🌼🌼🌼
Okulun bahçesine geldiğimde gözüm Halil'i arıyordu. Sabah konuşamamıştık. Dün gece konuşup sorunlarımızı halletmiştik ama yine de çekingenliğim üstümdeydi. Şu on sekiz yıllık hayatım da hiçbir şeyden çekinmeden geçirmiştim zamanımı. Ama konu Halil olduğunda duygularım hep farklı yansıyordu dışarıya. Sınıfın kapısından içeri girerken ışığın kapalı olmasından gerçekten erken geldiğimi anlamıştım. Kimse yoktu. Gelirken yolda yediğim simidin peçetesini çöpe atıp ışığı yakmaya kalktığımda nefes alış sesi işittim. Sabahın körü olduğu için etraf karanlıkken fark etmemiştim ama sınıfta benden başkası daha vardı. Işıkları açıp sınıfa göz gezdirdiğimde sıraya oturmuş bana bakan Halil'le karşılaştım. Saçları hafif ıslanmıştı ve gerçekten bir civcive benziyordu.
"Halil." dedim ona doğru gidip. "Niye erken geldin bu kadar?"
Sorduğum soruya cevap vermesini beklerken bir an da ayağa kalkıp hızlı adımlarla yanıma gelerek, akşam söylediği gibi sımsıkı sarıldı. Öyle sıkı sarmıştı ki kolları beni, zor bela kendi kollarımı oynatıp beline doladım. Halil hiçbir şey söylemeyip sadece sarılıyordu. Başını omzuma gömmüştü ve sınıfta sadece nefes alış verişlerimiz yankılanıyordu.
"Halil'im biraz daha sıkarsan geberip gideceğim." dedim gülerek.
Halil kollarını gevşetip fazla uzaklaşmadan ayrıldı benden. Yüzümü avuçlarının arasına aldığında afallamış ona bakıyordum. Yüz ifadesinden ne hissettiğini çıkaramamıştım.
"Feride." dedi sadece sessizce. Halil bana doğru yaklaşınca istemsizce gözlerimi kapattım. Biraz sonra göz kapaklarıma ardı adına konan öpücüklerle kalbim titremişti.
Gözlerimi açtığımda Halil çok buruk bakıyordu. Dudaklarını bu sefer alnıma bastırıp tekrar kollarının arasına aldı beni. Saçımı okşarken "Biz bir daha kavga etmeyelim." diye fısıldadı kulağıma.
Başımı göğsüne yaslayarak verdim cevabımı. Ben hiçbir güne böyle güzel başlamamıştım.
Loveli sahneler yazarken niye utanıyom yav snamsjdjdsk. Bölüm kısanın kısası kusura bakmayın kardeşlerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaşmalı Arkadaş - Yarı Texting
RomanceSınıfın sessiz, asosyal çocuğu Halil ve Umursamaz, haşarı kızı Feride. Text-metin karışık. BU HİKAYE 13.3.2022 TARİHİNDE YAYIMLANMIŞTIR. Bölümler kısa aralıkla gelecektir.