Nevím,jak už dlouho tu sedím. Díky polštářkům mě to tolik moc netlačí,ale kvůli svázaným zápěstím se nemůžu ani posunout. Začínají mě bolet čelisti z toho jak mám násilím otevřená ústa,ale ten pocit je neskutečný. Utažení přezek se stalo mnohem snesitelnějším,protože čelisti a zápěstí bolí víc. Najednou se dveře otevřou a dovnitř vejde Richard. V ruce nese misku,kterou položí na noční stolek a pak si přidřepne u klece.
"Tak maličká,stačilo nám to?" usměje se na mě a já se zahuhňáním přikývnu. Odemkne a otevře dvířka,načež mi pomůže ven. Nechá mě klečet na zemi,nezvedne mě. Opatrně mi odepne roubík a vyndá mi ho z pusy,táhne se mi z ní dlouhá slina která se po chvíli přetrhne. Okamžitě ji zavřu,panty křičí na prostest. Rozváže mi zápěstí,která nyní zdobí nové fialové podlitiny. Awwww.
"Máš žízeň zlatíčko?" zeptá se a já horlivě přikyvuji,protože ji mám úplně neskutečnou. Místo aby mě zvedl a šel se mnou dolů,položí mi na zem tu misku kterou přinesl. Je v ní mléko. "Tak bumbej kotě" šeptne. Až teď to slyším v jeho hlase,on po tom přímo touží mě tak vidět. Co bych byla za mici kdybych svému daddymu neudělala radost? Opatrně se opřu dlaněmi o zem,zápěstím mi projede ostrá bolest. Kleknu na čtyři,hlavu skloním a zadeček nechám hezky vystrčený,jen ať se podívá. A dle jeho zrychleného dechu soudím že se dívá.
Nakloním se nad misku a začnu smáčet jazyk do mléka zas a znova.Není to teda nic jednoduchého,kočky,smekám před vámi. Trochu poodstoupí,asi aby měl lepší výhled. Vychlazené mléko mi žízeň uhasí,já však piji dál. Richard přejde ke mně,tedy spíše za mě a vezme mě za zadek. Jemně mi ho promačkává zatímco sleduje jak pomalu lížu mléko. Nemůžu říct že to není příjemné a vzrušující,začínám z toho být lehce nadržená. Pak mě něco napadne. Mírně zvednu hlavu,abych si nenamočila vlasy."Mňau" kníknu,na což zareaguje syknutím a pevným zmáčknutím mého pozadí. Když opět smočím jazyk do mléka,poplácá mě.
"Ani se nehni" pošeptá. Obejde mě,skloní se a dvěma prsty pod bradou mi zvedne hlavu. Klečím před ním s plně vypláznutým jazykem ze kterého mi pramínkem stéká mléko a dívám se nahoru na něj. Trhavě dýchá.
"Proboha" hlesne a jazykem si přejede přes rty. Vzrušuje ho to,jde to na něm poznat. Co kdybych zkusila ještě přitvrdit? Rozhodnu se udělat něco,co jsem viděla na jednom cosplay videu. Je to sice perverzní a malinko úchylné,ale hodně kluků to shledává velice sexy. Když zašilhám,prudce sebou trhne a napřímí se.
"Babe" vydechne vezme mě pod pažemi a postaví. V ten moment mě povalí na postel,až leknutím vyjeknu. Leží nade mnou,rukama se mi podepírá u hlavy.
"Tohle se nedělá. Tohle dělají moc zlobivé holčičky" řekne mi. Když už jsem takhle pěkně začala...
"Ale mici se to líbí daddy" pronesu dětsky a s co nejnevinějším výrazem. Dlouze se nadechne.
"Kotě,tohle nesmíš. Nebo se daddy neudrží" usměje se zoufale a skloní se ke mně,aby se mi okamžitě přisál ke krku.
"To by se mici moc líbilo" špitnu. V tu chvíli se zarazí a hlavu opět zvedne.
"Opravdu babe? Myslel jsem že je na tebe moc brzy". Zavrtím hlavou.
" Kdepak daddy"řeknu. Chvíli se na mě mlčky dívá. Vidím mu na očích že váhá,neví co má říct. Nakonec se jen usměje.
"Dobře maličká". Vstane a pomůže mi na nohy. " Necháme to na večer,teď si běž hrát". Ale když já chci teď! Sesunu se zpátky na kolena. Překvapeně mě pozoruje,čeká co udělám.
"S-smím ti udělat dobře daddy?" zeptám se tiše. Ten výraz,o můj bože. Sladce se usměje a lehce přikývne.
"Jestli chceš,babe,daddy ti bránit nebude" řekne. Nejspíš nevěří že to udělám,protože když se k němu přisunu blíž tak couvne.
"Nejdřív mi ale pověz maličká,dělala jsi to už někdy?".
" Co přesně?".
"To co máš v plánu udělat mně". Sklopím oči,přijdu si strašně hloupě.
" Ještě ne. Ale...ale chci ti to dát". Mám obavy aby si to teď nerozmyslel. Místo toho jen vzdychne.
"Awww,ty moje malá. Mám se posadit nebo chceš abych stál?" zeptá se. Doufám že u toho nebude takhle ohleduplný,kriste pane.
