Tisknul mě na sebe zatímco nám na těla dopadaly kapky horké vody. Kolem nás se držela pára,tváře mi hořely teplotou i vzrušením. Nevadilo mi že budu mít mokré prádlo a Richardovi dle všeho také ne. Hladil mě po bocích,zadečku,pažích,břiše,prostě všude kam se dostal. Vzdychnu když se mi v nestřeženou chvíli přisaje na ňadra a začne mi na nich vytvářet fialovo-červené značky. Když se odtáhne pro polibek,něžně ho natisknu na stěnu sprchového koutu. Chci si ho taky označkovat. Ale než to stačím udělat,přetočí nás a prudce mě přirazí na stěnu.
"Dovolil ti daddy,aby jsi se ho dotkla?"pošeptá mi a já zavrtím hlavou." Celou větou,babe".
"Nedovolil,daddy. Omlouvám se" špitnu dětsky. Richard mě podebere pod stehny a vysadí si mě na sebe. Voda mi padá na vlasy a do obličeje,ale vůbec mi to nevadí. Držím se ho kolem krku,nohy obtočené kolem jeho pasu.
"Tak buď hodná maličká. Hezky popros" nakáže mi.
"Smím ti udělat značku? Pěkně prosím daddy". Richard trhavě vydechne a postaví mě na zem.
" Samozřejmě zlato"usměje se. Místo kde ho chci označit mám jasné. Dřepnu si před ním,nepřestávám se mu dívat do očí. Dech se mu zrychlí a toužebně mě pozoruje. Pohledem zavadím o jeho rozkrok. Víte,že když namočíte bílou látku tak se stane prakticky průhlednou? Dnes jsem se o tom přesvedčila v praxi. Pod mokrou látkou boxerek se mu rýsovala jeho touhou naběhlá chlouba. A tím chlouba myslím CHLOUBA. Proč jsem si nikdy předtím nevšimla,že je takhle velký? I když,mělo mě to napadnout už tenkrát v autě.
" Jsi tak úzká maličká. S tím budeme muset něco udělat než si tě daddy vezme"
Proč už mi to nedošlo tenkrát? Možná čeká že něco udělám. Chtěla jsem mu jen udělat značku na bříšku. Hlavně klid,to se nějak vyřeší. Rozhodně se ale nechci vzdát bez boje. Rty se přesunu na jeho břicho a začnu zlehka sát. Chci aby byla veliká,proto rty ještě trošku posunu a začnu vyvýjet větší tlak,dokud na patře necítím krev. Teď je dílo dokonáno. A napadlo mě i něco jiného,jak ho vzrušit. Kleknu si a přes boxerky mu na něj dám pusinku. Když to chci zopakovat,vytáhne mě pod pažemi na nohy.
"Ne,na tohle je pro tebe ještě brzo" usměje se a políbí mě na čelo.
**************
Stojím před dveřmi do jeho ložnice a čekám až otevře. Po tom co mě celou hezky umyl i s vlasy a pečlivě spláchl mi je ještě před zrcadlem vyfénoval a vykartáčoval. Užíval si každý tah kartáčem a vypadal tak fascinovaný mými vlasy že jsem celou dobu musela sledovat jeho blažený výraz v odrazu zrcadla. Pak mi došel pro spací úbor,zatímco já ze sebe sundala mokré prádlo a zabalila se do ručníku.
Docela mě překvapilo že mi přinesl jen červený crop top s medvídkem Pů a kalhotky,žádné kraťásky. Je mi strašná zima,asi si toho všiml,protože otevře dveře. Mě se naskytne pohled na jeho ložnici. Tři slova. O-můj-bože!! Má ji celou zařízenou v černo červeném stylu. Černý koperec,černé závesy,černý nábytek. Červené stěny,červené povlečení,červené osvětlení. S postelí měl pravdu,je obrovská. A vedle ní je veliká černá klec,identická s tou kterou má v klubu Nathalie,jen tahle je o něco nižší ale širší."Vidíš? Ta klec je pro zlobivé holčičky" ukáže mi,když vejdeme a on za námi zavře dveře. Jeho ložnice je nádherná,moc se mi tu líbí.
"Pojď si honem hajnout maličká,úplně se klepeš" vyzve mě a odhrne pokrývku na straně ke dveřím. Lehnu si tam a on mě přikryje. Pak si lehne pod pokrývku vedle mě. To není fér,tohle jsme si nedomluvili. Počkám až zhasne než začnu jednat."Ale ale,co to je maličká?" směje se když se objevím u něj pod dekou.
"Nebudu spinkat sama. Pod postelí jsou strašidla" zakňourám a tisknu se k němu." Jsem klubíčko,zahřej mě ". Zasměje se a přitulí si mě k sobě.
" Ty moje klubíčko "pošeptá a políbí mě do vlasů.
" Moooc vystrašené klubíčko "špitnu a užívám si tu pozornost.
" Daddy tě ochrání". Usměju se při té představě,tohle se mi opravdu líbí. Nebudu spát,budu se na něj celou noc dívat. Mám tak těžké oči,ale já přeci nejsem unavená. Musím zůstat vzhůru a tulit se s ním dokud mám příležitost. Nejsem vůbec unavená....
************
Probudí mě podivné šimrání pod bradou. Otevřu oči a chvilku mi trvá než mi dojde co se stalo. Já musela usnout,sakra.
"Dobré ráno princezno" uslyším Richardův hlas. To on mě šimral. Ležím s hlavou na jeho hrudi a nožkama pokrčenýma přes něj. Uznávám že spím jako pavouk,snad jsem ho nekopla.
"Dobré ráno daddy" zívnu si spokojeně a víc se k němu přitulím. To teplo je tak uklidňující,dnes chci celý den jen ležet.
"Dnes nám přijede návštěva maličká. Dorian ti přiveze kamarádku" řekne mi a jediným pohybem mě ze sebe sundá,aby si mohl lehnout tváří ke mně. Na to jsem úplně zapomněla,vždyť mi o tom říkal že přijede Dorian se svojí little. Jsem trochu nervózní,přeci jen ta holka už takhle žije nějaký ten pátek a já jsem docela nezkušená.
"Neboj se maličká,Maxine je přátelská kitten. Budete si rozumět" usměje se na mě. Na odpovědi bez otázky jsem si už zvykla."Pojď,vstaneme. Neobjasil v kolik přijede a nebylo by to poprvé kdyby mě zachytil ještě v posteli,je to nevypočitatelný šílenec"zasměje se a odkryje nás. Zapištím a schovám se celá pod deku.
"Zimiii. Nikam nejdu" kňourám. To ho asi ale vůbec nesere,protože mě vezme do náruče i s dekou a odnáší mě pryč
ČTEŠ
Mazlíček
Romance"Kleknout" řekl chraptivě a napřímil se. Nešlo neuposlechnout,jsem přeci poslušná kitten. "Moje malá dnes zlobila..." Příběh obsahuje sexuální scény,vulgarismy a (pro některé nezkažené 😂)zvrácené úchylky