Tekneye vardığımda kendimi değişik hissediyordum. Sonunda o yöneticileri yok ettim ama...neden mutlu değilim?
Kendimi sadece boşlukta hissediyorum ve bu ilk kez birini öldürmüşüm gibi de değil..
Sadece dedikleri cümleler aklımda dolaşıyor ve aynı zamanda o an hissettiklerim tekrar canlanıyor.
Hayatımda ilk kez kontrolümü böyle kaybettim. Delirmiştim ve kötü olansa tüm bu olanlardan sonra yine de bir anlık rahatlama geldi.
Ancak tekneye döndüğümde kendimi toparladım.
Bundan sonra gelen duygu ise mutluluktu.
Beni boşlukta hissettiren şey intikamın bu kadar kolay olmasıydı. Öyleyse neden bu kadar şey yaşadım.
Sadece üç kurşun ve tüm acılarım bitebilir di ama yine de...
Tabi mi tekneye yüzmemizle her şey bitmedi. Arkamızdan gelen bir grup vardı. Büyük çoğunluğu patlayan gemiyle ilgileniyor olmalı.
-Siz iyi misiniz!?
Lilith bize döndü ve sordu.
-Evet. Khalid peşimizdeler en yakın karaya sür!
Hızla ilerledik ama arkadaki grup daha hızlıydı.
Khalid endişeyle ne yapacağımızı sordu.
-Ben sadece basit bir bilişimciyim neden bunlar başıma geliyor. Hayır! Ne kadar teklif edersen et bir daha asla! Asla! Asla!
Lilith köşede duruyordu ve hafifçe sırıttı.
-Neden size öğrendiklerimi göster miyorum?
Siyah çantadan çıkardığı parçaları inanılmaz bir hızla birleştirdi ve keskin nişancı silahı hazırdı bile.
Rüzgarlı bir gece ve denizde saklandığımızdan bahsetmiyorum bile. Yine de vurabilecek mi?
Lilith silahı köşeye dayadı ve dudaklarını yaladıktan sonra başını dürbüne doğru eğdi.
Sonra bir el atıştan önce hafifçe silahı çevirdi.
İlk atıştan sonra kimseyi vuramamıştı.
Sonra hafif bir kahkaha atıp konuştu.
-Bu sadece denemeydi.
Sonraki atıştan sonra gruptan biri düştü.
O gerçekten Banche'nin övgüsüne değer biri.
Diğer atışlarda boşa gitmedi. Ve sadece iki adam geri kaçmayı başardı.
Ona baktım ve gülümsedim.
-En azından silahı arabayı kullandığın gibi kullanmıyorsun.
Ama beklenenin aksine tartışmak yerine gülümsedi.
Ne yazık ki ferahlamaya zaman yoktu. Sahil güvenlik sirenleri duyuldu. Biz en yakın karaya vardık ve tekneyi sakladıktan sonra kaçtık.
Buraları haritadan zaten biliyoruz ve Banche bize araba gönderecek.
Arabaya bindiğimizde tüm takım aynı anda iç çektik. Oldukça keyifli bir atmosfer.
Bunu bir sürü kişi öldürdükten sonra söylemek pek doğru olmasa da kimin umurunda?
*****Kickstart
Gecenin bir saati kapımın vurulmasıyla uyandım.
-Efendim! Gemi basıldı!
-Sen neden bahsediyorsun!?
Hemen ayağı fırladım ve dışarı çıktım.
-Anlat!
-Efendim daha demin sağdaki gemi patlatıldı ve...
-Dahası da mı var!?
-Yöneticiler...
-Bana onlara bir şey olduğunu söyleme!
-Üçüde öldürüldü....
Ne... Üçüde öldürüldü mü!?
-Lanet olsun!? Bu nasıl olabilir o kadar güvenlik boşuna mıydı!? Hiç bir şeyi beceremiyor musunuz!?
Yöneticilerim ölmesi büyük bir sorun. Ne yapmalıyım? Varisler ne yapacak... Sadece bir gün daha ve bir varis olacaktım!
Olamaz!
Bu partiyi ben düzenledim yani bana olan güven yok olacak. Ve gemi patlatıldı...
-Bana kamera kayıtlarını göster.
-Efendim tüm kamera kayıtları yok edilmiş.
Bu..bu!!
Sadece tek çözüm kaldı. Benim sakladığım kamera!
Onu yöneticilerin hareketlerini izlemek için koymuştum. Ama şimdi tek çarem o.
Görüntüyü açtım ve olanları izledim. Ses kaydı olmasa da görüntüde iki kişi vardı.
Bir erkek ve bir kız. Bunlar garsonlar değil mi? Ama sonra beklenmedik bir şekilde kız yüzünü yırttı! Demek maske takıyorlardı.
Dur bu yüz! Bu yüz!
Partideki kız... Aynı zamanda uzun süredir tanıdığım birine ait olan yüz.
Görüntüyü herkese gösterdi.
-Suçlular bunlar! Bulduğunuz da öldürmeyin ve bana getirin!
Sen kimsin ve neden bunu yapıyorsun? Ve neden yüzündeki bu ifade onunkilere çok benziyor.
Seni bulacağıma yemin ediyorum. Böylece itibarımı temizleyebilirim.
_______
Yazar:VillainesssssBir tane daha atcam sonuçta kuru kuru teşekkür olmaz. (;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asıl Suçlu Kim
ActionYa dünyanın bir numaralı suikastçisi 'normal' bir kızın bedeninde reenkarne olursa? Aradığı intikamı bulabilecek mi? Ya da bu küçük kasabadaki sırlar onu engelleyecek mi? *Bahsedilen olaylar tamamen kurgudur. Anlatılanları denemeyin veya örnek almay...