-19-

15K 317 22
                                    

Když dojedeme ke klubu,Richard ho objede,takže poprvé vidím budovu zezadu. U zadní strany je veliké stání pro auto,kde zaparkujeme. Na zdi je tam černá cedulka se zlatým nápisem majitel. Richard vystoupí a mě otevře dveře Ron který za boha nevím kde se tam vzal.

"Teď si něco povíme,babe. Nejdříve s tebou půjdu za Teddym aby ti připravil něco k pití. Pak budu mít schůzku,takže tě na chvíli dám pohlídat k děvčatům,ano zlatíčko? Budeš hodná kitten?" zeptá se mě Richard a vezme mě něžně kolem pasu.

"Ano daddy" souhlasím. Políbí mě do vlasů.

"Tak je hodná holčička. Za to bude příjemná odměna" uculí se a vede mě dveřmi do budovy. Ocitneme se v chodbě,naproti mě jsou dveře s krajkou a v pravo vprostřed jsou dveře vedoucí do místnosti kde se scházejí. Takže tyhle dveře jsou zadní vchod. Kam ale vedou ty červené? Projdeme zrcadlovou chodbou a vyjdeme vedle klece ve které opět sedí ta blondýnka.

"Ahojky Nathalie" pozdraví ji Richard a zastaví se u ní. Dívka se smutně usměje a natočí se směrem ke mřížím.

"Ahoj Richie" řekne,pak se podívá na mě. "Ah,tak ona je to pravda. Holky o tom mluvily". Nakloním hlavu na stranu. Richard si založí ruce v bok.

" To jsou kecky"zasměje se. "Jak to tu vypadá?". Nathalie protočí oči.

" Dnes je úplně nával. Prázdniny jsou vždycky nejhorší". Má jemný hlas,k dívce s bolestným výrazem a děsivým líčením mi to moc nesedí. Richard mírně cukne vodítkem a já ho následuji k baru. Každý ho zdraví,každý mu uhýbá cesty. On nikomu neodpoví. Když nás Teddy uvidí,uculí se. Na tváři se mu objeví roztomilé dolíčky.

"Bože,tak přece. Už se to tu proslýchá" řekne když se postavíme k baru. Richard si povzdechne.

"Tady se vše šíří rychlostí světla. Smoothie z lesního ovoce s bílým rumem pro maličkou" vynese svůj požadavek. "Toho rumu ale opravdu jen trošku,jen na chuť". Teddy přikývne.

" Jo. To ti bude chutnat zlato"mrkne na mě a pustí se do přípravy. "Ty si dáš co Richarde?".

" Mě dnes vodku s džusem. Pak mi přines jednu láhev vodky dozadu,budu mít návštěvu z Ruska "ušklíbne se. Teddy hodí do smootheru hrst borůvek a nevěřícně vykulí oči.

" Kecáš! On je tu Vasil?"vyhrkne šeptem. Richard přikývne.

"Ano,už přes týden je ubytován v hotelu. Naštěstí mě za celou tu dobu nezastihl,ale dnes už byl neodbytný". Teddy přihodí několik jahod a malin,zaklopí víčko a celý obsah pořádně rozmixuje.

" Tak to tu bude ještě veselo"poznamená když tekutinu přelévá do vysoké skleničky naplněné kostkami ledu. Dá do ní brčko a přišoupne mi ji přes bar,načež se pustí do přípravy vodky s džusem.

"Bude se chovat slušně. Jinak z toho opět vyvodím důsledky" řekne Richard a pohrává si v ruce s koncem vodítka. Neunikne mi že se na mě všichni dívají,tančící i muži sedící v boxech. Richard to ví taky,proto podle mého neustále cinká tím vodítkem. Teddy mu podá skleničku a on mě jediným cuknutím uvede do pohybu. Líbí se mi to jak mě ovládá. Provede mě zpátky zrcadlovou chodbou a na rozcestí zahne do leva. Srdce mi poskočí,míříme k červeným dveřím. Richard se zastaví a otočí se na mě.

"Tak maličká,teď se na chvilku rozloučíme. Tohle tady je šatna dívek které pro mne pracují. Budou ti dělat společnost. Až bude po všem,pošlu pro tebe" pošeptá mi a políbí mě. Není to prudké ani nedočkavé. Je to mazlivé a něžné. Obtočím kolem něj ruce a tím se na něj více přitisknu. V prstech svírám látku jeho obleku,okolní svět přestal existovat. Po chvíli která mi přijde jako několik sekund se odtáhne.

MazlíčekKde žijí příběhy. Začni objevovat