Bölüm41 Son Perde

828 109 4
                                    

Sabah erkenden kalkıp tablette ki yayını izledim. Kyle güvenlik odasında yalnız başına görüntülere bakıyordu.

Ekrana odaklandım. İzlediği görüntülere baktım. Görüntülerde...yok artık bana bakıyordu.

Anladı mı? Sıkıntı değil beni tanımıyor ama ondan da daha azını beklemezdim.

Kimlik kontrolünde zaten iki veya daha fazla kişinin sahte davetlerle girdiğini anlamıştır.

Bizden başka içeri sızmak isteyen kişiler yok değil sonuçta.

Kyle hareketlenince tekrar odaklandım. Cebinden bir cüzdan çıkardı. Cüzdanı açtı ve içinden bir kağıt çıkardı.

Kağıtta bir resim vardı. Dur bu benim resmim! Onda ne yapıyor? Resmi ekrana tuttu ve iki yüze dikkatlice baktı.

Bizi mi karşılaştırıyor? Öyle olsa bile neden hala resmimi orada taşıyor? İşi bitince resmi aldı ve dikkatlice cüzdana geri koydu.

Bu... psikopat ne yapıyor? Tüylerim diken diken oldu. Ekrana bakmaya devam ettim.

Videoları başa sarıp izlemeye devam etti.

-Sen gerçekten kimsin?

Fısıltısı boş odada yankılandı.

-Katherine neden o sana o kadar benziyor? Öldükten sonra bile neden bana bunu yapıyorsun? Gerçekten delirmemi istiyorsun?

O...

-Hayır gerekirse onuda öldürürüm yoluma çıkan kim olursa olsun...

O gerçekten pisliğin önde gideni. Beni öldürdükten sonra bile bende suç aramak.

Mükemmel hayatlarımız yoktu belki de hiç sahip olmadığımızdan pek özlem duymadık.

Birbirimize sahiptik ve bu bize yetiyordu. En azından bana öyle gelmişti.

Aslında o böyle değildi. Kyle gerekmedikçe öldürmezdi. Sadece zorunlu görevlere çıktı.

Hiç bir zaman anlayamadığım bir nedenle hayata tutundu. Yaşama arzusu başka bir şeyden geliyordu.

O benim gibi birine göre çok iyi kalpliydi. Benide onun gibi yapmaya çalıştı.

Ben yine de çalıştım ve ikimizide rahat ettirmek için para kazandım.

İnanılmaz bir şekilde gitgide ona gömüldüğümü hissedebiliyordum. İtirafım reddedilsede aramız hep aynı kaldı.

Duygularımı kontrol etmem kolay. Sonuçta bunun için eğitildim. Ama onu o hayat boyu unuttuğumu söyleyemem.

O bir azizdi ve ben bir hayduttum. Aslında ellerini kirleten kişi olmaktan mutluydum. Aşka inanmıyorum ama onu çok sevdiğimi biliyorum.

Ve bir yerde ipin ucunu kaçırınca ona bağımlı olduğumu ancak şimdi görebiliyorum.

***** Günahkâr ve Aziz

Ben bir haydutum

Ama kibar olanları asla öldürmem

Ben bir haydutum

Ama her zaman kendime sadık kalırım

Ben bir haydutum

Ama dürüstüm

Neden beni görmüyorsun

Yazılmamış kuralların canı cehenneme

Ben bu dünya tarafından asla kabul edilmedim

Sonunda, kalbindeki mükemmel hayat uğruna

Benden vazgeçtin.

*****
Yatağa girdim ve uyudum. Sabah telefonumun sesiyle kalktım. Bu Banche'nin getirdiği yeni telefon olmalı. Ben uyurken buraya koymuş.

Telefonu açtım ve Khalid'in sesiyle karşılaştım.

-Bir şeyler oluyor tableti aç!

Tablete baktığımda bir ekip toplanıyordu.

-Buradaki herkes bu fotoğraftakine benzer bir kadın arıyor!

Bu...Kyle ne yapmaya çalışıyor!? Benim gerçek yüzümü ortaya çıkardı ve arama emri çıkardı!

Geri dönme zamanım gelmiş gibi gözüküyor. Derken aklıma ikinci tur geldi. İkinci tür için buradan bir hafta sonra yola çıkacağız.

Gizlenmem gerek gibi duruyor.

Son perde heyecanlı bir sonla tamamlandı. Sıra yeni bir oyunda. Geçen gün silahları güvenlik nedeniyle yanımızda tuttuk neyse ki kullanmamıza gerek kalmadı.

Ama onların sesini özledim. Neden denemiyorum?

Dur. Bu kimlikle zor. Neden artık ölmüyorum. Okuldan sıkılmaya başlamıştım.

Evet bunu unutmazsam Phoenix'e söylerim. Ama normal bir hayat... Ölmek yerine ortadan kaybolmak daha hoş.

Belki intikamımdan sonra normal bir hayat yaşayabilirim.

__________
Yazar:Villainesssss

Asıl Suçlu KimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin