Bölüm29 İnternet Kafe

991 129 21
                                    

Sabah olduğunda otelden erkenden çıktım. Bir kapşonlu takıyordum. Yüzümü kapatmak için maske de taktım.

Ne kadar basit bir iş olursa olsun gizlilik esastır.

En yakın internet kafeye gitmek için yoldan geçenlere sordum ve sonunda aradığım yeri buldum.

Elimde biriktirdiğim para var. Bununla bilgisayarları çok uzun süre boyunca kiralayabilirim.

Kasaya gittik ve bana bir bilgisayar gösterdiler. Yanımdan görevli gittiği an kod yazmaya başladım.

Öncelikle kimsenin beni bulmaması için güvenlik ayarlamaları yaptım şimdi sıra örgütün gizli sitesine girmek.

Bu site dışarıdan çok normal görünen kimsenin girmeyeceği boş bir site. Gerçi girseniz bile yine de bir şey olmaz.

Bu siteye sadece örgütten üst düzey yöneticiler girebiliyor. Girmek için siteyi hacklemelisiniz. Tabiki bu kolay bir iş değil.

İşlem bitince karşınıza başka bir sayfa çıkıyor bu sayfada şifre ve kod adınızı girmelisiniz.

Şifreler normal altı sekiz harflik olanlardan değil. Bunlar çok daha uzun şifreler yani bir makinanın veya bir insanın çözmesi imkansız.

Ben buradaki en yetkili kişiyim yani girdiğimde istediğim herkese bağlanabilirim. Gizli banka hesabımın kayıtları ben kaybolursam diye Banche'de bulunuyordu. Yani o bir nevi benim sekreterim gibi.

Siteye giriş yaptım ve ona site üzerinden mesaj yazdım.

-Banche.

Uzun zamandır ortalarda değilim şüphelenip cevap vermemesi normal.

-Cehennemin son yedi harfi çok güzel ama biz 'Ce' için ölüyoruz.

Bu özel bir kod. Aynı zamanda hu rastgele seçilmiş bir cümle değil. Yetiştirildiğim yerde eğitim yedi aşamadan oluşuyordu.

Genelde buna cehennemin yedi katı deniyor. Biz umutsuzca yukarı çıkmaya çalışıyoruz ama en sonunda kendimizi tamamen batmış olarak buluyoruz.

Sonra alıştığımız cehennemde ölünce mutlu olmak için öldü dendikten sonra gömülüyoruz. Biraz acıklı olsa da iyi bir şifre.

Bu cümleyi yazdıktan sonra mesaj geldi.

-Patron bu gerçekten sen misin?

-Soruyor musun?

-Biz sana bir şey oldu sandık! Neden daha önce bağlantı kurmadın?

-Banche çok garip şeyler oldu ama şuan anlatamam şimdi senden isteyeceklerimi dinle.

-Bekliyorum patron.

-Sahte bir kimlik oluştur ve onun için bir kredi kartı aç sonra içine bolca para yükle.

-Patron konumun nerede?

-A şehri Golden otelde kalıyorum.

-Patron yarın ilk iş oraya geliyorum.

-Yarın saat akşam sekizde otelin barında buluşalım.

-Tamam patron.

-Bir de bana makyaj malzemelerimi getir burada hiç yok.

Kıyafet isteyemem onlar bana olmaz. Bu vücut daha küçük, gelişiyor diyelim.

Biraz daha burada vakit geçirip olanları inceledim. Her şey planlarımdaki gibi gidiyor.

Burada çevrimiçi olduğumu benden başka kimse bilemez. Acaba o kızı ne yaptı?

Bunu Banche'ye soramam onlar tanımıyorlar. Araştırması ise riskli. O zaman kendim halletmeliyim.

Asıl Suçlu KimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin