*****Phoenix'in gözünden
Açıkçası plan iyiydi. Daha pasif bir şekilde dikkatlice ilerlemeyi tercih ettik. Misilleme yapmak her şeyi tehlikeye atabilirdi.
Böylece bu partide kelebek etkisi yapacak hamleler yapmaya karar verdik.
Sadece bir saniye ve...
Her şey çok ani oldu. Bir konuk geldi ve sadece özel odaya geçtim. Ama kulaklıktan duyduklarım beni oradan çıkmaya zorladı.
Hawks bana onun yok olduğunu söyledi ve bir şekilde bunun sadece hava almaya çıkmak olmadığını biliyordum.
Sonunda farkettim ki o kaçırıldı!
Korktuğumu hatırlıyorum. Yeni bir duygu daha... Birini kaybetmekten korkmak.
İliklerime kadar işlemiş olan bu duygunun kanımı dondurduğunu hissedebiliyordum.
Buraya adam sokmak çok zor bir iş. Yani üzerinde fazla düşünülmüş olmalı.
Bu garip duyguya rağmen soğuk kanlılığımı korumak zorundaydım. Parti devam ediyor ve ben zayıflık gösteremem.
Sırtımı dik tutacağım ve ileri bakarak sağlam adımlar atacağım. Son olarak her zaman yaptığım gibi gülümseyeceğim.
Parti bitene kadar bir şey yapamam. Eğer içeriden birinin kaçırıldığı duyulursa her şey kargaşaya bürünür.
Sakin kal sakin kal...
Partiyi bir şekilde erken bitirdim ve araştırmaya başladım. Kamera kayıtları veya kaybolduğunu tahmin ettiğimiz yerde yapılan incelemeler.
Baktığım bu yerlerden kaçırılma ile ilgili bir kaç fikir elde etmiştik.
Onun yakalaması için bir çok kişinin orada olması gerektiğini biliyordum ve yanında başka bir adam daha olduğunu biliyordum.
Bu adam bir yerden tanıdık geliyor ama...
Bu kısma pek takılmadım. Dikkatimi çeken şey Kickstart'ın sürekli olarak Slayer'a bakmasıydı.
O diğer adamla dışarı çıktığında o da dışarı gitti. Sonra da ortadan kayboldu.
Asıl suçlu belli.
Ama neden onu kaçırsın ki? Yoksa kimliği açığa mı çıktı?
Şimdi düşününce Kickstart gibi birinin elinde onun öldüğüne dair net bir delil olmasaydı bu kadar gururlu yürüyemezdi.
Ama Slayer ölmedi öyleyse nasıl diğer herkes onun öldüğünü söylüyor? O kız hakkında her şey bir gizem.
Şu ana kadar bildiğim şeyler. Bir nedenden dolayı Kickstart tarafından yanında bir adamla birkikte kaçırıldı ve nerede olduğu hakkında hiç bir bilgi olmadığıydı.
O gidince şunu farkettim bu zamana kadar örgütle verdiğim savaş sadece para üzerineydi ve onların işleyişi ile ilgili çok az şey biliyordum.
Bu nedenle onu ya da onları her neyse nereye gönderebikecekleri hakkında en ufak bir fikrim yoktu.
Günlerce ekiple birlikte onu aradık. Sonunda bir kayıda ulaştıysak da onlar çoktan o noktadan kilometrelerce uzakta olacaklardı.
Ve takip ettikleri rota düz değildi. Sadece Bir uydu hacklemeli.
Sadece uluslararası bir savaş çıkarmak istemediğim için bunu yapmıyorum ama eğer bir kaç gün daha ses çıkmazsa sanırım herkes üçüncü dünya savaşı için hazır olmalı.
Tam aklımdaki planları harekete geçirmek hakkında tereddüt ederken bir telefon geldi.
Normalde bilmediğim numaraları açmam. Annem bana öyle demişti sonra bende onu öldürdüm... Ama bu başka bir olay sonuçta biri erken davranmalıydı.
Her neyse...
Belki biri onun karşılığında fidye falan istemek için çağırdı diye açtım ama beklenmedik bir şekilde telefonda günlerdir aradığım kişi vardı.
Bana yerini söyledi ve bir saniye daha düşünmeden yola çıktım.
Bulunduğu yer buraya uzak yani zaman alacak. Onlar sınıra yakın bir kasabadalar.
Bana açık açık ne olduğunu diyemedi. Bunu nedeni tahmin edilebilir.
Gittiğimde yanında başka bir adam vardı ki bu kamera görüntülerindeki adam.
Sadece iyi niyetimden, bir arabada sıkışmayalım diye diğer arabaya geçmesini söyledim.
Buna biraz gücendi sanırım. Ama ben sadece iyilik yaptım...
Ahem. Ama o adamın yüzü yakından daha da tanıdık geliyor. Nereden...nereden?
Şimdilik bu düşünceleri bırakmalıyım. Sıkılmış görünüyor biraz sohbet etmek iyi gelebilir.
O iyi görünüyor biraz hırpalandı ama onun için yeni bir şey değil.
Yine de gelecekte bunu önlemek için elimden geleni yapacağım.
________
Yazar:Villainesssss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asıl Suçlu Kim
AksiyonYa dünyanın bir numaralı suikastçisi 'normal' bir kızın bedeninde reenkarne olursa? Aradığı intikamı bulabilecek mi? Ya da bu küçük kasabadaki sırlar onu engelleyecek mi? *Bahsedilen olaylar tamamen kurgudur. Anlatılanları denemeyin veya örnek almay...