Bölüm92 Ruhlar

342 47 11
                                    

İki yıl boyu dediğim gibi birçok şey yaptım ve yaptığım şeylerden biri de herkesten gizli olarak yaşadığım durumu araştırmak oldu.

Banche'ye bu olayı anlattığımdan beri nama yardımcı olması için ona güvenebilirdim.

En sonunda bir şaman buldum ve anlattığına göre bu olay benim intikam arzuma dayanıyor muş.

Geçtiğim bedenim aynı olmasının bir nedeni var çünkü dediğine göre bu kız benim doppelgangerımmış.

Bana bir efsaneden bahsetti.

'Geçmişte iki kız yaşadı. Ve ikiside dünyada haksızlığa uğradı. Yaşadıkları yer parlak bir yer değildi ama bir şekilde hayata tutundular. Yaşlandıkça duyguları derinleşti ve acıları aslında onları daha güçlü yaptı ta ki ikiside ihanete uğrayıp ölene kadar. Tanrı bu kızlara acıdı onlara intikam için bir şans verdi. Böylece nefretleri ve yaşadıkları acılar boşuna gitmeyecekti. Ama insanlar buna dayanamadı ve tanrıya isyan ettiler. Böylece ruhların bedenleri bulmasını engellediler. Sonunda ruhlar birleşti ve bir bedende bir araya geldiler. Hamgisin baskın olduğu ve gün yüzüne çıktığı önemli değildi çünkü onlar özünde birdiler. Sonunda doğru intikamı aldıklarında iki ruhu kucaklayan beden Sarı bir karanfile dönüşüyor.'

Dediğine göre efsane kendini tekrarlıyor falan filandan ibaret olsa da özellikle beni etkileyen bir kısmı vardı.

Yani gerçek Katherine ve ben şuan bir bütünüz ama neden bu beden? Kendi bedenimde olsam her şey daha kolay olmaz mıydı? Veya neden ben baskın olan taraftayım. Daha güçlü olduğum için mi?

Ama sanırım bir bütünsek bunlar önemli değil.

Şamanın bana dediği son şey uyarı sözleriydi. Dikkatli olmamı söyledi. Etrafındakilere dikkat et ve doğru kişileri yanlışlardan ayırt et.

Bu cümleyi iki şekilde algılayabiliriz. İlki düşmanını tanı ve bir daha arkadan bıçaklanma ve iki dostunu kaybetme.

Efsanelere inanan biri olmasam da vücut değiştirme olayı oldukça saçma olduğundan inanmaktan başka şansım yok gibi duruyor.

Ama olanlar her ne olursa olsun önemli olan geri dönebilmiş olmam.

Mantıklı bir açıklama beklemiyordum tabi ama yine de şimdi her şey daha da karmaşıklaşmış gibi hissediyorum.

Yani intikamımı alırsam bir çiçek mi olacağım? Ahh bu kısmın sadece efsaneye 'efsane' diyebilmek için eklenen bir parça olduğundan eminim.

Sırlar ve sırları takip eden olaylar. Bazılarının saklı kalması iyidir çünkü bazı gerçekler olmaması gereken olayların kilidini açabilir.

Bunu kimse istemez değil mi?

Kasabayı terk edeli iki yıldan fazla oldu ve orada olan bitenler hakkında hiç bir fikrim yok.

Axel'in gelişimini merak etsem de şuan bunun için çok meşgulüm.

Özellikle vapur gezisi için hazırlık içerisindeyken.

Khalid gezinin yapılacağı bölgedeki tüm limanları taradı ve bana detaylı bir harita ayarladı. Normal bir haritadan bahsetmiyorum sadece en yakın kaçış noktalarının gösterildiği bir harita.

Bunu ezberlemek benim için zor değildi.

Hehe.

________
Yazar:Villainesssss

Sarı karanfil hüzün anlamına gelir.

Asıl Suçlu KimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin