-27-

14.9K 334 24
                                    

Richard po tomto incidentu zavolal Adama aby spolu s Ronem a Teddym vyprovodily všechny ven,pro dnešek se zavíralo. Všichni začali svorně odcházet a muže ležícího na zemi v kaluži krve zvedli nějací dva další.

"Bude v pohodě,jen bere prášky na ředění. Proto tolik krve" vysvětlí jeden z nich,když jim Teddy nabídne že mu zavolá sanitku. Agresor který rvačku vyvolal zůstane jako jediný stát na místě a čeká. Obličej se mu leskne potem a klouby na rukou má rozbité do krve. Richard mě něžně objímá a čeká,až bude klub úplně prázdný. Když se tak stane,Adam zamkne hlavní dveře.

"Dnes z toho vyvázneš jen s půl ročním zákazem" pronese Richard směrem k onomu muži. "Nemíním si s tebou dnes špinit ruce. A teď odchod". Muž zahanbeně přikývne,naposledy se omluví a pak se nechá Adamem vyvést zadním vchodem ven. Po jejich rvačce zbyde jen spousta krve na zemi a baru.

" Teddy,až ráno přijdou na úklid vzkaž jim ať bar pořádně vyčistí a vydezinfikují. A ať to tu na dvakrát vytřou. Teď tu krev prosím alespoň něčím utři ať to nezaschne"požádá Richard.

"Zajímalo by mě co to do něj vjelo,nepil žádný alkohol. Objednal si jednu Colu a pak minerálku" pokrčí Teddy rameny a zamíří do místnosti s čistícími prostředky která je vedle toalet. Levi se podívá na hodinky.

"Budu muset jít,ráno musím do práce. Když to vyjde tak se zítra stavím". Obejmu ho a na rozloučenou mu dám malou pusu na tvář. Úplně jsem zapomněla jak krásně vždy voněl,měl dokonalý vkus na parfémy. Počká než se Rosalie převlékne a pak společně odjedou.

" Tak. A my už také půjdeme,ne babe?"zeptá se mě Richard.

"Ano daddy" usměju se. Rozloučíme se a projdeme zrcadlovou chodbou k zadnímu vchodu.

"Doufám že jsi si dost dobře rozmyslela tvou dnešní výhodu" řekne mi u auta. "Jsem zvědavý,copak chce dělat má little one". Dobře,pravdu? Nemám nic! Rozhodně chci ale něco už konečně udělat. Když se připoutám,připne mi vodítko a jeho konec si obtočí kolem zápěstí.

" Celou dobu jsem si neustále sahal na ruku a přemýšlel co mi tam chybí "zasměje se a vyjede na silnici. Pak si ruku položí na mé stehno které mu radostně nastavím. Po celou cestu přemýšlím. Chci ho něčím překvapit. Chci aby mě viděl tak,jak ještě nikdy předtím. Najednou mám jasno.

" Daddy? Vím co bych chtěla dělat "řeknu. Sleduji jeho profil,jelikož tvář neodvrací od vozovky. Tázavě zdvihne obočí.

" Ano babe?".

"Chtěla bych...chtěla...". Nedaří se mi to vyslovit,dost se stydím. Výdech,nádech,uklidni se Malcolmová. " Chtěla bych společnou sprchu daddy". Tak a je to venku. Bedlivě sleduji jeho případnou reakci,ale zatím se nic neděje. Obočí stále zůstává mírně zdvižené,žádný záchvěv úsměvu nebo překvapení.
Po chvíli která mi přijde jako nekonečná se konečně pousměje.

"Ah maličká. Nečekal jsem že budeš chtít zrovna tohle. Tohle je ale uvažování zlobivé holčičky která chce daddyho vyprovokovat,nemyslíš ?". Sklopím hlavu,určitě se červenám.

" Prosím,daddy"špitnu. Celý se napne a trhavě se nadechne.

"Celou větou" rozkáže když vjíždíme do dvora. Zabralo to,jupí.

"Pěkně prosím daddy,moc bych to chtěla" požádám s nevinným výrazem. Prudce zastaví před domem a podívá se na mě. Dech má nepravidelný a v očích mu vidím že není daleko od hranic udržitelnosti.

"Jsi tak sladká" pronese po chvíli kdy se na mě jen dívá. "Chceš mi říct,že si přeješ aby daddy viděl jeho maličkou nahou? Aby se jí dotýkal na jejích citlivých místech,to chceš maličká?".

" A-ano daddy"usměju se. Promne si zoufale tvář v dlaních.

"Bože. Vystup,ať ti to hned můžu splnit. Nebo už za sebe opravdu neručím". Udělám přesně to co po mě chce. Ve chvíli kdy vstupujeme do domu přijíždí druhým autem Ron,ale vystoupit už ho nevidím protože mě Richard přímo táhne do horní koupelny. Co jsem tady jsem využívala jen ji,do lázní jsem se ještě neodvážila. Zavře za námi dveře a otočí se na mě. I přes trhavé dýchání se usmívá.

" Svlékneš se jako šikovná holčička,nebo ti má daddy pomoci?"zeptá se mě. Chci mu udělat radost,proto ho dětsky požádám o asistenci. Když mi sundavá obojek,jemně se dotkne mého krku. Má ledové ruce,takže mi po celém těle proletí husí kůže. Těžko říct jestli zimou nebo vzrušením. Srdce mi bije jako splašené,když mi opatrně přetáhne tričko přes hlavu. Stále jsem k němu otočená zády,ale to je asi účel. Odhodí jej na zem a konečky prstů mi přejede po páteři až dolů,kde se zastaví na zadečku. Stáhne mi sukni,která v ten moment leží vedle trička.

"Bože můj" sykne a vezme mě za boky. "Do sprchy půjdeme v prádle,ano?  Vidět tě nahou bych už dnes neustál" pošeptá mi,načež poklekne u mých nohou a odepíná mi na stehnech kožené přezky. Poté co sundá i nadkolenky se opět napřímí.

"Otoč se maličká" vyzve mě chraptivě. Zhluboka se nadechnu,ale uposlechnu. Dívám se však do země,bojím se mu podívat do tváře.

"Zvedni hlavu" nakáže a já to po chvíli sebezapíraní udělám. Dívá se na mě s takovou láskou a touhou,jako snad ještě nikdy. Jasně modré oči mu jen září.

"Jsi nádherná,zlatíčko" pronese ohromeně a sundá si sako. "Chceš to ze mě sundat sama?". Že se vůbec ptá. Plaše k němu přistoupím a začnu mu pomalu odshora rozepínat knoflíky sněhově bílé košile. Nejdříve vidím hruď s vyrýsovanými prsními svaly a po chvíli se dostanu na svou slabost. Na bříško.

" Daddy"zakňučím a konečky prstů mu přes něj přejíždím. Má nádherné břicho,ne tvrdě vypracované,ale hezky měkoučké.

"Copak?" zeptá se a shodí z ramen košili na zem.

"Mijuju tvoje bžíško" zažvatlám. Nyní se prsty vydám k opasku kalhot. Je to tady. Richard nehnutě stojí,nechává mi volný prostor. Po rozepnutí pásku zbývá jeden knoflík a zip. Obojí obstarám a potom ho opatrně chytím za lem kalhot. Tohle bude chtít hodně odvahy,Miriam. Třesoucíma rukama mu kalhoty pomalu stáhnu a klesám společně s nimi. Když klečím,mlčky z nich vystoupí. Je bos,ani jsem nepostřehla kdy se zul. Přidřepne si a vezme mě za bradu. Mírným tlakem mě pak donutí se postavit. Stojím před ním v černé krajkové podprsence a černých tangách s mašličkou zatímco on v krásně obtaživých bílých Calvin Klein boxerkách. Neunikne mi že je opět v pozoru,což byl dle všeho už v autě. Mám nutkání se ho v těch místech dotknout. Nakonec ale jen tiše vstoupím do sprchového koutu do kterého mě následuje.

MazlíčekKde žijí příběhy. Začni objevovat