağlanmam gerekiyor.

Ona bu gece işimiz olduğuna dair bir mesaj attım. Bana çoktan işe koyulduğunu söyledi.

Şu lakap işi ise sadece istediğimi söylememi söyledi.

Hım ona ne diye hitap etmeliyim boşluk? Hayır daha değişik bir şey lazım.

Neden sadece normal bir isim seçmiyorum?

Khalid güzel bir isim bu olabilir. Ona yeni ismini mesaj attım ama cevap ancak bir 2 dakika sonra geldi.

Kaldığım oteli yani müdüre mesaj attım. Bu gece orada olmayacağımı ama sınav sonuçları için döneceğimi bildirdim.

Bugün ne olursa olsun o gizli odaya girmeliyim yoksa bundan sonra başka bir şansım olmayabilir.

Bunu en iyi şekilde değerlendireceğim. Gerçi henüz oraya nasıl gireceğimi bile bilmiyorum. Ama gizli odaların girişleri genelde hep aynı olur sıkıntı olmaz gibi geliyor en azından ben öyle sanıyorum.

Sadece o işini bitirirsin ve başlayalım biraz eğlenmek istiyorum sonuçta yeni bebeklerimin performansını ölçmek istiyorum.

_______
Yazar:Villainesssss

Asıl Suçlu KimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin