Bölüm4 Sokak Kavgası

1.6K 186 11
                                    

Beraber arka tarafa doğru ilerledik.

Öncelikle sokak kavgalarına da kimse kuralla göre oynamaz. Ama bilirsiniz bir suikastçi için pek de farklı değil.

Özellikle güç açısından geride olsam da dövüş sanatlarını bilmeyen bir avuç veledi yenmek pek zor olmasa gerek.

Hem yakın zamanda seviyemi ölçmek istiyordum. Bu fırsat iyi oldu.

Sonunda çıkmaza geldik ve ben duvar tarafındaydım. Kimse olmadığından emin olmak için etrafa bakındım.

Başları konuştu.

-Ne o? Burada seni kurtarabilecek kimse yok boşuna bakınma.

-Seni hayal kırıklığına uğratmak istemem ama seni kurtaracak biri çıkmasın diye bakıyordum.

-Haa, biraz fazla kendine güvenmiyor musun?

Elini salladı ve arkasında ki çocuk bana doğru koşmaya başladı. Açıkça küçümsemeyle geliyor.

O zaman ona ne kadar güçlü olduğumu göstermeliyim. Slayer küçümsenemez.

Bana gelirken kafasına direk olarak bir tekme attım. Vücudun esnekliği fena değil. Benimkiyle kıyaslanamasa da.

Çocuk yere düştü. Sanırım burnu kanıyor oyy kıyamam.

Bunu gören iki çocuk aynı anda gelmeye başladı. İlki koşarak yumruk atmaya kalkıştı.

Şuan bunu tutarsam bileğim acır o zaman ben de savuştururum. Sağdan gelen yumruğu sağ elimle ittirdim.

Ve sol elimle hassas olan karnın alt bölgesine vurdum. Bu sırada arkadan ayak sesleri geldi.

Oradan bir yumruk geliyor olmalı. Aşağı eğildim ve yumruğu havada kaldı.

Sağ elimin üzerinde döndüm ve sırtına doğru vurdum. Ama pek bir etki etmedi.

Yeterince güçlü değilim. Hemen sol elimi yere koydum ve hava da basit bir taklayla geri kaçtım.

Geriye kaldı son iki kişi. İyice sinirlenmiş gözüküyorlardı.

-Demek o kadar da beceriksiz değilsin.

-Neden beni denemiyorsun?

İkimizde birbirimize doğru koştuk diğer adam kenarda duruyor. Onun kazanacağına emin olmalı.

Bu sefer karşıdaki açık bir saldırı yapmadı. O zaman ilk atak bende olmalı.

İlk attığım tekme gibi bir tekme atmaya çalıştım ama o çocuk hamlemi gördü. Fena değil ama benim için yeterli değil.

Yerde olan sol ayağımın üzerinde zıpladım ve havada olan sağ ayağım ona ulaşmadan yere düştü.

Böylece sağ ayağım üzerinde 360 derece tekmeye çıkabilirim. Bunu görse bile o reflekslerle beni durduramaz.

Kafasına aldığı darbeyle o da yere düştü. Bu kadar mıydı? Ahh orada bir tane daha var. Ona baktım ve gülümsedim.

Ahh kaçma daha oynayacaktık. Onu yakasından tutup yere fırlattım.

-Şimdi siz çocukları nasıl terbiye etmeliyim?

Böylece küçük kasabada çığlıklar yükseldi.

Gerçekten çok güçsüzüm. Vurmaktan elim nasıl acıyabilir? Önemli değil çalışacağım. Sokaktan çıkarken bu yöne bakan bir adam gördüm.

Duvara yaşlanmış sigara içiyordu. Dövüşürken gördü mü? Sıkıntı yok en fazla ne olabilir ki?

Dar sokaktan çıkacakken beni durdurdu.

-Sen öyle dövüşmeyi nereden öğrendin?

-Bunun sizle alakalı olduğunu sanmıyorum.

Böylece oradan ayrıldım.

__________
Yazar:Villainesssss

Asıl Suçlu KimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin