Bölüm67 Karanlık Taraf(2)

509 70 0
                                    

Eve dönmeden Leroy'un evine yöneldim. O arbayla gidiyor ve ben yürüyorum yani hızlı hareket etmeliyim.

*****Aynı zamanda Katherine'in evinin önü

Dört çocuk orada durmuş bir kişiyi bekliyordu.

Üçü oldukça endişeli görünürken diğeri daha çok kızgın duruyordu.

Sonunda pes edip geri dönene kadar evin önünde büyük bir kargaşaya neden oldular.

-Bu ikinci sefer ve hala boşuna beni bekletiyorsunuz! (Stephan)

-Sadece... neden burada olmadığını bizde bilmiyoruz.(Zack)

-Kanıtlarım var derken kendinizden çok emindiniz. Öyleyse Neden bana onları göstermek yerine burada beklettiğinizi anlamıyorum.(Stephan)

Üçlü birbirine baktı.

-Şöyle ki elimizde sana gösterebileceğimiz bir kanıt yok. (Paul)

-Ne!? O zaman neden yalan söylediniz?

-Yalan değil. Sadece bunu göstererek kanıtlayabiliriz! (Paul)

-?

Üç arkadaş eskiden olanlar için intikam almaya karar vermişti. Sonuçta kapanmış bir dava ve sadece onun başını belaya sokmak için sadece zorba birini bulmalıydılar.

Çok geçmeden o ailenin geri döndüğü duyuldu. Bu onlar için en iyi fırsattı.

Eğer ona kızın yeterince güçlü olduğunu ve kardeşini bilerek suya ittirdiğini söylerlerse karşıdaki inanmasa bile ona karşı daha da kötü olacaktır.

Kısacası çocukça ve düşünülmemiş bir plan.

Ne yazık ki Katherine bu günde ortalarda görünmedi. Bundan sonra çocuklar bir kez daha dağıldılar.

*****
Katherine arabaya yetişemedi. Yine de koştu. Leroy'un evinin yerini bilmemek imkansız. Küçük kasabada büyük bir villaya sahipler yani bulması zor değil.

Yol okula o kadar uzak değildi. Yani koşarken yorulmadı bile. Tabi bunda her gün okuldan eve koşmasının da etkisi var.

Aile toplantısı büyük ihtimalle bir akşam yemeği olarak algılanabilir. Tüm aile üyelerinin olduğu bir akşam yemeği.

Kasabaya akrabaları gelmedi yani masada dört kişi olacak. Tsk tsk sadece dört kişi birlikte oturup yiyince aile toplantısı oluyor. Nerede kaldı o eski günler.

Eskiden böyle değildi aileler birlikte yerdi. Şimdi herkes telefona televizyona bakıyor.

Evin içine girebileceğimden emin değilim. Güvenlik sistemlerini bilmiyorum.

Villanın etrafında çit vardı ve çitle duvar arası geniş bur bahçe oluşturuyordu.

Çiftlerden geçsem bile içeride korumalar ve kameralar olduğuna eminim.

Bu yüzden ağaçlara çıktım ve uzaktan bakmaya başladım. Hadi ama buradan bir şey görünmüyor!

Ahh sanırım boşuna geldim. Bu gerçekten acı verici. Bir dürbünüm olsaydı en azından dudak okuyabilirdim.

Ağaçlarda gezip içeriye bakmaya devam ettim ve sonunda ailenin bir salonda toplandığını gördüm.

Telefonumu çıkardım ve fotoğraflarını çektim. Telefon kamerası yakınlaştırmama yardımcı olsa da bir yerden sonra görüntü bulanıklaştığı için bir şey yapamazdım.

Benim geldiğim dönemde telefonlar çok daha iyiydi...

Fotoğrafları Khalid'e attım ve bu adamın göründüğü her havalimanı ve örgütle bağlantısı olabilecek mekanı bulmasını istedim.

Bulunduğu yerler önemli.

Gelmişken evi incelemeye karar verdim. Dışarıda görebildiğim kadarıyla dört koruma var. Hepsi evin birer köşesinde duruyor ve saat yönünde dönüyorlar.

Birinin dönüşü yaklaşık olarak yirmi yedi saniye alıyor. İçeride başka adamlar olduğuna da eminim. Kameralara gelince.

Açıkta olan kameralar zaten belli ama benim için önemli olan gizli olanlar. Onları tespit etmek zaman alacak.

Ya da sadece Khalid'in zamanını alacak.

Ailenin olduğu tarafa geri döndüm. Herkes kafasını eğmiş yemek yiyordu. Sadece ailenin başı konuşuyordu.

Gereksiz derecede uzun yapılmış bu masanın başında ailenin babası olan adam sağında karısı ve solunda sırayla Leroy ve küçük bir kız oturuyordu.

Leroy'un tek çocuk olduğunu sanıyordum.

Yemek sakince geçiyordu ama bir anda tansiyon yükseldi ve baba ayağı kalkıp bağırmaya başladı.

Sözlerin Leroy'a olduğu belliydi.

Güzel bir tokattan sonra baba ellerini sildi ve masadan ayrıldı. Sonra sırayla diğerleride masadan ayrılıp kayboldular.

Sorunlu bir aileye benziyor. Güç dengesini anladım. Evde sadece bir kişinin sözünün geçtiği belli.

Bu eve baskın yapmak kolay değil. Kadın ve çocuğa dokunamayız. Özellikle böyle adamlar kendi eşlerini bile rehin alabilirler.

Gerçi zorda kalırsam yapacak bir şeyim yok ben yaşamak için yetiştirildim kurtarmak için değil.

Sadece adamı mı kaçırmalıyım? Ahh bilmiyorum. Burada yapacak işim kalmadı eve dönmeliyim.

Phoenix iki gün sonra burada olacak o zaman birlikte tartışabiliriz.

_________
Yazar:Villainesssss


Asıl Suçlu KimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin