Bölüm83 Ev Turu

357 59 0
                                    

Villa üç kata sahip ve geniş bir alanda yapılmış.

İlk iki kat dışında üçüncü kat çatı katı yani daha fazla depo olarak kullanılıyor.

Evde Bubi tuzaklarından farklı olarak gizli kaçış tüneli de var. Gerçi bu pek şaşırtıcı değil ama. Bu tünel sadece benim odamdan çıkıyor ve evin sağ cephesinden kaçmanı sağlıyor.

Tünele girmek için şifre girmen ve içerideki tuzaklara dikkat etmen gerekiyor.

Bu ev ekstra korunaklı bir ev. Normalde villalarımı bu şekilde yaptırmam çünkü burada yaşamak çok yorucu.

Masadaki çiçeğe elin mi değdi? Kafana bir kurşun yiyebilirsiniz. Yanlış bir yere mi bastın? Birden aşağı düşebilirsiniz.

Evin sağ cephesinde yani tünelin bittiği bölümde aynı zamanda bir garaj var. Normal bir garaj beklemeyin.

İçinde silah ve araçlar var. Tabi şuan ne durumdalar bilmiyorum. Aslında Phoenix kendi adamlarından buraya getirmeyi teklif etti.

Aslında oldukça mantıklı bir hareket olsa da evin içine giren bu kişiler bize ancak yük olur.

Bu kadar kişi hem tüm tuzakları ezberleyemez hem de evde karmaşa olursa ezberledikleri tuzaklara bile takılabilirler.

Artı bahsettiğimiz adamın önceden gelip çevre kontrolü yaptıracağına eminiz.

Yani burada fazla bir toplulukla kalmak imkansız.

Onun yerine adamları villadan belli bir uzaklıkta konumlandırmaya karar verdik.

Böylece acil bir durumda onların yanına ulaşabiliriz.

Evde hiç bir eşyaya dokunmaması gerektiğini zaten çoktan anladı önemli olan yerdekiler.

Tüm tuzakları birer birer gösterdim.

Hepsini hatırlayamaz. Ama o an yine de dikkat edecektir.

-Bunlarım hepsinin yerini tam olarak hatırlıyor ve onlara dokununca ne olacağını biliyorsun.

-Eeh burası benim evim tabi ki bileceğim.

-Ama bu kadar şeyi unutmadan anlatmak.. iyi bir zekan var.

Haha hastalık...

-Biliyorum.

Sonunda benim odama geldik ve ona gizli geçidi gösterdim.

-Şifre 877.

-Bu şifre biraz basit değil mi? Diğerlerine göre çok sönük kalıyor.

-Bunun bir nedeni var.

-?

-Buradaki amaç düşmanın hızlıca içeri girmesini sağlamak. Çünkü tünelin her tarafına bomba döşedik.

-Ha! Bu zekice.

-Bombalar zaman ayarlı ve tünelin sonunda ve başında başlatma düğmeleri bulunuyor. Sonra belirlediğin sürede. Bam!

-Daha önce buna ihtiyacın olmamış.

-Mhm. Ama kim bilir.

Bundan sonra herkese kalacak bir oda verdim. Kameraları temizleyen ekip çoktan gitti.

Böylece koca villada üç kişi kaldık.

________
Yazar:Villainesssss

Asıl Suçlu KimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin