Ben üç kişiye silah dogrultmuş bekliyordum. Biraz daha kargaşa yapalım.
Heyecanlı bir sesle bağırdım.
-Size para veriyorum ve siz sadece bulamadığınızı söylüyorsunuz. Ölmek mi istiyorsunuz!?
Son gelen adam sakin bir sesle konuştu.
-Bayan sakin olun ve elinizdekini yavaşça bırakın. O şey oyuncak değil.
-Haa yaparmışım gibi! Beni salak mı sanıyorsunuz!?
-Bayan lütfen sakinleşin yoksa sonunuz iyi olmayacak.
-Bir de beni tehdit ediyorsunuz. Hepiniz ellerinizi başınızın üstüne koyun ve yere yatın.
İlk başta herkes sessiz kaldı.
-Vurucağıma inanmıyorsanız kanıtlayabilirim!
Bununla herkes birbirine baktı ve eğildiler. Birinin doğrudan kameraya bakıp göz kırptığını gördüm.
İçeri birileri gelecek. Böylece istediğim kargaşa oldu. Dedektif bey artık rahatça girebilir...umarım.
Diğerleri gelip işimi zorlaştırmadan bunları halletmeliyim.
-Sakın hareket etmeyin!
Endişeli bir şekilde geri geri yürüdüm. Silahı tutan elim titriyordu.
(Sanki olurmuş gibi...)Yanımda bulunan masadan elime geçen ilk şeyi aldım ve kameraya fırlattım.
İçeridekikerin öldüğünü götürseler odayı tararlar. Yani işimi sessizce halledeceğim.
Üç kişiyi aynanda nasıl öldürebilirim. Bu zor bir şey değil tabi ama sessizce halletmek asıl olay.
Çantamdan aldığım plastik kelepçeleri çıkardım. İpleri kullanmak çok zahmetli.
-Siz ellerinizi bağlayacağım hareket etmeyin!
Birinin komik bir şeye kalkışması olası yani dikkatli olmalıyım. En soldaki kişiye yaklaştım. Yerde yüz üstü yatıyorlardı.
-Sen ellerini azıcık kaldır.
Kelepçeyi geçirdim ve tek elim ve ayağımın yardımıyla sıktırdım.
-Bir elim hala silahı size tutuyor yani hareket etmeyin!
İlki bitince en sağ tarafa gittim. Onu da aynı şekilde bağladım en son ortadakini bağladım. Sonra ayakları hallettim. Biri beni tekmeledi gerçi ama yerde yattığı için yeterince güçlü değildi. En azından benim için.
Şimdi sıra ağızlarında. Ağızlarına bir elma koyup bağladım. Elleri ve ayakları bağlı yatar haldeyken bir şey yapamadılar.
Eminim şuan dışarıdan durumu anlamaya çalışıyorlardır. Az zamanım kaldı. Bağlama işlemi benim on beş dakikalık bir süremi aldı.
Burada bunlardan başka yedi kişi daha var. Böyle durumlarda ki ilk adım bir keskin nişancı koymaktır.
Camdan bakıldığında karşıda başka bir binanın çatısı görünüyor. Perdeleri bilerek açık bıraktım.
Muhtemelen şuan daha yeni oraya kurulmuştur. İçeride ne olduğunu anlamaya çalışıyordur. Ona göre beni vuracak.
Bu kadar izlemek yeter, perdeleri çektim. Şimdi bunları nasıl halletmeliyim? Burada kalsınlar bina patlayınca kurtulmuş olurum.
Onları odanın kenarına birbirlerinden uzak olacak şekilde yerleştirdim. Üzerlerinde kesici alet olmadığından emin oldum.
Dışarıdaki kıpırdanmaları duyabiliyordum.
Hmm. Adamlara baktım. Dur onları o köşede birakmak mantıklı ama neden onları başka bir şekilde kullanmıyorum?
-Hehe. Hehehe.
Bağlı insanlar: ... (Korkuyorum)
____________
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asıl Suçlu Kim
AksiYa dünyanın bir numaralı suikastçisi 'normal' bir kızın bedeninde reenkarne olursa? Aradığı intikamı bulabilecek mi? Ya da bu küçük kasabadaki sırlar onu engelleyecek mi? *Bahsedilen olaylar tamamen kurgudur. Anlatılanları denemeyin veya örnek almay...