İleride duran iri yapılı adama yaklaştım. Bu her zaman kullandığım taktiklerden biri. Ama karşıdaki çoktan bu konularda deneyimli yani niyetimi anlayacaktır.
Bu nedenle taktik değişmeye karar verdim.
Sizce yıllarca kötülerin arasında her zaman tetikte yaşayarak hayatta kalmış biri ne arar?
Tahminleri alayım.
Cevap masumiyet. Öncelikle böyle bir adam o kişinin yanında her zamanki gibi tehdit altında hissetmemeli. Ve ikinci olarak onun yanında güçlü hissetmesi.
Özellikle güçlenmek için yıllarını zorlu şartlar altında harcamış biri en azından birinin bunu takdir etmesini, bunu kanıtlamasını ister.
Analazim bittikten sonra bilerek onun görüş açısında bir yerde bir iki bardak şarap içtim. Tabiki hepsini gerçekten içmedim yoksa bu beden sarhoş olurdu.
Yeterince olduğundan emin olunca elimde başka bir bardakla ilerledim.
Adımlarımı bilerek hafifçe çarpıttım ve sonunda adamın yanına gelince...
-Ahh!
Ayaklarım birbirine dolaştı ve düşmeye başladım. Allah'ın işi işte.
Beni tutmasını bekledim. Lütfen beni hayal kırıklığına uğratma. Tam vazgeçmişken beklediğim sert düşüş yaşanmadı.
-Haa...
Yüzüm kızarmıştı tıpkı sarhoş birine benziyordum. Bir bardakla bu kadar olabiliyor.
Yukarı baktığımda hedefim beni tutuyordu. Beni kaldırdı ama ben gözlerimi sanki hiç açmamış gibi sıkı bir şekilde kapalı tutuyordum.
-Bayan artık ayrılabilirsiniz.
Bir anda sıçradım.
-Ahh ben özür dilerim. Gerçekten bir anda ayağım dolandı ve...ve...
Yüzüm artık eskisinden de kırmızıydı ama bu alkolün verdiği bir şey değildi.
Bunu farketmiş gibi görünüyor. Yıllarca yaptığım oyunculuk çalışmaları ilk kez bu kadar işime yarıyor.
-Pfft. Bu tepkiye gerek yok sadece biraz yorgun görünüyorsunuz.
-Haha. Şey bu ilk kez bir toplanmaya gelişim ve ilk görevim de yakında bu yüzden biraz stresliyim.
-Elbette ilk görev her zaman zordur ama yakında alışacağına eminim.
Burada çok kişi var. Gösteriyi başka bir yere taşımalıyım.
-Teşekkür..hick..
-Haha biraz fazla içmiş gibisiniz.
-Ahh başım dönüyor. Midem...lavabolar nerede acaba.
-Üst katta herhangi bir odaya girebilirsiniz.
Yavaşça sağa sola eğilerek gittim. Bir kez daha sarsıldım ve yere düşüyordum.
Ama tabi ki kurtarıcım yanıma yetişti.
Hehe.-Size yardım edeceğim.
Yukarı çıktık ve ben ona tamamen yapışık bir şekilde geldim. Sanki ayakta duracak gücüm yokmuş gibi.
Tuvalete girdik ve elimi yüzümü yıkadım.
-Size çok teşekkür ederim bayım.
-Sorun değil. Ama siz iyi misiniz.
-Hing...hick...
-Ahh bayan sorun ne neden ağlıyorsunuz?
-Ben hick... çok korkuyorum.
Bir kez daha üzerine düştüm.
-Herkes ölüyor ve...ve ben artık dayanamayacağımdan korkuyorum.
Beni rahatlatmak istercesine sarıldı.
Sonunda ağıma düştün.Biraz daha bu ağlama ve teselli etme süreci devam etti.
-Shh her şey geçecek.
Sonunda uyuya kalmış gibi yaptım. Beni tuvaletten çıkardı ve yatağa yatırdı.
Sonra gitmek üzereyken kolundan tuttum.
-Beni yalnız bırakma...
-Ama aşağı inmem lazım.
-Lütfen hick...
Hıçkırıklarım hala devam ediyordu.
Sonunda dayanamayıp oturdu.-Ama sadece sen uyuyana kadar.
Öncelikle şuan üzerine bir hamle yapabilirim ama bu beden daha kimseyle birlikte olmadı.
Bu nedenle ilkimin o olmasını istemiyorum. Sadece o bir yere dalmışken onu halledeceğim.
Koluna sıkıca sarıldım.
Şimdi sıra Phoenix'te içeri sessizce girdi ve ustaca bu tarafa yaklaştı. Gardım hala yukarıda olduğu için farkettim. Peki o farketmedi mi?
-Bana yaklaştı ve fısıldadı.
-İçeride biri var sakin ol ve burada kal ben kontrol edeceğim.
Farketmiş!
-Hayır beni burada yalnız bırakma ya o kötü bir adamsa.
-(Dostum sen bir suikastçi değil misin? Nasıl böyle bir kişiliğe sahip oldun?) Şimdi dur ve bekle. Hemen geleceğim.
-A..ama.
Silah kullanamayız. Aşağıdan duyulursa sıkıntı olur.
Bıçak bende bunun tek bir anlamı var.
Kolunu bıraktım ve gitmesini söyler gibi başımı salladım.
İleri doğru gitti. Adımları tüy gibiydi ses çıkarmadan ilerledi.
Sonunda ikisi birbiriyle karşılaştı. Ve kaçınılmaz dövüş başladı.
Dövüşün yönünü belirleyen bazı faktörler vardır. Bunun gibi yüksek seviyeli adamlar bir kaç saniyede hepsini hesaplayabilir. Böylece sonucu tahmin eder ve kendi lehlerine hareket ederler.
Ama burada belirsiz bir faktör var. O da benim! Onlar ustaca dövüşürken arkadan yaklaştım.
Ve bıçağı boğazına dayadım.
-Sen!
-Üzgünüm ama bunu yapmak zorundayım.
Bıçağı bastırdım ve geri çektim. Ahh boynundan bıçaklamak en kötüsü her yer kan oluyor ve temizlemek zorlaşıyor.
-Khlaid kamera görüntüleri.
-Merak etme o iş bende.
Beraber aşağı indik. Bilinmeyen pek çok kişinin arasında başka bir figüranı oynuyorduk.
Arka kapıya sakince ilerleyip dışarı çıktık. Tabi korumalar vardı.
Ama ben sarhoştum ve diğeri beni evine götürüyordu.
Usta oyunculuklarımızla içeriden çıktık.
İlk perde tamamlandı hedef öldü sıra olayların işleyişi ve yeni hamleleri tasarlamada.
________
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asıl Suçlu Kim
ActionYa dünyanın bir numaralı suikastçisi 'normal' bir kızın bedeninde reenkarne olursa? Aradığı intikamı bulabilecek mi? Ya da bu küçük kasabadaki sırlar onu engelleyecek mi? *Bahsedilen olaylar tamamen kurgudur. Anlatılanları denemeyin veya örnek almay...