Jakmile Nathalie odejde následována Ronem,připne mi s cvaknutím vodítko k obojku a mírným trhnutím mě na sebe strhne.
"Tak,maličká,těšíš se?" pošeptá mi do ouška předtím než mi ho jemně zkousne.
"Daddy" zasténám když mě kousne i ze strany do krku v místě,kde už jeden kousanec mám a stále to krásně bolí. Unikne mi kníknutí,když stisk zubů zesílí a rukama se mi přesune na boky. Miluji tyhle chvíle. Miluji jeho.
"Pojď" nakáže mi a já poslušně jdu za ním do šatny,chodbou až k autu. Posadí se za volant,ale neodepne mi vodítko abych si mohla sednout vedle,proto zůstávám stát ve dveřích auta. Najednou ale stáhne páčku pod sedadlem a odsune se trochu dozadu.
"Sedni si na mě,babe" usměje se. Neunikne mi,jak si jazykem zlehka přejel přes rty. Tohle gesto je neskutečně vzrušující,nebo se mi to jenom zdá? Asi váhám zbytečně dlouho,protože trhne vodítkem.
"Co jsem řekl?" zeptá se důrazně. Rozhlédnu se jestli kolem někdo není,ale je to zbytečné protože do téhle části asi nikdo moc nechodí pokud tu tedy nechce zaparkovat. Chce abych ho obkročila a byla tváří k němu nebo naopak? Nakonec se tedy opatrně posadím mezi jeho rozkročené nohy. S mými úzkými boky to pravděpodobně nebude problém. Zavře za mnou dveře.
"Tak je šikovná" pochválí mě a pohladí po stehně. Projede mnou ten známý elektrický výboj jako při každém jeho dotyku. Hlavou mi ale běží jediná myšlenka. Jak mě chce odměnit? Ucítím pohyb jeho pravé nohy,když sešlapává spojku a vyjíždí ze stání na silnici. Hlavou se mu opírám o rameno tak,aby měl on hlavu na tom mém a měl tak dobrý výhled.
"Opři se,maličká" pronese šeptem a já bez váhání poslechnu. Dávám si však pozor abych mu nijak nebránila ve sledování vozovky. Jede podivně pomalu,což není u něj normální. Že by mě sem posadil za nějakým účelem? Zpozorním,když svou pravou ruku opět přesune na mé stehno,ale tentokrát zajede až k jeho vnitřní straně. Chvilinku mě po něm hladí a míří stále výš. Zalapám po dechu když už se rukou dotýká látky spodního prádla.
"Dej nožičky trošku od sebe" pošeptá mi a já roztřeseně poslechnu. Už vím co má v plánu. "Uvolni se,maličká. Daddy tě odmění za to že jsi byla tak hodná holčička". Nádech,výdech,hlavně nepanikař Miriam. Teď mu musíš ukázat,co opravdu chceš.
" Daddy"špitnu co nejvíce dětsky.
"Ano maličká?".
" Jsem vlhká". Cítím jak se napnul a jeho dech se stal trhavým. Tohle je to co chce slyšet. To co jsem mu chtěla říct.
"Bože" sykne. Posune ruku ještě výš a jedným zkušeným pohybem se mi tak dostane pod tanga,kde se setká s výsledkem jeho provokace. Je v místech kde se mě doposud ještě nedotkl a dle všeho je z toho stejně vzrušený jako já. K mému středu se zatím ani zdaleka nepřiblížil. Začne prsty jemně opečovávat můj klitoris. Ty krouživé pohyby....můj bože,já se snad rozteču. Koušu se do rtů a musím se hodně přemáhat abych nekňučela nahlas. Což se mu asi nelíbí.
"Ale,co to je? Nesnaž se být tiše babe,chci slyšet co s tebou daddy dělá" zavrčí a své tempo změní. Jedeme stále stejně pomalu aby nemusel řadit,protože jeho pravá ruka je zaměstnána jinde. Dle rozkazu se tedy přestanu kousat a dávat naplno najevo své emoce. Vzdychám a
s každým zrychlením jsem hlasitější. Vyjeknu,když do mne na jeden náraz vsune celý prostředníček. S tím jak jsem vlhká to pro něj nebyl problém."Kurva" unikne mu tiše. "Jsi tak úzká,maličká. S tím budeme muset něco udělat než si tě daddy vezme" šeptá mi do ouška za pozorování vozovky. Najednou se ve mně pomalu pohne. Je ve mě jedním prstem a já to cítím tak intenzivně jako by tam měl nejmíň tři. Když zakňourám,opět se pohne. Pak už jede bez přestávky,různě rychle.
"Ahhh daddy" vzdychnu. Nemohu se ovládat,nejde to s tím co mi dělá. Má tak šikovné prsty,přeji si aby ta cesta nikdy neskočila.
"Krásně kňučíš,babe". Cítím jeho horký dech prosycený džusem,Bůh ví jak moc teď toužím po tom ho líbat.
" Řekni,kdopak ti dělá dobře,hmm?"."Daddy".
" Mmm...vyslov to ještě jednou". Několikrát prstem prudce přirazí čím mě nutí vzdychat ještě víc.
"Ahh...daddyyy...daddy" opakuji co po mě žádá. Můj vrchol je blízko,ale stejně tak brána do dvora jeho vily. Trošku přidá plyn když vyjíždíme mírný kopec a volnou rukou točí volantem. Zastaví před domem tak jako vždy a rychle vytáhne klíčky. Poznal to,zcela určitě. Když teď má volné obě ruce,rozhodl se toho využít. Když mě vezme za vlasy a prudce zvrátí hlavu dozadu,už se celá třesu. Ještě zrychlí.
"No tak,maličká,udělej daddymu radost" pošeptá a přisaje se mi ke krku. V ten moment vyjeknu,mírné křeče v podbřišku se stávají intenzivnější a nesou s sebou pocit euforie. On ale nepřestává.
"Da-daddy" kňučím. "Prosím...stačí". Jestli hned nepřestane tak se zblázním. Trhám sebou ve stále silnějších návalech křečí,ten pocit mě ničí. Najednou přestane a opatrně ze mě prst vyndá. Úlevně vydechnu a vyčerpaně si opřu hlavu o jeho hruď. Tímto jsem poprvé měla cokoliv takového v autě a s ním. Cítím se šťastná a....unavená? Richard si ve světle budíků prohlíží prostředníček. Má ho mokrý a pokrytý mým vyvrcholením. Jaké je mé překvapení,když vyplázne jazyk a po celé délce si prst olízne.
" Páni "poznamená. " Chutnáš úžasně,maličká. Rozhodně jsem tam nebyl naposledy ".
" Ano,daddy".
"Jsi spokojená se svou odměnou?"usměje se na mě a jemně mě hladí po tváři . Přikývnu,jak by ne. Najednou mi vezme ruku a položí si jí na rozkrok. Tedy spíše přitlačí.
" Podívej,co se mnou zase děláš ,babe. Tak zlobivá holčička "
***************
No nevěřím,vypadá to že wattpad už fachá. Uvidíme zda se mi to podaří zveřejnit 🖤🙈🙊přeji kdyžtak dobrou noc
ČTEŠ
Mazlíček
Romance"Kleknout" řekl chraptivě a napřímil se. Nešlo neuposlechnout,jsem přeci poslušná kitten. "Moje malá dnes zlobila..." Příběh obsahuje sexuální scény,vulgarismy a (pro některé nezkažené 😂)zvrácené úchylky