TW : Mention of sexual abused, matured content and dirty words
Vivian kaku di posisinya kerana apa yang Heeseung katakan itu sangat betul. Lelaki itu benar-benar memerhatikan segala gerak gerinya dan itu membuatkan bulu romanya merinding. Anak matanya cuba untuk memandang tepat ke dalam anak mata Heeseung.
" Aku tak faham apa yang kau cuba katakan, Lee Heeseung. Sembunyi? What am I supposed to hide from you? Kau pun tahu yang aku tak sukakan kau so that's a normal reaction from me. Jangan fikir lebih, Hee. " balas Vivian bersama nada angkuhnya walaupun kedengaran sedikit bergetar.
" Oh, really? Boleh saya percayakan awak? What if you show me that all of my opinions such a bullshit statement? Show me now! "
Heeseung menarik lengan gadis itu ke dalam bilik mandi dan Vivian segera cuba untuk melepaskan pegangan itu. Hal ini kerana lengannya lebam yang berpunca daripada kekasihnya sendiri. Keluhan dari Vivian itu membuatkan Heeseung semakin rasa ingin tahu kerana Vivian tidak pernah mengaduh sakit dan pegangan Heeseung tidaklah kuat.
Mereka berdiri di hadapan cermin besar dan merenung satu sama lain tanpa berkata apa-apa.
" Kenapa dengan lengan awak? Terluka ke- "
" It's none of your business Hee! There's nothing I should show to you! "
Kata-kata dari Vivian membuatkan Heeseung menjadi hilang sabar. Tubuh Vivian segera dikunci dan posisi mereka berdua menimbulkan suasana tegang. Jantung Vivian langsing berdegup kencang bukan kerana Heeseung berasa dekat tetapi atas sebab lain. Tangannya naik ke bahu Heeseung dan cuba untuk menolak lelaki itu menjauh.
" Hee-what are you trying to do? "
" Get undress. Now. "
" What do you want to do, Heeseung? That is so ridiculous! Why should I undress right in front of you? Freak! "
Bahu Heeseung ditolak kuat dan Vivian mahu melarikan diri namun lengannya ditarik semula. Tubuhnya sekali lagi dikunci pergerakannya oleh Heeseung. Vivian menoleh ke tempat lain sambil menggigit bibirnya dan tanpa sedar air matanya mulai bertakung.
Jari jemarinya menarik tali yang diikatkan di pinggangnya lalu menanggalkan coat itu dari tubuhnya. Anak mata Heeseung membulat saat dia melihat ada banyak kesan lebam dan luka di lengan dan kesan hickey di bahagian dada Vivian.
" Vivi... "
" Aku takut... takut sangat-sangat! Dia selalu tunjuk sikap buruk dia setiap kali aku sebut nama kau! Sebelum aku datang sini... dia... dia... " Vivian tidak menghabiskan ayatnya dan mengangkat sedikit kain yang menutupi pehanya.
Sekali lagi Heeseung terkejut melihat banyak kesan yang sama di sana. Dia bukannya anak kecil yang tidak tahu apa yang berlaku kepada Vivian. Ternyata, tunangnya itu dilecehkan secara seksual. Hatinya menjadi sakit melihat keadaan Vivian.
Tanpa berkata apa-apa tubuh Vivian ditarik ke dalam pelukannya. Semakin lama semakin kuat tangisan Vivian dan memenuhi bilik mandi itu. Dapat dia merasakan yang tubuh kecil itu bergetar tanda dia sangat takut. Heeseung mengetap rahangnya menahan rasa marahnya.
" Can you save me, please? Take me from him! I can't be with him anymore, Hee! Give me a chance to learn how to love you. Please? " pinta Vivian sambil mencengkam kolar baju Heeseung bersama tatapan yang penuh dengan harapan.
" Vivian... "
" I know all this time you always loved me but I didn't care! My egoistic killed me from the inside! Now I realised, I need you more than him in my life. Please, make me yours. " pintanya lagi.
Bibir Heeseung tersenyum nipis lalu tubuh Vivian diletakkan di atas sinki bilik mandi, " I will always be there for you if you need me. You do knows that right? "
Perlahan-lahan Vivian menganggukkan kepalanya sebagai jawapan kepada Heeseung. Jujur, dia mahu memutuskan hubungannya dengan kekasih lamanya itu tetapi dia tidak tahu bagaimana. Vivian sudah lelah dengan perilaku kasar yang lelaki itu berikan kepada dirinya. Cuma Heeseung seorang sahaja yang dia percayai.
" Then take me, make me yours. I will love you as much as you love me if you take me. Please, Hee. " tambah Vivian.
" Gladly, my lady. " balas Heeseung bersama senyuman lalu tangannya menarik tengkuk Vivian dan menyatukan bibir mereka berdua.
Rasa manis dari lipstick yang disapu oleh Vivian itu membuatkan Heeseung tidak boleh berhenti. Kedua-dua lengannya memeluk pinggang Vivian dengan posesif seolah tidak mahu melepaskan Vivian. Tangan Vivian semakin erat mencengkam kolar baju Heeseung.
" Your lips... so damn sweet. " bisik Heeseung lalu bibirnya mengucup telinga Vivian dan itu menghasilkan rengekan manja dari bibir manis itu.
" I could be a better boyfriend than him baby. I can do the shit he never did to you. I could make you scream my name with pleasure and teary helpless eyes. "
" I k..know.. " Vivian merengek manja.
Kucupan itu turun ke dada yang dipenuhi dengan tanda-tanda merah ungu. Melihat tiada penolakan dari Vivian membuatkan Heeseung berhenti lalu memandang ke arah tunangnya. Dia tidak mahu melakukannya sekarang selepas memikirkan keadaan Vivian.
" We should stop now. Awak patut berehat, mata awak pun dah nampak macam nak tidur. " Heeseung menurunkan Vivian.
" Tapi apa yang kau cakap tadi? " soal Vivian bersama tatapan polosnya. Tangannya menahan lengan Heeseung.
Heeseung hanya ketawa lalu tubuhnya mendukung Vivian dengan gaya bridal style menuju ke arah katil. Sesuai dengan apa yang dia katakan sebentar tadi, mereka hanya berehat kerana Heeseung tidak mahu terburu-buru. Dengan hubungan mereka yang baru sahaja mahu membaik.
" You will love me till the end? "
" Of course I will. "
special chapter end!
typo? itu biasaand jemput baca "LACUNA"!
YOU ARE READING
𝐒𝐄𝐃𝐔𝐂𝐄 | 제이크
FanfictionKisah tentang Jake yang keras hati dan Taeri yang tidak mengenal erti putus asa. Perkahwinan yang dirancang bertukar menjadi rancangan untuk menggoda sang suami yang keras hati. Ada rahsia antara mereka yang perlu disimpan. Namun, langit tidak selal...