Bölüm96 Gece Vakti

307 40 11
                                    

İşte beklenen an geldi. Operasyon öncesi her zaman en sevdiğim an.

Özellikle silahları seçtiğimiz kısım. Bu gün yanımızda silah bulunduracağız ama farkedilmedikçe kullanmayacağız.

O kadar kişiyi peşimize takmaya cüret edemyiz. Yani ben olsam yapardım da... Önemli değil.

Yöneticilerden özellikle birini hedeflemiyoruz. Aslında ilk başta aklımda biri vardı ama sonra dedim ki neden kendimizi sınırlamalıyız?

Üç yöneticinin hepsi ölürse ne olur? Kaos!

Veliahtlardan sadece ikisi kaldı ve yönetimde bir anda boşalma olması herkesi telaşlandırır. Özellikle onlar şuan sıkı yönetimdeyken.

Bu eğlenceli olacak. O yaşlıları öldürmek zor değil. Zor olan kısım onlara yaklaşmak.

Yöneticilerin de isimleri yok. Çünkü onlarda bu örgütte büyüdü. Ama yöneticilerin başka bir özelliği daha var.

O kişilerin önceki hallerini bilen yok. Nasıl yani? Onların suikastçiyken neler yaptığı veya kod adı neydi hepsi bir sır.

Onlara yönetici diye hitap edilir ve saygı duyulur. Bunun nedeni yeteneklerini ve erişebildikleri şeyleri saklayıp onlara saldırmak için bekleyenlerin gözlerini korkutuyorlar.

Ne kadar etkili onu bilemem ama bu yaşa kadar hala tahttalar yani bir şekilde başarıyorlar.

En azından öyleydi bu gün bunu değiştireceğiz.

Yüzeceğiz yani silahlar küçük bir çantada Phoenix'in sırtında kalacak. Üç tabanca artı bir otomatik silah var. Herkesin kenerinde birer kanca ve hançer var.

Üzerimizde dalış için kıyafetler vardı maskeler de çantada tutulacak.

Planın en riskli kısmına gelince, görevi tamamladıktan sonraki dönüş süreci. Köstümsüz denize atlayıp yüzeceğiz.

Evet bu kadar.

Hadi ama o an o kadar zamanımız bile olmayacak. Kaçış için en mantıklısı bu.

Kıyafetleri giyindik ve yola çıktık.

[Havalı yürüme sahnesi]

Küçük tekneye bindik ve yola çıktık. Banche bizi iskeleden izliyordu.

Hava kararmıştı ve yavaş yavaş görüş acımız giderek kısalıyordu.

Tabi ki bunun için gece gözlükleri takıyoruz. Su geçirmez... Zengin olunca böyle oluyor.

Önümüzde hedef görünüyordu. Üç gemi. Ortada ki oldukça ihtişamlı görünüyordu ve sayısız ışık üzerinde parlıyordu. Parti çoktan başlamış olmalı.

-Hazır mısınız? (Khalid)

-Evet.

-Lütfen dediklerimi unutmayın özellikle plan c hakkında olanlar...(Khalid)

- Öyleyse atlayalım mı artık? (Hawks)

-Sadece...dikkatli olun.(Khalid)

Aslında tatlı çocuk.

Onayla nefeslerimizi tutup aşağı atladık ve düz bir rotada yüzmeye başladık.

Dediğim gibi geminin kıç kısmından yukarı çıkacağız.

Şuan hizmetçiler servis için ayrıldılar bile.

Dalgalar çok güçlü olsada suyun daha altına inerek bu durumu hafiflettik. Aşağı tarafa indikçe basınç arttığından nefesimizi tutmak zorlaşsa da aradaki mesafeyi hızla kapattık.

Geminin altındaki pervaneler bizim için oldukça tehlikeli bu yüzden sağ tarafa kaymaya karar verdik.

Sonunda belirlediğimiz kısma geldiğimiz de artık nefesim tükenmek üzereydi. Hızla yukarı çıktık.

Gemi hareket halinde olsa da oldukça yavaştı bunun nedeni hem boyutu hem de içeride parti verildiği için konukları rahatsız etmemek istemeleri.

-Haaah..haaah... başardık...haah...

-Dikkatli olun yandaki gemiler bizi farkedebilirler. (Phoenix)

-Suya dalın! (Hawks)

Bir an bile düşünmeden aşağı girdim. Nefesimi tuttum ve aşağı doğru yüzdük.

Yukarı baktığımda bir ışık görüyordum.

Demek kontrole denk geldik. Sadece bir an daha geç kalsaydık neler olabileceğini kim bilebilir.

Biraz süre sonra yukarı çıktık ve hızlıca kancaları çıkarıp yukarı doğru ateşledik.

Sonra iplerden tutunup yukarı tırmandık.

Etrafa dikkatlice bakındıktan sonra dışarı çıktık ve hızlıca hançerlerle üzerimizdekileri yırttık böylece altta kalan üniformalar açığa çıktı.

Maskeleri taktık ve silahları kuşandık.

Bizim taklit ettiğimiz garsonlar içki servis ediyorlar yani içki deposunun orada onların gelmesini bekleyip onları bayıltarak yerlerine geçeceğiz.

Ayrılıp etrafı keşfedeceğiz ve herkes uykuya daldığında harekete geçeceğiz.

________
Yazar:Villainesssss

Asıl Suçlu KimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin