Oluk çıkışı Axel ile koşmak için hazırlandık. Okul kapısının dışına gelince bir grup insan gördük.
Önemli değil. Neden toplanmışlarsa toplansınlar benimle bir ilgisi yok. Yoluma devam etmek için hızlı adımlarla yürüdüm ama bir anda grup önüme çıktı.
-Katherine denen öğrenci sen misin?
-Ya öyleysem?
-Senin kuduz köpeği ve ekibini dövdüğünü duyduk. Birde şu videoyu izledik.
-Ben kuduz köpek diye birini tanımıyorum.
Çocuk sağ tarafıma baktı.
-Bu kim o zaman?
-Axel.
-...
-...
Sonra Axel bana döndü.
-Usta kuduz köpek benim.
-Ne kadar çirkin bir isim seçimi.
- (Usta takılman gereken kısım bura değil!)
Sonra çocuk bir daha başladı.
-Demek o sensin. Senin dövüş sanatlarında çok iyi olduğunu duyduk.
Kim benim hakkımda bu kadar dedikodu yapıyor!?
-O yüzden sana bir düello teklif ediyorum.
-pfft.
-...
Kana susamışlığımdan korkmazsa ona bir şans verebilirim.
Gözlerine baktım ve tüm öldürücü niyetimi saldım. Ani atmosfer değişimi ile çocuk irkildi.
Ona yaklaştım yavaşça elimi boğazına götürdüm.
Şuan öldürücü niyetimin hepsi dışarıda hissedilebilir. Eğer daha önce birini öldürmediyseniz veya yeterli iradeye sahip değilseniz hareket edemezsiniz.
Biz buna otoritenin gücü diyoruz. Günlük hayatta bir öğrencinin müdür yardımcılarının karşısında yaşadığı ile aynı şey.
Yavaşça boğazını kavradım ama hiç hareket etmedi. Sonra yavaşça kulağına yaklaştım.
-Beni yenemezsin.
Elimi boğazından çekip öldürücü niyetimi sakladım.
-Hadi Axel gidiyoruz.
Bunun hemen ardından çocuk yere düştü ve Axel titreyen bacaklarıyla beni takip etti.
-U..usta daha önceki atmosfer değişimi...
-Beni sinirlendirmediğin sürece benden korkmana gerek yok.
-Ben korkmu...
-Evet bacakları titreyen benim.
Sonra koşmaya başladık.
-Usta o çete bizimkinden daha büyük ya adam toplayıp gelirlerse.
-Tek yapmam gereken onları dövmek değil mi?
Yollarımız ayrılana kadar Axel boş yaptı. Su çete olayı o çocuk Axel'in dediği gibi geri gelecek.
O zaman baskı yapsam da dövüş sırasındaki adrenalin ve grubun verdiği güvenle bir şey etki etmez.
Bu gün çabucak halletmem gerekiyordu. Eğer o gruptan biri saldırsaydı bu gün de hiç bir ise yaramazdı.
Şimdilik bu önemli değil. Yanıma kendimi savunmak için bir şey almalıyım. Bıçak olmaz çocukları ve kadınları öldürmemek benim politikam.
Tabi kadın veya çocuğun kimliklerine de bağlı. Başka kadın bir suikastçiyi memnuniyetle öldürebilirim.
Sonuçta savaş sırasında düşmanı öldürmek doğal ama sokak kavgasında biraz yaralamak yeterli.
Hmm...bir şey satın alamam. En azından şimdilik. Evde gezinip her hangi bir şey aradım.
En sonunda bir beyzbol sopası buldum. Bu işe yarar. Kalitesiz olduğu her tarafından belli zaten kullansam da bir şey olmaz.
Onu çantamın yanına koydum sabah olunca yanıma alırım.
Sonra mutfağa gidip sinden kalan makarnamı aldım ve ödev yapmak için kitabın başına oturdum.
_________
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asıl Suçlu Kim
AksiYa dünyanın bir numaralı suikastçisi 'normal' bir kızın bedeninde reenkarne olursa? Aradığı intikamı bulabilecek mi? Ya da bu küçük kasabadaki sırlar onu engelleyecek mi? *Bahsedilen olaylar tamamen kurgudur. Anlatılanları denemeyin veya örnek almay...