Önceden çıkıp otelin önüne gittim. Tabi üstümde henüz elbisem yoktu.
Orada ayakta dururken lüks bir araba geldi ve önümde durdu. Sonra cam hafifçe aralandı.
Demek burada. Arabaya doğru yürüdüm ve kapıyı açıp içeri atladım. Karşımda siyah takım elbise ve siyah eldivenlerle oturmuş çekici bir adam vardı.
Etrafındaki tehlikeli atmosferi hissedebiliyordum. Bu adam benden daha çok kişi öldürmüş olmalı.
Adamlarıyla her gün toplu katliam yaptığına yemin edebilirim. Ama beni korkutmaya yetmez. İlk başladığım sıralarda yakalanıp işkence görmüştüm.
Bu ilk görevler bilerek örgüt tarafından hazırlanan ve tamamen yakalanıp sadakatimizi test etmek için yapılan testler.
Orada bir kaç gün acı çektim ve onun gibi karanlık atmosferli insanlarla karşılaştım.
-Bay yer altı kralı. Size böyle mi hitap etmeliyim?
-Siz Slayer olmalısınız.
Kalın ve ürkütücü bir ses büyük arabada yankılandı.
Hey bu araba ne kadar akustiği bile var.
-Benle anlaşma yapmak istiyorsanız önce gerçek yüzünü görmem gerek.
Hoo işini biliyor demek.
-Bay yer altı kralı. Bu isim çok uzun bu nedenle size bayım diyeceğim. Ama sizden yardım istemeye geldiğimi nereden çıkardınız?
-Haha komik birisin. Benim buraya bir hiç uğruna geldiğimi mi söylüyorsun?
Üzerime baskı kurmaya çalışıyor. Yanlış bir cümle ve ölüsün der gibi.
-Yanlış anlamayın fakat gerçekten eskiden bulunduğum örgütün sırlarını istemiyorsanız gidebilirim.
-Şimdi ilgimi çekmeye başladın. Ama neden sana güvenmeliyim?
-Bana güvenmenize gerek yok sadece intikamıma olan arzuma güvenin.
-Senin o olduğun ne malum?
-Ahh demek o olduğuma inanmıyorsun. Kaçıncı görevimdi hatırlamıyorum ama bir yaverini öldürdüğüme eminim.
-!
-Adı neydi... Ahh Joseph! Evet öyle bir şey olmalı. Son ana kadar seni bekle...
-Dur!
Adam kükredi. Sakin ol dostum bunları her gün görmüyor musun?
-Peki cesedini nasıl açıklayacaksın?
-Peki ya sana sadece bir meslek sırrı olduğunu söylersem.
-Bana ne verebilirsin?
-Tüm derin sırlar. Biliyorsun üsttekiler benden korkmaya başlayana kadar ben de yüksek bir statüdeydim.
-Peki benden tam olarak ne istiyorsun?
-İlk olarak intikamımı alacağım ama bu olay tabi ki sadece onu öldürmekle bitmiyor. Tüm örgüt yok olmalı.
Arık tamamen çıldırmıştım ve kan arzusuyla yanıp tutuşuyordum.
Bana doğru uzanan eli sıktım.
-Öyleyse Slayer iyi geçinelim.
-Öyleyse neden bu geceyle ilgili konuşmak için başka bir yere geçmiyoruz?
Araba onun işaretiyle ilerlemeye başladı.
-Bu arada size sonsuza dek bayım diyemem. İsminizi alabilir miyim?
-Bana şimdilik Phoenix diyebilirsin. İsme gelince onu sana söyleyemem.
Ne kadarda gizemli. İsmini söylesen ölürdün sanki. Phoenix ne? Bunu neredeyse tüm çaylaklar seçiyor.
Geldiğimiz yer bir çöplüğe benziyordu.
-Haha bir dahakine yer seçimini ben yapacağım.
-Burası en güvenli yer.
...peki
Bu toplanma için bir olay planlıyoruz.
İçeri girip bir kaç sorun çıkaracağız.Ama nihai plan üsttekilerden birini halletmek.
-İçeri çoktan silah soktum ve bir davetiyem de var. Ama senin için bu saatten sonra bir tane bulmak zor olabilir.
-Nerak etme adamlarım çoktan halletti.
-Bayağı hızlılar.
-Hayır sen olmasaydın bile oraya zaten girecektim.
-Peki öldürme planına gelince. Silahların konumu çizdiğim haritadaki gibi. Bu kamera da oranın görüntüleri var.
-Geçen günkü olay senin işin miydi?
-Huh? Ne olayı ben sadece basit bir ziyaretçiydim.
-Haha. Bunu nasıl başardın bilmiyorum adamlarım uzun süredir içeri sızmanın bir yolunu arıyor ama sen...
-Hey bir numara olmamın bir nedeni var.
-Öyle görünüyor.
-Ama ondan önce saat yaklaşıyor. Neden üstümüzü giyinmiyoruz. Öldürme işine gelince... Sadece akışına bırak.
_________
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asıl Suçlu Kim
AksiyonYa dünyanın bir numaralı suikastçisi 'normal' bir kızın bedeninde reenkarne olursa? Aradığı intikamı bulabilecek mi? Ya da bu küçük kasabadaki sırlar onu engelleyecek mi? *Bahsedilen olaylar tamamen kurgudur. Anlatılanları denemeyin veya örnek almay...