-48-

13K 344 34
                                    

Sedím u Richarda v pracovně na zemi před jeho stolem a stavím si z kostek. Krátím si tak čas než dokončí svou práci a bude se mi moci věnovat. Má na sobě černou košili a poslední tři knoflíky nemá dopnuté,takže vidím část hrudi. Lhala bych kdybych řekla že k němu neustále neutíkám pohledem. Něco sepisuje,takže se na něj mohu dívat bezstarostně dál.

"Nemysli si že o tobě nevím" zasměje se po chvíli a já prudce otočím hlavu. Přistižena! Pokračuji ve výstavbě pevnosti z kostek. Pomocí dvou kostiček a jednoho obdelníčku udělám před branou most. Richard udělá s cvaknutím tečku za větou a propisku odloží. List složí a vloží do obálky,pak na mě zapíská. Awww daddy. Po čtyřech oblezu kolem stolu a zůstanu mu klečet u nohou,s pohledem upřeným na něj. Otočí se v křesle na mě a potěšeně se usměje.

"Ukaž jazýček" nakáže a já uposlechnu. Přejede mi po špičce jazyka celou délkou obálky,pak ji zalepí a položí na stůl. "Hodná holčička" pošeptá mi,zatímco mě něžně hladí palcem po tváři. Pak jej ale přesune na můj jazyk a mírně zvedne bradu,jakoby mě mlčky vyzval ať to udělám. Zasunu jazýček i s jeho palcem do úst a začnu jej zlehka cucat,nespouštím z něj oči. Jeho dech se stane trhavým,v očích mu vidím neskutečnou touhu. Budu muset být hodně zlobivá holčička,hehe. Začnu si pomáhat jazýčkem a tiše u toho kňučet,aby viděl že se mi to líbí stejně jako jemu.

"Očisti daddyho" řekne mi hrubě a v tu chvíli mi do úst vsunul i ukazováček. Nemám problém se postarat i o dva prstíky. "Ahh bože" sykne když začnu sát a mírně u toho pohybovat hlavou  jako bych dělala úplně něco jiného. Pohled který na mě upírá mluví za vše. Poposunu se,abych měla více místa a vycházím mu hlavou vstříc. Začne mi prsty do úst pomalu přirážet a sleduje jak je hravě olizuji. Náhle jakoby se v něm něco zlomilo. Prudce mi vytáhne prsty z úst,vjede mi jimi do vlasů a přitáhne si mě těsně k sobě.

"Nehraj si se mnou" řekne se zcela klidným výrazem,ze  kterého přímo čiší autorita. "Nebo ti ukážu jak se tahle hra hraje". Hruď mi svírá strach i vzrušení. To co mám v plánu udělat je sice troufalé,ale jistě se mu to bude líbit. Stejně jako mě.

" Ukaž"pozvednu provokativně obočí. Zatváří se překvapeně,to ale okamžitě překryje ledovou maskou. Vstane a vymotá prsty z mých vlasů,aby mě mohl ve stejnou chvíli pevně chytit za paži. Zmáčkne mě tak až zakňourám,tohle jsem si měla nejdříve rozmyslet. Tohle bude trest. Vede,ne,táhne mě do ložnice,kde rozrazí dveře a hodí mě na postel. Využiji chvilky kdy se otočí aby zavřel dveře abych se schovala,ale marně. Znehybní mi ruce za zády a opět mě hodí na postel na které mě uvězní svým tělem a rukou mi sevře hrdlo.

"Baví tě se chovat jako čubka,hmm?" zeptá se. Tuhle jeho stránku jsem dosud nepoznala. Tak dlouho ji potlačoval. To je tak božský! Zamilovala jsem se do něj. Už minimálně po šesté.

"A-ano daddy" vydechnu,protože mě pod krkem drží dost silně. Ale ty tlaky do hlavy jsou neskutečné. Zamračí se,jasné oči mu potemní.

"Tak ty se ještě přiznáš?". Facka zleva. Chvíli mi trvá než si uvědomím co právě udělal. Mezi stehny mě polije horko,takové pocity jsou pro mě zcela nové a nepoznané. Přesto jsem právě objevila svou novou slabost.

" Omlouvám se daddy". Nemůžu se ubránit šťastnému úsměvu. Je to divné. Klečí tu nade mnou,drží mě pevně pod krkem,udeřil mě,rozzlobeným pohledem mě propaluje skrz naskrz. A já jsem šťastná. Výraz mu značně zjemní a sevření mého krku povolí.

"Pozdě. Trestu neujdeš tak jako tak". Pustí mě, vstane a dojde k oknům kde zatáhne závěsy. Vím o co mu jde,chce zapnout to červené osvětlení. Rád při něm usíná a ještě raději při něm dělá zakázané věci. Zapřu se na loktech,čekám co bude dál. To je vše? Trest bude později nebo jak? Zůstane ke mně otočený zády,ruce má před sebou.

" Na čtyři "nakáže. O můj bože.

" A..a musím?"zeptám se nejistě. Trhne hlavou na stranu,do tváře mu však stále nevidím.

"Nesmlouvej!". Tón jeho hlasu mi zakáže jakýkoliv další odpor. Přejde k posteli a sehne se pod ni. Vytáhne ven černou krabici. Tak to odtud minule vytáhl ten provaz! První vyndá černou masku přes oči a natáhne jí ke mně.

" Skloň se". Nasadí mi masku a vezme mi tak možnost ho sledovat. Takže teď nevím co bude dělat. Ale je to příjemný materiál,to se musí nechat. Ještě chvilku se v té krabici přehrabuje,ale pak vstane. Vím to,slyšela jsem jak mu luplo v kolenou stejně jako vždy. Slyším kroky,že by obcházel kolem postele? Teď se zastavil.

"Hlavu na postel" pronese chraptivě,jednu ruku mi položí na lem sukně. Než vůbec splním co žádal,stáhne mi ji a následně sundá úplně. Klečím před ním jen v černých tangách s vysokým pasem která mi ráno vybral a ve volném bílém tričku které mi však kvůli předklonu sjelo až skoro ke krku. Tudíž toho nezůstává moc zakryto. Ruce přitisknuté ke hrudi se mi třesou. Pohladí mě po prdelce,až mě překvapí ta náhlá něha.

"Dám ti 20 ran,ano maličká? To tě snad odnaučí chovat se jako malá coura". Při tom oslovení mi po celém těle projede husí kůže. Tím že mi vzal zrak mi zesílily ostatní smysly. Slyším jeho dech,který se stále nestal pravidelným. Naopak,přijde mi že právě teď,když před ním klečím skoro nahá,je jeho dýchání prostoupené touhou snad více než kdy předtím. Stáhne ruku z mého pozadí,ale v tu chvíli mi po něm přejede něčím jiným. Je toho víc,jako tenké proužky kůže. Vzrušením jsem celá rozpálená,příjemně to chladí. Co to je? Ozve se tiché zasvištění než ta věc dopadne se štípnutím zpátky na můj zadeček. Bolestně sebou zavrtím,zůstávám však v pozici do které mě uvedl. Druhá rána je mnohem více snesitelná,přesto mi přijde že je ještě o něco silnější než ta první. U třetí mi unikne zasténání. Protože jsem právě nalezla důvod,proč se vyplatí být zlobivá holčička

MazlíčekKde žijí příběhy. Začni objevovat