BÖLÜM 91

8.6K 701 28
                                    


🌼🌼🌼



Altı ay sonra...


Saat sabahın kaçıydı bilmiyordum. Telefonum durmadan çalıyordu. Sıcaktan pişerek zar zor uyuduğum günün sabahında böyle uyandırılmamam gerekiyordu. Gözlerimi güçlükle aralayıp yastığımın altından telefonumu aldım. Ekranda Halil yazdığını görünce gözlerimi ovuşturup esneyerek açtım telefonu.

"Halil saat sabahın beşi." dedim sitem ederek.

"Feride tercihler açıklanmış, resmen açıklanmış."

Halil büyük bir coşkuyla konuştuğunda ilk başta ne söylediğini anlayamadım. Sabah sabah kafam yerinde olmuyordu. Birkaç saniye sessizce durduktan sonra anladım ne dediğini.

"Yemin et, nereyi kazandın?" diye sordum merakla.

"Bilmiyorum bakamadım, çok heyecanlıyım beraber bakalım."

Halil'in heyecanını anlayabiliyordum. Özel eğitim öğretmeni olmak istediğinden beri çok sıkı çalışıyordu. Çalıştığının karşılığını aldığında da emindim. Ama aynı zamanda da benimle aynı şehirde okumak istiyordu. Ayrı kalma düşüncesi Halil'in için kabus gibiydi gerçekten.

"Tamam o zaman telefonu kapatma, beraber bakalım."

"Tamam." diyerek onayladı Halil beni.

Telefonda oluşan sessizlik boyunca ikimizde sonuçlarımıza bakındık. Siteye girerken Halil'in de derin bir nefes aldığını işittim. Gözümü kapatıp sonuçlara tıkladığımda açmak için birkaç saniye beklemem gerekti.   Halil'den de bir ses gelmiyordu. Sonunda gözlerimi aralayıp ekrana baktığımda derin bir nefes verdim.

"Boğaziçi işletme."

"Marmara özel eğitim öğretmenliği."

Halil bir an da kahkaha atmaya başladı. Kendisi gibi sevinci de güzeldi Halil'in. "Kazandık Feride, kazandık. Birlikte geçireceğiz senelerimizi."

Onun heyecanına karşılık ben de gülmeye başladım." Sakin ol Halil, biz hep beraberiz zaten."

"Olsun, ya ayrı şehirlere gidecek olsaydık. Olur mu hiç, olmaz."

Zaten tüm tercihleri de öyle yapmıştık. Halil büyük bir özenle aynı şehirleri yazmaya çalışmıştı. Açıkçası sonuçlar iyi gelince de İstanbul'u yazmak kolay olmuştu. Şimdi de beraber güzel günler bizi bekliyordu.












Küçük bir bölümle merhaba. Sonuçlar açıklanmışken Halil ve Feride'ninkiler de açıklansın dedim. Gerçi onlar biraz ileride gidiyor ama olsun. Bugün bölüm daha uzun olacaktı aslında amaa hastaneden yeni geldim ve çok bitkin hissediyorum. O yüzden kusura bakmayın. Sizleri seviyorum kardeşlerim kendinize iyi bakın yarın görüşmek üzere.


İnstagram adresimi soranlar oluyordu @elmasfnr hesabım. Bu arada Wattpad telefonuma yüklü olmadığı için dm den gelen mesajları hemen göremiyorum. Bu yüzden soru sormak istediğiniz zaman panoda yazabilirsiniz. 

Anlaşmalı Arkadaş - Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin