Bölüm108 Kaçırılmak ve Kaçmak

249 31 13
                                    

Gözlerimi açtığımda karanlık bir yerdeydim ve sonrasında sallanmalardan dolayı arabada olduğumu anladım.

Olayları tekrar netleştirmeye çalıştım ve sonunda hatırladım.

Kickstart... Beni götürmeyi başardı.

Bunu neden yaptığı belli suçluyu yakaladım diyip kaybettiği saygınlığı kazanmaya çalışacak.

Ama şimdi bunları düşünmeye zaman yok. Bir kez onların istediği mekana varınca bağlıyken kaçamayız.

Bu yüzden hızlıca bir şeyler yapmalı. Ne kadar zamandır uyuyoruz bilmiyorum ama burası iki kişi için dar ve havasız.

Uyuşturucu yüzünden uzun süredir uyuduğumuz düşünülünce bayağı bir zaman ve yol geçmiş olmalı. Yokluğumu çoktan farketmiş olmalılar.

Tek yapman gereken onlar beni bulana kadar ölmemek... Tabi bulabilirlerse.

Yanımda telefon yok ve kulaklıklar bozuk. Silah... Silah!

Hemen uyuşmuş bacaklarımı oynattım ve evet o hala oradaydı. Bu da bizi hiç canlanlatmadıkları anlamına geliyor.

Bu adam hala uyuyor. Önce onu uyandırmalımıyım? Hayır uyuşturucu yüzünden istesem de uyandıramam kendisi uyanmalı.

O zamana kadar bunları çözmeye odaklanmalıyım.

El ve ayak bileklerimde plastik kelepçe var. Ama bunu neyle kesebilirim?

Burada bir şey olduğunu sanmıyorum ve ben de de yok.

Adamın üstüne baktım. Dışarıda bir şey yok belki ceplerinde bir şey vardır.

Aramak için arkamı dönmeye çalıştım. Ellerim arkada bağlı olduğundan dönmek zorundaydım.

Ben arkamı dönmek için çabalarken bir inilti duydum.

-uhh..

Sanırım uyanıyor.

-Ne?... Neredeyim?

-Günaydın bay uyuyan güzel.

-Tam olarak ne oldu?

-Hiç bir şey sadece kaçırıldık ve bir bagaja atıldık belirsiz bir süredir yoldayız ve muhtemelen işkenceden sonra halka açık infaz var.

-...ne yapmaya çalışıyorsun?

-Üzerinde keskin bir şey var mı diye bakacaktım.

-Keskin bir şey yok.

Ah...

-Ama çakmak var. Belki bu şeyleri biraz eritirsem koparabilirim.

-Neredeler?

-Ceketimin iç cebinde.

Arkamı döndüm ve ikimizde binbir uğraşla çakmağa ulaşmaya çalıştık.

-Sanırım ona dokundum.

Yavaşça parmaklarımla ittirdim ve sonunda cepten dışarı çıktı. Biraz Hareket ettim ve onu aldım.

Kendi kelepçelerimi yakmam zor.

-Arkanı dön.

Arkasını bir şey demeden döndü.

-Ellerin nerede?

-Burada. Ama çakmak için biraz daha yukarı koymalısın ellerini. Elin yanabilir.

-Sorun değil.

Çakmağı yaktım ve bir süre sonra burnuma plastikten kokular gelmeye başladı.

Asıl Suçlu KimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin