Sabah uyandığımda başım çatlıyordu. Etrafa baktım burası benim odam değil?
Yoksa? Koşup aynaya baktım. Haaah bu benim bedenim. Bir an yine öldüğümü sandım.
Üstümü biri değişmiş olmalı. Dışarı çıktım ve hala otelde olduğumu gördüm. Kendi odama doğru gittim ve Leroy'la karşılaştık.
Bana dün geceki olanları anlattı. Yeri gelmişken saat kaç? Duvarda asılı olan büyük saate baktım.
Saat öğlen bir. Bir dakika ne!?
-Bu saat doğru mu?
-Evet.
Haa bu kadar uyumuş olmam imkansız! Tamamen imkansız. Tüm hayatım boyunca hep erken kalktım ahh bu beden beni bozdu.
Sonra aklıma dün gece olanlar geldi. Öğrendiklerim...
Ölüm haberimin bir hafta önce verildiğini öğrendim. Demekki bahsedilen toplanma bir hafta sonra olacak.
Kesinlikle oraya sızacağım!
-Sen iyi misin?
Leroy düşünceli mi olmaya çalışıyor?
-Haha çok iyiyim. Mükemmelim. Süperim!
-...
-Ben çok açım bir şeyler yiyeceğim o zaman sonra görüşürüz tamam?
-Mhm.
Oradan ayrıldım ve odama sipariş istedim. Leroy ödüyor yani istediğim kadar harcayabilirim.
Sınav iki gün sonra. Eğer üst tura geçersem geri dönmeme gerek kalmayacak ve toplanmaya katılabileceğim.
Ne olursa olsun seni bulacağım.
Yemeğimi yedim ve biraz kestirdim. Başım çok ağrıyordu yani odamda kalmanın daha iyi olacağına karar verdim.
Kalktığımda buluşma saatine az kalmıştı. Kıyafetlerimi değiştim ve yine yüzümü kapayacak şekilde giyindim.
Banche ünlü bir suikastçi artık yani yanında çok gözükmemeliyim. Tabi kimse onu burada aramaz ama neyse.
Aşağı indim ve bara geçtim. Biraz etrafa bakındım ve bir masada bir adamla oturan uzun ve zarif bir kadın gördüm.
İşte oradasın. Masaya yaklaştım ve bir sandalye çektim. İki kişide ne olduğunu sorar gibi bana döndü.
-Neden bana bir şey ısmarlamıyorsun?
Bu cümle ne zaman Banche ile uzun bir aradan sonra buluştuğumuzda kullandığımız cümle.
Banche tabi ki onun kod adı. Ben onun benim gibi olmasını istemediğim için ona bir isim vermiştim.
Bunu dışarıda görevde değilken kullanıyor.
-Cosette uzun zaman oldu.
Banche ne olduğunu kapmıştı.
Ama bu adamın yanında bana seslenemez.
Harbi o kim?
-Küçük kız burada önemli bir şey konuşuyoruz lütfen kalkar mısın?
-Hoo sen Cosette'in bahsettiği adamsın.
Ben ölmeden önce Banche bana bir adamdan bahsetmişti. Yer altı kralını tanıdığını iddia eden adam. Bu o olabilir mi?
Banche'ye döndüm ve ne düşündüğümü anlamış gibi kafasını salladı.
Karşımdaki epey yakışıklı duruyor. Sarı saçlı ve mavi gözlü. Çok klasik olsa da fizik der geçerim.
-Bayım siz o kişiyi tanıyor olmalısınız.
-?
-Öyleyse benden ona bir mesaj iletin. Bir hafta sonra Hall otelin önünde intikamımın ilk adımı için dönüş yapacağım.
-Üzgünüm ama...
Yer altı kralı bu unvan ona boş yere verilmedi. Kendisi çok güçlü. Babası büyük bir gangster gurubunun başıydı sonra kendisi grubu devraldı ve giderek büyüdü.
Bir sürü otel ve bar satın aldı. Bizim örgüt bile ondan korkuyordu ve bildiğim kadarıyla uzun zamandır açıklarını arıyor.
-Ona aradığı şeyin bende olduğunu da söyle.
Adamın kafası karıştı.
Banche hemen ayağı kalktı.
-Lütfen bayım saygısızlık etmeyin o benim ustam.
-Dur bir dakika senin ustan 'o' kişi değil mi?
-Evet bay Felix.
-Yok artık o öldü ama değil mi?
Araya girdim.
-Daha önce hiç bu kadar canlı olmamıştım.
Şapkamı kaldırdım ve direk olarak gözlerine baktım. Üzerine baskı kurmaya başladım.
-Haha. İntikam yoksa Kickstart için mi döndünüz.
-Hızlı kapıyorsun.
-A...ama siz çok genç..
-Evet herkes öyle söylüyor ama düşündüğünden yaşlıyım.
Felix doğruldu ve heyecanlı gözlerle eğildi.
-Buna gerek yok notumu ilettiğinden emin ol yeter.
-Evet efendim!
Yaşadığım gerçeğini birine söylese de kimse inanmaz yani sıkıntı olmamalı. Gerçi yakında tekrar ortaya çıkacağım ama.
-Patron neden ona söylediniz?
-Başarı için risk almak gerekir.
-Ama size ne oldu?
-Sen benim gerçek yüzümü gördün yani senin için daha genç gözüküyorum ama olay şu ki ben öldüm.
-Ne!?
-Gözlerimi açtığımda bu bedendeydim ama bu kişi aynı bana benziyor. Merak ettiğim şey herhangi bir akrabalık ilişkilerimiz olup olmadığı. Sana vereceğim kimliği araştır.
-Evet patron.
Şaşkın görünsede işini her zaman mükemmel bir şekilde sonuçlandırır.
-Banche dediğim şeyler hazır mı?
-Evet patron.
Bana bir kimlik ve kredi kartı uzattı. Çok iyi.
Bundan sonra başımdan geçenleri anlattım. Ama her şeyi söylemedim. Örneğin dedektif ve iki yıl önce olan olayla ilgili şeyleri.
Onları Banche araştırırsa yakalanabilir. Bunu kendim halledeceğim.
Biraz içtikten sonra odama döndüm. Bu sınavı atlattıktan sonra gidip kendime silah seçeceğim.
En sevdiğim silah şu an adını ağzıma almak istemediğim bir kişide. Merak etme bebeğim annen gelip seni geri alacak.
__________
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asıl Suçlu Kim
ActionYa dünyanın bir numaralı suikastçisi 'normal' bir kızın bedeninde reenkarne olursa? Aradığı intikamı bulabilecek mi? Ya da bu küçük kasabadaki sırlar onu engelleyecek mi? *Bahsedilen olaylar tamamen kurgudur. Anlatılanları denemeyin veya örnek almay...