Uzun ve yorucu bir yolculuktan sonra 'nihayet' inmemiz gereken noktaya vardık.
Bu yıl ikimiz içinde işkenceydi. Sırf onu boşuna kurtarmamış olmak için ona katlandım. Ama ikinci kez bu olmayacak.
Biz ayarlanan yerde durduk. Buradan sonra yürüyeceğiz ve kasabada Banche ile buluşacağız.
Bu onunla yaptığımız son konuşmada alınan kesin kararlar.
Açıkçası onu burada bırakmayı tercih ederim ama ne yapacaksın. Banche bunca zamandır yanımda ve ne olursa olsun her isteğimi yerine getirdi.
Tabi bir kaç şey dışında. Kendisi duygularını belli etmeyi sevmeyen sıkı prensipleri olan biri.
Onu kurtardığım günden beri çok çalıştı. Banche çok iyi dövüşebilir ama bir sıkıntısı var.
O kimseyi öldüremez. Ailesinin ölümünü gören bu çocuk örgüt tarafından kaçırılmıştı.
O gün karşısında bir arkadaşının öldüğünü görünce yüzünün aldığı ifadeyi hatırlıyorum. Bu normal bir korku veya dehşete kapılmış bir ifade değildi.
Tam olarak anlatacak olursam onlara acıyordu. Acımak? Küçük yaşta bir trajediye tanık olmasına rağmen böyle bir ifade...
O gün yavaşça eğildi ve dua etti ama cesede yaklaşamadı. Dövüş sırası geldiğinde karşısındakine vurmadı. Ne kadar canı yanarsa yansın dua etmeye devam etti.
Ben arada yapılan yeni üye kontrolü için oradaydım. Ve onu öğrencim olarak aldım ki bu nadirdir.
Ona kişisel olarak bir şey öğretmedim. Ama ona sıcak bir ev ve iyi öğretmenler tuttum.
Benim oradan ayrılmam imkansızdı tabi bir yerden sonra beni kovdular ve kafama ödül koydular ama o farklıydı. Adı bile olmayan bu çocuk kurtulabilirdi.
Ama çocuk yanımda kalmayı seçti. Yanıma onun gibi birkaç çocuk daha aldım. Hepsinin kendi öyküsü vardı.
Ama sadece Banche yanımda kaldı. Diğerleri dünyanın dört bir yanına dağıldı.
Sonrasında iyimiler diye arada sırada kontrol ettim ama şimdi nasıllar hiç bir fikrim yok.
Kasabada göze çarpmadan yürümeye çalıştık. Sonunda ikimiz eve vardık.
-Vay demek yüce Slayer burada kalıyor.
-Sen geç dalganı.
-Neden burası oldukça güzel. Arada böcek falan çıkıyor mu?
-Haha. Yakında yerleri silmek zorunda kalacağım gibi gözüküyor.
-Neden?
-Kanın etrafa sıçrarsa temizlemekten başka seçeneğim kalmaz.
Bu çocuk eminim en fazla yirmi yaşındadır.
Eminim onunda diğerleri gibi kendi hikayesi var. Neden öyle bir yerde çalışıyordu bilmiyorum.
Genelde orada vasat olan orta yaşlılar çalışır. Umarım o da kurtuluş yolunu bulabilir. Benim gibi bu batağa batmadan önce buradan kurtulması dileğiyle.
-Woah bu yatak kırılacak gibi duruyor burada yatabiliyor musun?
Tabi sivri dili yüzünden ölmezse!
___________
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asıl Suçlu Kim
ActionYa dünyanın bir numaralı suikastçisi 'normal' bir kızın bedeninde reenkarne olursa? Aradığı intikamı bulabilecek mi? Ya da bu küçük kasabadaki sırlar onu engelleyecek mi? *Bahsedilen olaylar tamamen kurgudur. Anlatılanları denemeyin veya örnek almay...