"Takhle dobrý" řeknu a opět se k němu přisunu. Tentokrát necouvne,zůstane stát na místě. Roztřesenými prsty rozepnu opasek,knoflík i zip. On sám si potom kalhoty jen mírně stáhne. Dnes má na sobě černé boxerky,značkové,jak jinak. Narovnám se a nejdříve ho chvilku hladím. Ne abych ho připravila,ale abych našla odvahu. Mlčky se na mě dívá. Nádech,výdech. Zavřu oči a vymaním jeho chloubu z těsného prostředí boxerek. Panty mě stále bolí když otevřu ústa, netroufám si oči otevřít. Bohužel mi nic jiného nezbývá. Když to udělám,jsem přímo tváří v tvář jeho touhou naběhlému penisu. Můj bože! Vlhnu jen z pohledu na něj. Vypláznu jazyk a opatrně jím několikrát obkroužím špičku. Richard nahlas polkne. Je to takhle dobře? Vždyť ani pořádně nevím co mám dělat,sakra! Opatrně jej vezmu do pusy,ale nedám to ani do půlky když se mi spustí dávící reflex. Okamžitě se vrátím zpátky a snažím se to rozdýchat. Miriam ty jsi strašná! Richard mě pohladí po hlavě.
"Nemusíš to dělat prdelko"řekne mi,ale dělám že ho neslyším. Nenechám si to rozmluvit,prostě ne. Opět jej vezmu do pusy,tentokrát vím jak až daleko můžu. Začnu se pomalu pohybovat,nepřestávám u toho pracovat jazykem. Richard mi zaplete prsty do vlasů. Slyším jeho zrychlený dech a tiché vzdychání,ono se mu to líbí! Dělám mu dobře! Po chvíli si dovolím trochu zrychlit tempo a rty více přitisknout. Jakmile to udělám,zatahá mě za vlasy.
" Zlobíš kotě"sykne. "Já bych byl nerad hrubý,děláš to prvně". Ústa nahradím rukou,abych mohla odpovědět.
" Buď hrubý daddy"zakňourám. "Pěkně prosím". Než se stačím vzpamatovat,vezme mě za hlavou a posune mě tak abych ho měla zase v puse. Drží mě oběma rukama za vlasy,ale nechá mě si určovat tempo,za což jsem docela i vděčná. Je to zvláštní pocit mít to v ústech,ale nic co by se nedalo zvládnout. Popravdě se mi to i líbí. Zvednu oči a dívám se na něj,zatímco se pohybuji v zajetém tempu. Dívá se mi do očí a přitom tiše sténá. Líbí se mu to,jde to vidět. Najednou mě zatahá.
" Buď hodná čubka pro daddyho"pošeptá. Celá se při tom oslovení zachvěji,tímhle mě přivádí k šílenství.
"Uhmm" zahuhlám na znamení souhlasu a ještě zrychlím.
"Kurva" zavrčí. "Babe,takhle ne. Nebo mě za chvilku uděláš". To je to co chci! Pokračuji v tomhle prudkém tempu,rukama se ho držím kolem nohou abych neztratila rovnováhu.
" Kotě dost,nechci aby jsi to dostala do pusinky "řekne a za vlasy mě odtáhne. Já ale zavrtím hlavou.
" Chci to do pusinky,prosím prosím "zakňourám a sama si ho vezmu opět do úst. Vzdychne,když najedu na předešlé tempo. Jeho vyvrcholení se blíží,musím to zvládnout až do konce.
" Babe...pane bože..."usekává slova mezi prudkými nádechy a víc mi zaplete prsty do vlasů. Cítím se neskutečně. "Zlato no tak...tohle poprvé ne...ahhhh". V tu chvíli mě zastaví. V údu mu tepe a do úst mi proudí teplá životodárná tekutina. Čekám na místě,dokud není po všem a Richard mě nezvedne.
" Zvládneš to?"optá se a já přikývnu. Už jsem pila i okurkový džus,tohle zvládnu. Chytí mě pod krkem a stiskne,ale ne moc.
"Polkni kotě" nakáže a já uposlechnu. Nechutná to sice nejhůř,ale dobré to zrovna také není. Pak vypláznu jazyk,aby viděl že jsem opravdu vše spolkla. Usměje se tak sladce,že mám pocit že se rozteču.
"Hodná holčička". Políbí mě na čelo a já spokojeně zavrním.
*********************
Takže zlatíčka,copak říkáte na odškodnění za to že nebyla minulou neděli kapitola?😍🖤 důvod byl prostý,v pondělí byl den mých 18 narozenin,takže jsem měla starostí nad hlavu. K tomu jsem se ten den vrátila z výletu do Pardubic za příbuznými,takže zkrátka opravdu nebyl čas🙈😱 doufám že mi to prominete🖤
ČTEŠ
Mazlíček
Romance"Kleknout" řekl chraptivě a napřímil se. Nešlo neuposlechnout,jsem přeci poslušná kitten. "Moje malá dnes zlobila..." Příběh obsahuje sexuální scény,vulgarismy a (pro některé nezkažené 😂)zvrácené úchylky