Bölüm103 Sarkastik Dünyası

283 35 26
                                    

Son bir kaç günde Phoenix yani Kasimir ile olan ilişkimiz oldukça ilerledi gibi hissediyorum.

Sanırım bu iyi bir şey.

Bu süre boyunca tabi kimse boş durmadı ve herkes çalıştı.

Ama ben başka bir olay üzerindeyim dedektif ve Axel'in bağlantısı nedir? Ve orada ne yapıyorlardı?

Ahh herşey bir karmaşa!

Bu karmaşanın için de Katherine'in bilmediği başka bir sürü olay dönüyordu. Tahmini ettiği gibi o ikisi gemide olan tek tanıdığı değildi.

Orada başka biri daha vardı ve uzaktan olanları izledi.

*****Leroy'un Tarafı

Dağınık bir aile ve olan garip olaylar silsilesi.

Hayatımı her zaman uçlarda yaşadım ve hayır kendim heyecan aradığımdan değil zaten yeterince sarkastik bir hayatım olduğundan.

Hillston ailesi oldukça zengin ve yurt genelinde ve dışında oldukça bağlantısı olan bir aileydi.

Tabi her büyük aile gibi bizim de sırlarımız vardı. Hatta çoğunu ben bile bilmiyorudum.

Babam iri yarı bir adamdı ve evde sözü geçen kişi oydu. Ailenin başı ve koruyucusu.

Küçük bir kardeşim var ama onun dışında evin en büyüğüyüm.

Annem babam tarafındam bastırıldı ve kimse onun dediğinin dışında bir şey yapamadı.

Babam haftanın çoğunda evde bile değildi ama buna rağmen yasaklı olanları yapmaya kimsenin cesareti yoktu.

Ama ne olursa olsun bir düzenimiz vardı. Ta ki o güne kadar.

Hayat benim için toz pembe olmasa da yine de görmediğim bir sürü şey vardı. Ailemle ilgili bilmediğim bir sürü şey...

Mükemmel olmak bu zaten olmam gereken şeydi ve bunun için azarlanmama gerek yoktu çünkü kendimi bunun için yeterince hırpalıyordum.

Ama bir gün o kız geldi. Benden iyi notlar alıp sporlarda benden iyi olması bir noktaya kadar sorun değil di hatta arkadaş bile olabilirdik. En azından ben öyle sandım.

İki yıl önce onun ölüm haberinden sonra bir şeyler hatırlamaya başladım. Bu yarışma sonrası unuttuğum hatıralardı.

O...birini öldürdü ve sonra bana bir hap verdi. Bir kadın ona patron diyordu ve...ve her şey birbirine girmeye başladı.

O gerçekten kimdi veya onu birimi öldürdü? Ya da hala yaşıyor mu?

Sonra şüphelerimi doğrulamak istercesine ona yakın olan çocuğun kendi kendine konuştuğunu duydum.

O ölmedi... O zaman şimdi nerede? Bundan kısa bir süre sonra babam evden 'iş' için ayrıldı ve bir daha dönmedi.

Annem bunun için kendini suçladı ve hastalandı. Küçük kardeşime bakmak zorundaydım. Tabi babam hala eve para gönderiyordu ama annem çoktan yataktaydı.

Hayatta en korkunç olan şeye tanıklık ettim. Birinin ölümüne ve annemin başına bunun gelmesinden korktum.

Ben de kararımı verdim ve yasaklardan birini kırıp babamın ofisine girdim.

Normal görünen bu ofiste gezerken bir şey farkettim. Mükemmel olmak özümde vardı ama bir tablo hafif eğik duruyordu. Onu düzeltince duvarda bir kasa açıldı.

Burada belgeler ve bellekler vardı.

Gördüklerime inanamadım. Her şeyi sindirmeye çalıştım ve sonunda ailemin uğraştığı işi öğrendim. Biz yatırımcı veya başka bir şey değiliz. Yer altı mafyası için silah üretiyoruz.

Kanım donmuştu ama yine de belleklerden birini açtım.

Babamın aldığı son mesajlar vardı içinde. Biri ona bilgi teklif etmişti ve bir hafta sonra bir yere gelmesini istemişti.

Tabi bu şuan geçmişte kaldı ama... Gelmemesinin nedeni burada olan şeyler mi?

Diğer bellekleri de denedim ve benzer mesajlaşmalar ve bilgiler vardı. Ama sonuncusunu taktığımda bir arayüz açıldı.

Bura garip bir site. Dikkatli baktığında buranın mesajlarda bahsedilen örgütün sitesi olduğunu anladım.

Ana ekranda kocaman bir resim vardı ve büyük harflerle yakala ve canlı olarak getir emri vardı.

Dahası resimdeki kişinin o kız olmasıydı!

Sonrasında bir bildirim daha geldi. Bildirim sesiyle başka bir sayfa açıldı. Bu daha çok bir mesajlaşma sitesine benziyor ama örgütle alakası olduğunu sanmıyorum.

Mesaja tıkladım ve konuşmaları gördüm. Bu kişi aslında babamdan bilgi istiyor, öyleyse babam örgüte ihanet mi etti!?

Bundan sonra olayları biraz daha araştırdım ve sonunda anneme okul gezisi diyerek belirtilen yere gittik.

O oradaydı! O kız ve babam!

Dediğim gibi babam iri yarı bir adamdı ve evde onun sözü geçerdi. Ama özünde oldukça korkaktı.

Bana şimdiye kadar bir şey söylememiş olması da kanıtı. O güçlüye boyun eğdi ve güçsüzün yanında gösteri yaptı.

Evet bu adam benim babam. Peki ya o kız kim?

O kasabada ne yapıyordu ve neden şimdi burada karşıma çıkıyor?

Bende babama ulaştım ve onu tehdit ettim. Bilgiler elimdeydi ve yedekliydi.

Böylece babam bana işini öğretmeye başladı. Sonunda gemi gezisine gittim.
Sonra olaylar benim için daha da karmaşık hale geldi.

Axel'de oradaydı ve garip bir adamlaydı.

Sonra gece bir şeyler oldu ve nefes almak istedim. Geminin arka tarafının boş olduğunu keşfettimden oraya gittim.

Ama ayak sesleri duyduğumda bilinçsizce saklandım. O zaman havada uçan kahverengi saçları gördüm.

Bir adamla koştular ve suya atladılar.
Sonra silahlı adamlar peşlerinden geldi. Ve bir gemi patladı.

Evet o an aynen şöyle oldum 'Lanet olsun işte yine gidiyoruz'

Kafam artık daha fazla karışık değildi çünkü işlemeyi bırakmıştı ki bunun iyi mi kötü mü olduğunu bilmiyordum.

Ama yarın gece çok daha epik bir şey oldu. Annem depresyondan hastalanmıştı ve zayıf bünyesi buna dayanamadı.

O an nefret ettiğim babama kızdım ama bundan daha çok onu gitmeye zorlayan kıza kızdım.

Neden benim babam? Yeterince karışık olan hayatım artık oldukça sadeydi.

Çünkü bu karışık dünya artık benimdi ve ben bunu kabullenmiştim.

Bana kayıtsız olarak sevgi veren bu kişi böylece buradan sonsuza dek ayrıldı.

İntikam istiyorum! İkisinden de!

Böylece ailenin başına geçmeye karar verdim. Buradaki kötü adam olmaya razıyım.

Ama ne olursa olsun intikamımı alacağım.

İlk hedefim aile başı olmak. Yeterince güç kazanınca babamı ifşalayacak ve o kızın yerini vereceğim.

Artık buraya kadar. Benden birini daha almanıza izin vermeyeceğim.

________
Yazar:Villainesssss

Asıl Suçlu KimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin