Hawks benle beraber villaya döndü. Kamera odasına geri döndüm
Odaya yaklaştıkça havanın giderek yoğunlaştığını hissedebiliyordum. Eee sanırım birileri sinirli.
-Hawks şimdilik burada bekle.
Hawks bu villayı ve tuzakları biliyor. O eski topraklardan.
İçeri girdiğimde Phoenix sandalyede oturmuş ters bir yüzle bana bakıyordu.
-Haha seni öyle bıraktığım için üzgünüm.
-Gerçekten üzgün müsün?
Ayağı kalktı ve bana yaklaştı.
O..o gerçekten sinirli.
Bana doğru yürüdükçe ben geri adım attım. Burada dövüşmem uygun olmaz önemli teçhizat var.
Şimdilik geri çekilmeliyim derken sırtım duvara denk geldi.
Yüzünü bana iyice eğdi ve...
-Buna neden olan sensin.
Ahh tanrım olamaz değil mi? Bu benim bu bedendeki ilk öpücüğüm.
Ama beklediğim gibi olmadı tabi.
-Yüzümdeki bu sıyrığı görüyor musun? Bana bu odada Bubi tuzağı olduğunu söylemeliydin az kalsın bir kurşun beynimi deliyordu.
Haha. Demek buydu.
-Sen niye gözlerini kapatıyorsun?
-Sadece toz kaçtı?
Hafif bir sırıtma ile arkasını döndü ve omuzunun arkasından bana baktı.
-Haklısın burada epey toz var.
Sen geç dalganı hmph!
Dur o daha demin bir kurşun beynimi deliyordu mu dedi?
-Sakın bana dolapları karşıtırdığını söyleme!
-Sadece göz attım.
-Sana hiç bir şeye kesinlikle dokunmaman gerektiğini söyledim ama sen ne yaptın?
-Hey bu konuda beni uyarmayan sensin.
Biz birbirimize bağırırken kafamın yanından bir bıçak fırladı.
Bıçak Phoenix'in yüzüne doğru ilerliyordu. Tam anlına çarpacakken Phoenix bıçağı iki parmağıyla tuttu.
-Bir de getirdiğini garip bir kişi beni öldürmeye çalışıyor.
-Patron onu öldürmeli miyim?
Haah.
İkiside bana bakıyordu.
-Hayır o bizimle aynı tarafta. Bu kişi yer altı kralı ve bu da benim bir astım. Bundan sonra iyi geçinin.
Onlar arkamdan birbirlerine gözleriyle ok atarken ben monitörlere doğru ilerledim.
-Hawks dizilim 2-2-7'yi hatırlıyor musun?
-Evet patron.
-Zamanı geldiğinde birini yakalayacağız bu sürede plana sadık kalacaksın.
2-2-7 aslında bir plan değil daha çok bir kod. Ona bu kişiye karşı dikkatli olmasını söylüyorum.
Hawks onu izleyecek ve onun hakkında öğrenecek. Phoenix şimdiye kadar iyi birine benzese de kimin ne olduğu hiç belli olmuyor.
-Her şey tamamsa neden bu sefer gerçekten bir ev turu yapmıyoruz?
______
Yazar:VillainesssssDiğer bölümü sabah altıya doğru atcam. Uyuya kalmazsam tabi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asıl Suçlu Kim
ActionYa dünyanın bir numaralı suikastçisi 'normal' bir kızın bedeninde reenkarne olursa? Aradığı intikamı bulabilecek mi? Ya da bu küçük kasabadaki sırlar onu engelleyecek mi? *Bahsedilen olaylar tamamen kurgudur. Anlatılanları denemeyin veya örnek almay...