+Video
[Dövüş]: Lanet olsun düştüm!
[Dedikoduicingeldim]: Gerçek olduğunu bilsen de kurgu gibi geliyor.
[Estelleicin]: Bunun nesi o kadar hoş? Hem dövüşebilmesi onun katil olduğunu kanıtlamazmı?
[Kulupbaskanı]: Madem bir katildi onları öldürmez miydi, birde birini bu kadar dövebilen biri neden nehire itsin?
[Dedikoduicingeldim]: Evet evet. Bir katil olsaydım bıçakla geleni net öldürürdüm.
[Altincicek]: Bu gün okulda olanları duydunuz mu!?
[Jdjdjd]: Eveet! Estelle ve Katherine iddiaya girdiii.
[İdolumestelle]: İnanılmaz ondan yüksek alacağını sanıyor.
+Video
[Dedikoduicingeldim]: İnanılmaz bir insan nasıl bu kadar güzel olabilir. Lütfen biri gözlüklerini kırsın!
[Estelleicin]: Herkes Estelle'in daha güzel olduğunu biliyor.
+Yeni Anket; Kim Daha Güzel
[Jdjdjd]: Oyum tabi ki Katherine'e.
[Dedikoduicingeldim]: Sizce kim iddiayı kazanır?
[Kulupbaskanı]: Estelle hep ondan yüksek aldı. Hemde fark çok fazla...
[Altincicek]: Bu zamana kadar Katherine'in böyle olduğunu bilmiyorduk belki de zeki tarafını da saklıyordu.
[İdolumestelle]: Bir aptal her zaman aptaldır. Neden kendini saklasın mi?
+Yeni anket; Kim iddiayı kazanır
[Katherinefan]: Estelle fanıydım ama bu tarafa geçtim içimden bir ses onun kazanacağını söylüyor.
[Estellefan]: Sonra tekrar buraya dönmesen iyi edersin. Sonuçta kazanan belli.
[Kazananestelle]: Gerçekten sürekli ellilerde olan biri onu nasıl geçebilir?
******
Böylece forumda büyük bir kitle tartışmaya başladı. Okulun çiçeği Estelle'e karşı katil olarak etiketlenmiş ve zorbalık gören Katherine.Bu tartışmalardan uzak olarak Katherine evde antrenman yapıyordu.
İşi bitince duş aldı ve ders kitaplarını açtı. Ek kitabı olmasa da aldığı notlar ve ders kitaplarındaki bilgileri ezberlediğu sürece sınavdan yüksek alır.
Saatler sonra bir iç geçirdi.
Haaa. Önceki yılların ders kitaplarını okuyorum. Böylece temelim iyi olacak.
İki üç hafta içinde her şeyi okurum ve bunu iki kez yaparsam bana en küçük ayrıntıya kadar hatırlayabilirim.
Yaşadıklarımın neredeyse hepsini yani yüzde doksan beşini hatırlıyorum. Bazen hatırlamak istemediğim şeyler çok ağrı yapıyor.
Özellikle benim hayatımı yaşadıysanız emin olun istemeyeceğiniz bir şey.
Her gün öldürdüğüm kişiler aklıma geliyor belki de beni bu kadar duygusuz ve ölüme karşı duyarsız yapan şey bu.
En kötüsü öldüğüm gün... O bile aklımda. Yapılan işkenceler kaybettiğim arkadaşlarım ve aldığım eğitimin hepsi.
Acı ve kanla dolu bir hayatım vardı. Alışmak o sadece sözde kolay. Evet bazı şeylere karşı duyarsızlaştığım doğru ama bu canımı yakmadığı anlamına gelmiyor.
Gece Son bir koşu için dışarı çıktım. Vücudumu en hızlı şekilde eğitmeliyim.
Koşarken önceden geçtiğim sokaklardan geçtim. Burası geçen sefer o dedektif benzeri adamla karşılaştığım yer.
Durdum ve dinledim. Kimse yok gibi görünüyor. Etrafa bakınmaya başladım taki arkamda birini hissedene kadar.
Arkamı döndüm ve bir çift derin gözle karşılaştım.
Bu o kişi. Varlığını şimdiye kadar hissetmeliydim.
-Bir şey mi var?
-Bu saatte dışarıda bir bayanın ne yaptığını merak ediyordum.
-Koşuyorum.
Hafifçe gülümsedim. Eğer düşündüğüm gibi iki yıl öncesini araştırıyorsa ben şüpheli olmalıyım.
-Koşu? Bu saatte mi?
-Saatin nesi var yoksa sokağa çıkma yasağı mı var?
-Haha. Anladığınızı sanmıyorum dışarısı özellikle hava karanlıkken tehlikeli olabilir. Özellikle burada garip bir cinayet olduğundan beri.
-Bayım o cinayetin o aileye odaklı bir saldırı düğü belliydi. Ya da daha iyisi kendi ailesi bile yapmış olabilir. Yani beni ilgilendiren bir şey yok.
Bunu düşündüm ve bu sonuca vardım. Bir anda dip köşe bir yere geliyorlar bir çocuk ölüyor ve geri dönüyorlar.
Garip değil mi? Miras kavgası olabilir mi? Önemli değil sadece benim olmadığımı bilmeleri yeterli.
-O sırada yanında bazı öğrenciler olduğunu duydum.
O kısım. Bende tam bilmiyorum ne demeliyim?
-Bayım sizde benim onlardan olduğumu biliyorsunuz. Peki benden tam olarak ne istiyorsunuz?
-!
Şaşırmış ifade sonrasında bir sırıtmaya dönüştü.
-Bu benim numaram boş olduğun bir zaman toplantı ayarlayalım kimliğimi anladığını varsayıyorum.
-Bayım ahh dedektif mi demeliyim?
-Akıllısın. Ama bu sadece seni daha da şüpheli yapar.
-O zaman tüm dahiler katil olur.
-Yani sen kendine bir dahi mi diyorsun?
-Demek beni araştırırken okul notlarıma baktın. Merak etme bir dahakine böyle olmayacak.
Sonra arkadan başka bir ses geldi. Dedektif dönmemi söyledi peki ben ne yaptım?
Koşmaya devam ettim.
_________
Yazar:VillainesssssBu arada bölümlerin önceki hikayeye göre iki kat daha uzun olduğunu bildirmek isterim.
Bir de bu aralar çok yazamıyorum affedin. :'(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asıl Suçlu Kim
ActionYa dünyanın bir numaralı suikastçisi 'normal' bir kızın bedeninde reenkarne olursa? Aradığı intikamı bulabilecek mi? Ya da bu küçük kasabadaki sırlar onu engelleyecek mi? *Bahsedilen olaylar tamamen kurgudur. Anlatılanları denemeyin veya örnek almay...