Když ráno otevřu oči, Richard vedle mě už není. Sakra, tak tohle je trochu zrada. Chtěla jsem začít už ráno v posteli,ale to by v ní musel také být, že ano. Vyhrabu se z pokrývky a slezu z postele. Musím ho najít a spustit plán "Jak dovést Richarda k nepříčetnosti". A to fofrem. Jen však otevřu dveře a chci vyběhnout do chodby, zarazím se o něčí ruku.
"Teď chvíli počkej" zasměje se Ron a odsune mě zpátky do ložnice. Po schodech vyjdou dvě osoby a během chvíle se za nimi zavřou dveře pracovny. Pak mě Ron pustí.
"Právě mu přišel první klient. Určitě by jsi nechtěla aby tě tady viděl lítat v pyžamu". Klient ne, Richard ano. Mohla jsem se někam posunout, no nevadí."Mohl by jsi prosím zajít za Marlowe a požádat ji, aby mi k snídani udělala vajíčka? Skočím si do sprchy" poprosím ho. Ron mi zasalutuje, seběhne ze schodů a zmizí mi z dohledu. Po špičkách dojdu do herny, kde už mám na stoličce připravené oblečení v úhledné hromádce. Všechno je ještě teplé ze sušičky, voní po orchidejích a na vrchu je lísteček se vzkazem. Písmo je Richardovo, koho taky jiného.
"Dobré ráno maličká🖤těším se na dnešek, i když tuším že se ti to nepodaří. Budeš muset Daddyho přesvědčit". Věděla jsem že to nebude jednoduché protože se až příliš ovládá, ale tímhle mě tak vytočil že mu dokážu jak moc se plete. A začnu tím že si sice obleču co mi připravil, ale vezmu si speciální prádlo. Černá krajkovaná tanga která jsem si šetřila pro speciální události. Chvíli mi trvá než je v přeplněném šupleti najdu, ale nakonec je mám a spolu s komínkem teploučkého voňavého oblečení zamířím do koupelny. Dopřeji si dlouhou osvěžující sprchu, což je v tomto horkém vlhkém počasí neskutečně příjemné. Použiji nový peeling s vůní slaného karamelu a pěnu s lesním ovocem. Voním lahodně, sama se té vůně nedokážu nabažit. Když vylezu ze sprchy a otírám se ručníkem, zaslechnu kroky na schodech. Následuje zaklepání a pak tlumený hovor. Ale nerozumím ani slovo, přes masivní koupelnové dveře nejde moc slyšet. Kroky se po chvíli opakují, dotyčný schází ze schodů zpátky dolů. Obleču se, vyřídím si ústní hygienu a trochu srovnám obočí v místech která už mi prznila udržovaný tvar. Stříknu se trochu parfémem který jsem od Richarda dostala a pak s kartáčem v ruce vyrazím dolů do kuchyně. Marlowe zrovna krájí pažitku na čerstvě usmažená míchaná vajíčka."Dobré ráno beruško" přivítá mě a položí talíř s jídlem na mé místo. K tomu přisune vysokou sklenici s ovocným koktejlem, což radostně uvítám. "Jakpak jsi se vyspala?".
"Skvěle, spala jsem nejlépe za poslední tři dny". Hospodyně se zasměje.
"Rozhodně tedy nejdéle" poznamená a ukáže na hodiny. Už je čtvrt na jedenáct! To jsem dost pozadu za původním plánem. Nu což, budu muset začít z ostra.
"Marlowe, mohla by jste mi prosím po snídani udělat nějaký účes?" požádám ji. Narovná se od myčky do které ukládala nádobí a podívá se na mě.
"A co by jsi chtěla? Jen upozorňuji že Francouzské copy dělám bídně, nikdy nepodchytnu správné pramínky".
"Ty bych ani nechtěla. Chci něco co by se Richardovi neskutečně líbilo". Ten úsměv, to by jste museli vidět. Zapře se o linku a nakloní se ke mně.
"To mi skoro zní jako sázka" culí se škodolobě.
"Je to tak. A já potřebuji za každou cenu vyhrát" odvětím. Marlowe pokýve hlavou.
"V tom případě vím přesně co uděláme".
*****************
Sedím před gaučem na zemi, Marlowe za mnou a dělá mi účes.
"Ještě jednu sponku prosím" požádá a natáhne ke mně dopředu ruku. Dám jí sponku a ona mi jí připne. "Tak. Tohle ho rozebere jako skládačku, to ti garantuji" řekne mi když skončí a podá mi zrcátko. Udělala mi dva drdůlky a po stranách hlavy nechala pár volných pramínků. Vypadá to nezbedně a zároveň roztomile, jsem doslova k sežrání.
"Tohle ho odrovná" usměju se spokojeně a otáčím hlavou, abych se pořádně viděla. Jo, teď můžu vyrazit do útoku. Marlowe odloží kartáč a vstane.
"Po obědě musím na pár hodin odjet,ale svačinku ti přichystám a dám do ledničky" řekne a vyrazí do kuchyně. Tohle mě překvapí, za dobu co tu jsem se nehnula z domu.
"Kampak jedete?" zeptám se ze zvědavosti. Zastaví a podívá se zpátky na mě. Přemýšlí co mi má říct, vidím to na ní.
