Bölüm27 Ağaç Ev

998 140 11
                                    

Bu ağaç ev beceriksizce yapılmış olsa da içeri güzel döşenmişti. Burada güneş enerjisi kullanan bir ısıtıcı ve lamba var.

Aynı zamanda bir yatak var. Dediğim gibi Axel'in ailesi buranın zenginlerinden.

Axel burada kalacağımı doğruladıktan sonra çıktı.

-Usta yarın sana da yiyecek getiririm.

Kendimi burada kapana kısılmış hissediyorum. Haaaah. Hiç uykum yok. Açıkçası ne kadar zor ve yorucu olsa da eski hayatımı özlüyorum.

Orada en azından kendi ayaklarım üstündeydim başkalarına ihtiyacım yoktu.

Uykudayken garip bir rüya gördüm. Burası nere? Ahh şimdi hatırlıyorum burası kaldığım yetimhane.

Bir anda ziller çalmaya başladı. Bu toplanmamızı söyleyen zil. Ama aniden zili çalmazlar önemli bir şey olmuş olmalı.

Salona gittim bu olaylar çok tanıdık geliyor.

-Çocuklarım buraya bakın.

Tüm küçükler kadına döndü.

-Bu gün hepiniz evlat edinildiniz. Artık bir aileniz var.

Bir anda herkes hoplamaya başladı.
Dur... Bu günü biliyorum bu bizi oraya götürdükleri gün!

O nerede? Onu bir kez daha görmek istiyorum.

Burada bir arkadaşım vardı. Benim hayatta kalmam için umut olan sözleri söyleyen.

Etrafa bakındım. Hayır o bu gün içeride değildi. Dışarı çıkmıştı neden? Neden çıkmıştı...?

Hatırladım! Topumu diğer çocuklar dışarı atmıştı ve o benim için aşağı indi.

Bir anda içeri siyahlı adamlar girdi ve bizi arabalara yönlendirmeye başladı.

Hayır hayır onu hala görmedim gidemem! Biri kolumdan tuttu ve beni sürüklemeye başladı. Biz arabaya bindirilirken onu çalıların arasında topu ararken gördüm.

Bana döndü ve gözlerimiz buluştu.

Haaa haaa!! Ani bir sarsıntıyla uyandım.

Ben küçükken yetimhanede sevilen bir tip değildim. Oranın en küçüğüydüm ve o benden dört ya da beş yaş büyüktü.

O sözleri hala hatırlıyorum. Bir keresinde ya evlat edinilip ayrılırsak ne yapacağımızı sormuştum.

Bana ne olursa olsun beni bulacağını söylemişti. O soğuk yerde işkence görürken her gün onu bekledim ama bir yerden sonra dönmüş kalbim bu sıcak sözleri unuttu.

Neden bu gece bunu hatırladım? Kalbim göğsümün içinde hızla çarpıyor ve ve nefes almamı zorlaştırıyordu.

Acaba ona ne oldu. Sonradan gitmediği farkedilmiş olmalı ama onu eğitim alanında görmedim.

Orada mı kaldı ya da... Onlar tarafından öldürüldü mü!? Hayır boş yere insan öldürecek tipler değiller daha çok para ve güç için öldürüyorlar.

O zaman umarım mutlu bir hayatı olmuştur.

Dışarı baktığımda güneş yeni doğuyordu. Kalktım ve spora başladım. Sonra adım sesleri duydum.

-Usta!

Axel elinde bir yemek kutusuyla geliyordu.

Yemekler çok güzeldi uzun zamandır kaliteli yemek yememiştim.

-Axel gelecekte seni koruyacağım.

-?

Bu iyiliği unutmayacağım insanlara borçlu kalmayı sevmem.

Hayatta her zaman kendime hedefler koydum ve bunlar doğrultusunda ilerledim.

Artık Axel'de bu amaçlar doğrultusunda. O benim insanım öyleyse onu mutlu etmeliyim.

Gerekli kitaplarım yanımda değil eve gitmeliyim. Axel beni arabasına aldı ve benim evime gittik. Kitaplarımı aldığımda koşacağımı söyleyip arabaya binmedim.

Böylece Axel'de benle koşmak için arabadan indi. Okula vardığımda ilk iş müdürün odasına çağırıldım. Kim bilir yine ne oldu.

Leroy'da içerideydi. O ismi haketmiyor. Karşısına oturdum ve müdüre döndüm.

-Sınav tarihi öne çekildi yani iki gün sonra yola çıkıyoruz.

Benim bununla bir sıkıntım yok.

-Yol ve kalacak masrafları okulda değil mi?

Doğrulamak iyidir.

-...Evet.

-Öyleyse benim için bir sıkıntı yok.

-İki gün sonra sabah beşte ikiniz de okulun kapısında olun. Buradan yola çıkacağız.

Leroy içeri daldı.

-O eski otobüslerle gitmeyi reddediyorum. Onun yerine babamdan araba getirmesini isteyeceğim.

-Bu gerçekten çok iyi olur Leroy!

Müdürün yüzü bir anda parladı.

-Ama o kızı almayı reddediyorum.

Haa bu velet gerçekten.

-Neden basketbolda yenilince artık benden korkmaya mı başladın?

Bir anda yüzü kıpkırmızı oldu.

-Ne..ne alakası var!?

-Öyleyse derdin ne?

-Peki seni de alacağım ama sırf acıdığımdan yanlış anlama.

Devam et ve bana acı benim işime gelir. Ama yakında acınası olan ben olmayacağım.

Canına okuyacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum.

________
Yazar:Villainesssss

Asıl Suçlu KimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin