BÖLÜM 44

17.8K 1.1K 92
                                    

 Size bir şey diyeyim mi? Böyle yorum yapıyorsunuz ya, ben acayip mutlu oluyorum ha.  Jakskskdks dilenci değilim, birazcık görüşlerinizi alabilir miyim acaba? 😄


Keyifli okumalar 




🌼🌼🌼


Ben sana aşık olmuşum...


Ne kadar kısa bir cümleydi değil mi? Ama etkisi o kadar büyüktü ki...

Sözlerimin dudaklarımdan bağımsız çıkması kalbimin dile gelmesinden kaynaklıydı aslında. Nitekim pişman da değildim. Halil'i gördüğümde heyecanlanan ruhum, hızlı atan kalbim, içimi saran mutluluk eğer aşk denen şey ise bu beni ancak mutlu edebilirdi.

Yaklaşık on beş dakikadır düz yolda ilerlerken de aynı hislerle kaplıydım. Ne dolmuşa binmiştik ne de başka bir araca. Sınıftan çıktığımızda ikimiz de konuşmadan yürümeye başlamıştık. Birbirimize bir şey sormuyorduk. Zaten Halil'in aklının bu dünyada da olmadığını anlayabiliyordum. Yüzünde hiç silinmeyen bir tebessüm ile elleri cebinde yavaş yavaş yürüyordu yanımda. Kafamı hafif yana çevirip ona bakmak isterken, o da başını aynı anda bana çevirdi. Göz göze gelip tekrar önümüze dönerken utanmıştım. Hiç böyle olmamıştı daha önce. Şu an kendimi yaz dizisi başrolü gibi hissediyordum. Hafif esen rüzgar eşliğinde sakin yolda ilerlerken, bu ortam aramızda romantik bir ortam yaratıyordu. Yani birazdan Halil, 'Ah Feride çok mesudum.' derse şaşırmayacaktım.

Kafamı tekrar ona çevirdiğimde direkt bana baktı. İkimiz de kaldırım ortasında durduk bir an da. Halil etrafına şöyle bir baktıktan sonra birkaç adımda yanıma yaklaştı. Yüzünde hiç sönmeyen bir tebessüm vardı. Doğrudan gözlerimin içine bakıyordu şimdi. Kalbim yine hızlı atmaya başlamıştı. Halil gözlerini benden kaçırıp aşağı eğdi. Ellerini cebinden çıkarıp benim ellerime getirdiğinde afalladım. Ellerimi sıkıca tuttu. Tekrar gözlerime odaklandı bakışları. "Bugün söylediğin şey... Tekrar eder misin?"

Tüm masumluğuyla istediği şeye gülmeden edemedim. Etraf çok sessizdi, sadece ikimiz vardık. Gözlerimi güzel yüzünden ayırmadan konuştum. "Neyden bahsediyorsun, aşık olduğumu söylediğim kısımdan mı?"

Halil anında gülmeye başlayıp ellerimi bırakmadan kafasını aşağı eğdi. Güzel gülüşünü bana gösterse daha iyi olurdu. Tekrar kafasını kaldırdığında gözleri parlıyordu. Ellerimi yukarı kaldırıp üzerine küçük bir öpücük kondurdu. "Feride." dedi ama devamını getirmeden yanımızdan geçen arabanın kime attığını bilmediğim kornası ses bombası gibi sokağa atılmıştı.

Birbirimizin gözlerinin içine bakarken aniden duyduğum gürültüyle istemsizce "Ananı s***yim!" deyip havaya zıpladım.

Yani şu an en çok ne olmasını istemezsin diye sorsalar, küfür edip ortamın içine sıçmak derdim. Arabanın kornası bile daha az bozmuştu ambiyansı. O an ki korkuyla Halil'i de biraz ittirmiştim ama sağlam duruyordu neyse ki. Araba geçip giderken mahçup bir ifade ile Halil'e baktım, o da bana. Sonra ne oldu anlamadım ama bir an da kıvrılan dudaklarımız ve beraberinde gelen kahkaha ortamı yumuşatmaya yetmişti. Kahkaha atarak birbirimize yaklaştık yavaş yavaş. Sonunda durulduğumuzda ikimizden yüzünde kahkahanın izleri duruyordu.

"Galiba korktuğunda biraz fazla tepki veriyorsun."

"Yaa biraz." dedim işaret ve baş parmağımı birbirine yaklaştırarak.

Kıkırdayıp havaya kaldırdığım parmak uçlarıma bir öpücük kondurdu. Ulan ikidir aynı şeyi yapıyordu, domatese dönüşecektim sonunda.

Halil, daha parmağındaki öpücüğün şokunu atlatamadan yanağıma da dudaklarını bastırınca gözlerin şokla büyümüştü. Şimdi düşüp bayılacaktım. Elimi usulca yanağıma getirdim. Az önce yanağımı öpmüştü. Ona baktığımda, o da biraz utanmış görünüyordu. Birbirimize bir şey demeden yürümeye başladığımızda hala çok yakındık. Birbirine değen ellerimiz de kanıtıydı. O an içimden geleni yapmak istediğim ve elimi Halil'in yumuşak ellerine sardım. Halil bir anda durup önce elime sonra bana baktı afallamış bir ifade ile.

"Sen öperken iyiydi." dedim kendimi tutamayarak.

Halil onaylarcasına başını salladı. "Doğru. İntikam alman gerekirdi." diyerek elimi sıkıca eline kenetlendi.

Evlerimizin yolunu el ele yürürken tek hissettiğim şey mutluluktu. 





Bölüm biraz fazla uzun oldu, kusura bakmayın yavaş yavaş okursunuz artık. 

Anlaşmalı Arkadaş - Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin