Bölüm48 Tekrar Kontrolde

759 93 3
                                    

Sabah boş geçti. Sadece Khalid'den aldığım binanın haritasına baktım. Bu gece kontrol edeceğim için çevre binaları da inceledim.

Bir otelde gizli tuzaklar olmaz ama burada kimse ne olacağını bilemez. Kilitli kapılar ve üst teknoloji güvenlik.

Buralar her türlü polis baskını için özel olarak hazırlanmış yerler tabi polise karşı çok güvenliler ama ne yazık ki ben polis değilim. Onlar gibi sesli bir şekilde girmem yani bunlar benim için çok daha güvenli.

Gece olunca hazırlanmaya başladım. Banche hala burada değil yani dikkatli olmalıyım. Temizlik yapmayı sevmiyorum...

Dışarı çıkıp yürümeye başladım. Ne yazık ki o kadının arabasıyla geldiğimden benimki de diğer şehirde kaldı.

Toplu taşıma kullanamam. Bir yerde boşluk verirsem gelin beni bulun demenin kolay yolu.

Telefondan baktığımda oranın bulunduğum yere uzaklığı yirmi dakika koşu mesafesinde. Yakınmış.

Yola çıktım ve koşmaya başladım. Yolda kalabalık yerleri tercih ettim.  Binaya vardığımda durmadan koşmaya devam ettim.

Etrafında bir tur atmam hatırlamam için yeterli. Şapkamın altından baktım etrafından dolaştıktan sonra aşağı yola doğru koşmaya başladım.

Bu sefer kuytu köşede üstümü ve peruğumu değişip farklı bir yoldan geri yürüdüm. Şapka takmamın bir nedeni göz retinasından insan tanımlayabilmeleri.

Şimdi ise bir tül takıyorum.

Sıra içeri girmekte. Burada yüzümü gizlemem normal karşılanılır. Bildiğim kadarıyla bizim örgüt müşteriler için gizli bir kod kullanmıyor.

Böylece sadece vip kişiler değil halktan kişilerde gelebiliyor. Tabi Lara şart ama her zaman bir borç senedi imzalayabilirsiniz.

İçeri girdiğimde hiç bir tepki göstermeden karşıya yürüdüm.

-Bayan buraya önemli bir iş için geldim umarım anlıyorsunuzdur.

Kadın şaşkın bir şekilde baktı. Bende cüzdanımı çıkardım. Kredi kartı kullanamam yani nakit gösterdim.

Kredi kartı numarasından beni bulabilirler tabi ulaşacakları şey sahte kimliğim olsada.

Kadın parayı görünce gülümsedi.

-Lütfen sizi özel kısma almamıza izin verin. Sizi üst seviye kişilerle karşılaştıracağımıza söz veriyorum.

İşte halkla zengini ayrıştıran kısım. Zengin her zaman daha iyi tedavi görür.

Şimdi düşününce ben buraya birini kiralamak için geldim ama ondan ne isteyeceğim?

Kendimi mi versem? Sonra da onu öldürür asıl kimliğimi derse sokarım. Dur...bu önemli mi içeriyi gezmek için buradayım zaten burada bulunanlar yakında ölecek.

İçeri bir adam girdi ve karşıma oturdu.

-Bayan buraya önemli bir iş için geldiğinizi duydum.

-Haha. Öyleyse bana yardımcı olacak mısınız?

-Tabi ki lütfen bana isteğinizi iletin.

Hmmm....

-Benim için Dahlia adlı bir kızı bulmanızı sonra da halletmenizi istiyorum.

-Bu size pahalıya patlar.

Bir kez daha şov yaparcasına cüzdanımı açtım.

-Haha. Öyleyse detayları konuşalım.

Ona bahsettiğim kişi benim eskiden sahip olduğum sahte kimlikler den sadece biri. Yani olmayan birini bulup öldürebilir mi bilmiyorum.

Bir ara isimle gündeme geldiği mi hatırlıyorum. Tabii Aynı hızla tekrar kayboldum da. Normalde göze batmayı sevmesemde bahsettiğim hapishaneye girmek için bir suç işlemem gerekiyordu.

Az bir süre yeterliydi yani şaka yapıyorum size daha önce bahsettiğim hata en ağır suçları işleyenler için yani oraya girmek için düşmanlarımdan bir grup seçtim sonra da etrafı temizlemeden çıktım.

Çıkmadan önce kameraya gülümsemiş olabilirim ama bu ne kadar önemli ki.

Sonra da gidip itiraf etmiştim bana ilk başta inanmamış lardı ama kamera kayıtlarını gördükten sonra inandılar.

Birkaç gün haber'de çıktım şu kız böyle bir şey yapmış vay tarzı ydı gerçekten işimin bu olduğunu bir kenara bırakıyorum yine de herkesin böyle tepki vermesi... onların nasıl insanlar olduklarını bile bilmiyorlardı iyi insanları olmadıklarıaı yemin edebilirim.

Benim de çok iyi bir insan olduğum söylenemez ama neyse bu konular önemli değil.

Konuşma bitince çok garip bir şey oldu bir anda tuvalete gidesim geldi nasıl olur dışarıdayım. Tabii yine Allah'ın hikmeti ile tuvaleti karıştırıp bir sürü yanlış odaya girmiş olabilirim.

Veya birkaç kamerayı yok etmişti olabilirim gerçi bunun hemen farkına varmadı için güvenlikte yanlış ama.

Gezebildiğin her yeri kafama kazıdıktan sonra binanın genel yapısı hakkında kafamda bir fikir oluşmuştu.

Artık buradan gidebilirim çıktım ve kaldığım yere doğru yürümeye başladım. Phoenix'e haber vereceğim böylece Bir tarih belirleyip savaşabiliriz.

__________
Yazar:Villainesssss

Bir saattir hesabımdaki sorunlarla uğraşıyorum. İki saat önce biten bölüm şimdi geliyor ama en azından halledebildim.

Neyse zaten sınav haftasına girdik herkese başarılar diliyorum. Lütfen bu haftayı da ölmeden atlatın. :)

Asıl Suçlu KimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin