🌼🌼🌼
Feride: Bugün yanında oturduğum için rahatsız olmamışsındır umarım.
Feride: Ben arka taraflarda oturmaya alıştığım için geldim yanına.
Feride: Ama galiba beni pek sevmedin, çünkü kafanı yerden kaldırmadın.
Feride: Ben seni rahatsız edecek birisi değilim, benden çekinmene gerek yok.
Feride: Neden cevap vermiyorsun hiçbir şekilde
Feride: Yoksa sen de mi sevmedin beni.
Feride: Zaten beni kimse sevmez, anladım kusura bakma.
Duygu sömürüsü desen var. İlk defa birine duygu sömürüsü yapıyordum ve işe yara mı onu da bilmiyordum. En azından kendimi kötü hissettiğimi düşünüp üzülme falan yazsa tamamdım. Bu sefer de buradan yürürdüm. Gerçi doğruydu da. Üzülüyordum artık. Bir gün boyunca yanında durdum, kantine bile inmedim belki yalnızken konuşur benimle diye ama, nafile. Çocuk ağzına yapıştırıcı sürülmüş gibi sustu, üstüne uyku tozu serpiştirilmiş gibi de yattı tüm gün. Ben düşünedurayım bir anda gelen bildirim sesiyle ekrana döndüm. Gruptan gelen mesaj olduğunu görsem de, ikinci bir sohbetten de mesaj olduğunu görmemle ağzım kulaklarıma vardı.
Halil: Rahatsız falan olmadım.
Bu kadar mıydı lan? Neyse, en azından cevap vermişti değil mi. İyi tarafından bakmak lazım.
Feride: Olmadıysan neden hiç konuşmadın benimle.
Halil: Çünkü konuşacak bir şey yoktu.
Feride: Yok muydu? Bugün sana yedek kalemin var mı diye sordum cevap bile vermedin.
Halil: Çünkü yoktu. Olsaydı verirdim.
Feride: Kalem değil bir cevap versen de yeterliydi aslında.
Feride: Benden rahatsız olduğunu düşündüm.
Halil: Hayır sınıf herkesin. Yanıma oturmandan rahatsız olamam. Ama yazmandan oluyorum. Lütfen yazma artık.
Feride: Bunun nedenini söyler misin peki. Neden hiç konuşmuyorsun?
Halil: Bunun seni ilgilendirdiği sanmıyorum.
Feride: O zaman sana yazmam da seni ilgilendirmez.
Halil: Ama yazdığın kişi benim.
Feride: E konuşmadığın kişi de benim.
Görüldü
Yazıyor...
Görüldü
Yazıyor...
Halil: Ne yaparsan yap.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaşmalı Arkadaş - Yarı Texting
RomanceSınıfın sessiz, asosyal çocuğu Halil ve Umursamaz, haşarı kızı Feride. Text-metin karışık. BU HİKAYE 13.3.2022 TARİHİNDE YAYIMLANMIŞTIR. Bölümler kısa aralıkla gelecektir.