"Jednou ti to řeknu. Teď to však vědět nemůžeš" řekne nakonec a odejde. Ty bláho, to co? Většinou takhle tajemná nebývá. Vstanu ze země a protáhnu se. Jde se na věc. Vyjdu nahoru a zůstanu stát před dveřmi do pracovny. Mám dokonalý plán. Tyhle dveře při otevření jen lehce cvaknou, jinak jsou naprosto tiché. Počkám na nějaký zvuk a pak je otevřu. Klient mě neuvidí, ale Richard ano. Hehehe. Zatajím dech a zaposlouchám se do jejich rozhovoru.
".... Je to samozřejmě jen nabídka, do ničeho Vás nechci nutit pane Maxwelle".
"To je v pořádku. Odebíráme od Vás přes dvacet druhů alkoholu, jste můj nejdůležitější dodavatel,velmi rád vyzkouším produkty pro další případnou spolupráci. Jen bohužel nebudu nejlepší testovací subjekt, alkoholu moc nedám" zasměje se Richard. "O alkoholu většinou rozhoduje můj barman. Mohl by jste mi tu nechat jedny vzorky navíc aby je později mohl také otestovat?".
"Chtěl jsem Vám to nabídnout. Nuže, můžeme se do toho pustit?". Načež se ozve zip, jakoby otevíral batoh nebo kufr. To je dostatečně hlasité, proto zariskuju a stlačím kliku. Povedlo se, dveře jsou otevřené a nikdo to nezaregistroval. Doufám. Ještě chvilku počkám, ale pak se pokusím je rozevřít dokořán. A opět úspěšně! Sakra, daří se mi to lépe než jsem čekala. Onen muž je ke mně zády a před nimi na stole je několik lahví, podle jejich předešlého rozhovoru hádám že s alkoholem a jsou tu kvůli degustaci. Richard si mě ale všimne hned jak dveře otevřu. Překvapeně zdvihne obočí a na tváři se mu objeví pobavený úsměv, což může vypadat podivně za předpokladu že mu klient právě nadšeně popisuje obsahy jednotlivých lahví. Vypláznu na něj jazyk a zamávám mu. Tohle opravdu nečekal,bod pro mě Daddy. Postavím se bokem, opřu se o rám dveří a mírně se prohnu. Tím mu dopřeji unikátní pohled na mé pozadí. Snaží se věnovat klientovu výkladu, ale přesto neustále utíká pohledem ke mně a sjíždí mě očima. Na jednu stranu si to zavařil sám, tahle sukýnka je ta nejkratší co mám. Co se asi stane, když jí ještě maličko vyhrnu? Narovnám se a zkusím to. Richard se přerývavě nadechne zatímco upírá zrak na můj zadek. Ještě přitvrdíme. Jednou rukou si držím sukni a druhou si vyhrnu tričko až pod lem podprsenky, čímž mu odhalím i bříško a záda. Těká očima mezi mnou a klientem, ze všech sil se snaží aby si on ničeho nevšiml a neměl tendenci se otočit. Muž nalije do připraveného panáku trošku sytě žluté tekutiny z první lahve a přisune ji Richardovi.
"Tohle je citronový likér. Dobrý k přípravě koktejlů" řekne. Richard si skleničku vezme a trochu upije. Tvář se mu zkřiví a opět ji položí.
"Proboha, to je šíleně kyselé" zasměje se potom co se napije i vody a pořádně si odkašle.
"Je to opravdu čistě do koktejlů. Přímou konzumaci snese jen málokdo" odvětí klient a trochu si poposedne. Načež slije zbytek zpět do lahve a pokračuje ve výkladu. Já se rozhodnu pokračovat. Spustím ruku ze sukně a postavím se k Richardovi čelem. Vyhrnu si tričko až nahoru. Neunikne mi jak semkne rty a snaží se na mě nedívat, ale těžce tenhle boj prohrává. Začne se pomalinku otáčet se židlí ze strany na stranu aby se rozptýlil. Klient mu mezitím nalije další ochutnávku, tentokrát světlounce růžovou. Richard si přivoní.
"Voní to po malinách"řekne.
"Ano. Je to malinový tonic. Pro přípravu s ginem".
"Chutná to výborně! Tohle určitě budu chtít" pokývá Richard uznale hlavou a vrátí mu skleničku. Přemýšlím co teď. Už jsem použila vše co jsem měla připravené pro tuhle chvíli, teď budu muset jednat za pochodu. Co by se mu ještě mohlo líbit? Při degustaci třetí skleničky s nějakým silným koňakem mě něco napadne. Proto jakmile se Richard opět podívá mým směrem tak se volnou rukou chytím zlehka pod krkem a druhou si sjedu na ňadra pečlivě skrytá v košíčcích šedé podprsenky s černou krajkou. Tiše zavrčí, ale slyším ho až sem. Začne si podupávat nohou a mírně zvedne bradu mým směrem, čímž mě vyzývá abych pokračovala. Ha. A mám tě Daddy.
ČTEŠ
Mazlíček
Romance"Kleknout" řekl chraptivě a napřímil se. Nešlo neuposlechnout,jsem přeci poslušná kitten. "Moje malá dnes zlobila..." Příběh obsahuje sexuální scény,vulgarismy a (pro některé nezkažené 😂)zvrácené úchylky