Bölüm91 2 Yıl Sonra

350 51 8
                                    

İçeri adam soktuğumuzdan beri iki yıl geçti. Bu süre içinde güçlenmek için elimden geleni yaptım.

Vücudumu olabilecek en iyi şekilde eğitim ve bu sürede içeriden bir çok bilgi topladım.

Bu sürede örgütten bir sürü kişi eksilttim ve hepsine aynı işareti koydum. Birds-foot trefoil. (Bu çiçek intikamı simgeler)

Phoenix örgütün aldığı darbelerle bir anda daha da güçlendi. Bu şekilde birbirimize yaslanarak iki yıl geçirdik.

Bu sırada dedektif her yerde beni takip edip işimi zorlaştırsa da henüz beni yakalamayı başaramadı ki bu yeterli.

Lilith iyi bir keskin nişancı olduğunu yavaş yavaş duyurmaya başladı ve Khalid artık onunla birlikte kalıyor.

Yaptığımız operasyonlarda yakında olması işimizi kolaylaştırıyor.

Şuana kadar bir varis ve bir kaç en iyi suikastçilerini öldürdüm. Tabi onları korumaya çalışanlar ve bazı bastığım binalarda bulunanlar hariç.

Bu dönemde örgüt tamamen savunma moduna geçti. Bu yüzden hamlelerimiz kısıtlı.

Ama yakın zamanda içerideki adamımız dan bir bilgi aldık. Bir vapur toplantısı olacak.

Burada tüm yöneticiler ve Kickstart gibi yüksek rütbeli kişiler de yer alacak. Oraya gideceğim.

Ve bir katliam yapacağım. Asıl amaç Kickstart'ı öldürmek değil. Şuan ki hedefim örgütte en çok sesi çıkan bir yönetici.

Kickstart'ın ölümü beni arkadan bıçakladığı için çok önemli olsada bana ölüm emri verenleri yok etmek de önemli.

Ve güvendiğim kişi en son ölmeli. Acı bir şekilde.

*****Phoenix'in bakış açısından geçmiş

Bundan uzun bir süre önce bir kız çocuğu bana yaklaştı (kendinin de yaşlı olmadığı gerçeği varya... Artık yok)

İnanılmaz olsa da onun Slayer olduğunu iddia etti ve komiktir ki bir şekilde beni de buna inandırdı.

Gelecekte olanlar ilk başta sadece ilgimi çekmişti. Yetenekliydi ve gerçekten kıvrak zekalıydı ama Slayer olmak için gerçekten gençti.

Tabi elinde bulundurduğu güç ve yanında gezen insanların davranışlarına baktığımda buna inanmak zorunda kaldım.

Dediğim gibi ilk başta sadece ilginç gelse de şimdi bir şekilde bundan zevk almaya başladım.

Garip bir yapısı var. Birlikte geçirdiğimiz zaman boyu birbirimize oldukça yakınlaştık ama aramızda hala bir çizgi var.

Ona hissettiğim çekim nedeniyle ona yaklaşmaya çalışsam da onun duvarlarını yıkmak kolay değil.

Bunun için her türlü şeyi denedim. Yine de pek bir ilerleme kaydedemedim ama eminim ki bir gün bunu başaracağım.

Bu süre de bir kişiyle daha tanıştım. Slayer ona Khalid diyor. Sanırım onun adamlarından biri.

Pek ilgi çekici biri değil ve dikkat etmeye bile gerek yok.

Onun dışında bir de Lilith var. İyi bir öğrenci. Khalid'den daha iyi en azından.

Astlarımdan aldığım bilgiye ve okuduğum kitaplara göre kapsamlı bir araştırma sonucunda bu duyguyu anlamayı başardım.

İki kişi arası sevgi bağı ve benzeri bir şey miş.

Bu kitapları yazan insanlar birer dahi olmalı yoksa nasıl benim hissettiklerimi tahmin edebilirler?

Geçmişte hatırladığım kadarıyla sadece yalnızlık vardı. Hayır gölgeler bana göre değil veya ışıkta da bir yerim yoktu.

Ortada kalmıştım. Ailem mi? Hayır daha çok çıkar için birbirini kullanan insanlardan fazlası değildik.

Yıllar boyu böyle geçti ve sonunda gücü hissettiğimde bu ilişkiyi kesmek istedim.

Bu duygunun adını da bilmiyordum. Ama sanırım bu nefretti.

Nefret... Bazı kişiler acımasız olduğumu söyledi ama yine de 'acımasız' ne demekti ki?

Merhamet veya acıma benim kaldığım yer de bunu bulamazdın. Burada sevgi veya vefa da yoktu.

Öğrendiğim ilk duygu ise korkuydu. Korktum. Ölmekten korktum ve hayatımı bu şekilde geçirmekten korktum.

Kendi ailemden korktum ve sonra bir gün onların soğuk bedenlerine bakarken aynadaki kendimden korktum.

Burada gördüğüm herkes böyleydi. Korkuları olmayan kimse yoktu ve hepsi birbirinin arkasından bıçak tutuyordu.

Belki de onu farklı kılan şey bu. Ne kadar karanlık bir geçmişe sahip olsa da o gördüğüm herkesten daha parlak gülümsüyordu.

Bundan yine uzun zaman önce onun evini patlattığımız zaman. O gün yanan eve bakarken ki gülüşü belki de beni bu gün hissettiğim şeylere getirdi.

Ama bu artık önemli değil.

Ona davasında yardım edeceğim ve kazanacağım veya kaybedeceğim şeyler önemli değil.

Kör olduğumu biliyorum ama hala ışıktan gelen sıcaklığı hissedebiliyorum. Ve onu bırakmaya niyetli değilim.

***

İyi bir insan değilim

Hiç olamadım zaten

Uzun bir yol var

Ve tüm ışıklarını ben kapattım

Şimdi ise

Onları geri istiyorum

Bu mümkün mü

Mümkün mü daha iyi biri olmak

Ya da en azından

Öyleymiş gibi davranmak

***

__________
Yazar:Villainesssss

Hadi bakalımmm. Bundan sonra beklenmedik şeylere hazır olun çok ters köşeler olcak.

Asıl Suçlu KimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin