-31-

15.1K 330 30
                                    

Po koupání následoval přátelský zápas ve volejbale. Hrála jsem to poprvé a musím říct že jsme jim to s Richardem nandali na plné čáře. Bavilo mě padat do jemného bílého písku,proto jsem padala možná víc než bylo nutné. Přesto jsme vyhrály proti Dorianovi a Maxine skoro o deset bodů. Basil s Marlowe byli nestranní rozhodčí. Seděli na zahradních židlích,povídali si,pili limonádu a sledovali hru. Ron dostal na dnešní den volno,proto odjel brzy ráno do sousedního města navštívit rodiče.

Jsou čtyři hodiny a my stojíme ve dvoře a loučíme se. Maxine mě dlouho objímá,kůže jí voní chlórem.

"Těším se až přijedeme příště" říká mi. "Daddy říkal něco o příštím víkendu,tak snad budeme mít víc času na hraní". S Richardem se za nimi díváme jak odjíždí a máváme. Zajdeme dovnitř,jakmile vyjedou z brány a tím nám zmizí z dohledu.

" Směla bych dnes ještě spinkat u tebe? Pěkně prosím daddy"zaškemrám. Rozhodně nejsem připravená po dnešní noci spát sama. Richard se usměje.

"Ode dneška u mě budeš spinkat vždy. Z tvého pokojíčku si uděláš hernu. Když budeš dnes večer poslušná a hodná,zítra zajedeme do hračkářství a ty si vybereš nějaké hračky,dobře? Já teď zajedu na chvíli do klubu něco vyřešit. Ty se mezitím najíš,vykoupeš a budeš na daddyho čekat v ložnici. Rozumíme si?" zeptá se a já přikývnu.

"Ano daddy" usměju se. Richard už se ničím nezdržuje. Skočí si nahoru pro sako,políbí mě na čelo,vezme klíčky od auta a odejde. Já zamířím přes hlavní jídelnu do kuchyně. Marlowe stojí u plotny a něco míchá,celá místnost voní vanilkou. Připlížím se k ní a zezadu ji obejmu,přitom hlavu prostrčím pod její rukou.

"Proboha,víš jak jsem se lekla? Copak je zlatíčko?" zeptá se a trošku paži povolí,aby mě neuškrtila. Zkoumám co to míchá,je to světle žluté a má to krémovou konzistenci.

"Mám hladííík" protáhnu a tulím se jí ze strany k hrudi. Je opravdu jako moje babi,jen o hodně mladší. Jak už vím tak je jí čtyřicet pět,ale kvůli kompletně bílým vlasům vypadá o hodně starší. Marlowe se zasměje a ztlumí plyn na sporáku.

"Neboj,už ti vařím večeři".

" A co to je? Voní to sladce".

"To je pudink zlatíčko. Chceš ho s piškoty nebo s ovocem?" zeptá se a pohladí mě volnou rukou po tváři.

"S ovocem,já piškoty ne e" ušklíbnu se. Přikývne,odstaví hrnec a pudink nalije do připraveného talíře. Pak mi ho zabalený v utěrce podá a dá mi i stěrku,abych vyškrábala zbylý pudink. Miluju to! Posadím se na barovou stoličku k lince.
Pak přede mě postaví talíř,misku s ovocem a hrneček mléka. Umírám hlady,proto se do toho pustím. Při jídle mě s úsměvem pozoruje a otírá u toho linku hadříkem.

"Až se najíš,půjdeme tě dolů do lázní vykoupat,ano? Byla jsi celé odpoledne v bazénu,musíme z tebe vymýt ten chlór" řekne mi. Jak to myslí,vykoupat mě?

"Vy..tam půjdete se mnou?" zeptám se nevěřícně.

"Samozřejmě. V dřívějších dobách připravovaly koupele jedině služky. Pan Richard si na takové věci potrpí. Navíc,jste jeho maličká,tudíž jsou věci které zkrátka sama nemůžete" vysvětlí. Když to řekne takhle tak na tom asi něco bude. Jím pomalu,protože pudink je strašně horký. Mezitím uzobávám ovoce. V jednu chvíli se v kuchyni objeví Basil. Chodí na večeři vždy později,kolem šesté. To už jím hodinu?

"Ron se ještě nevrátil" řekne a posadí se na stoličku vedle mě.

"Myslela jsem že už je dávno tady"podiví se Marlowe,podá mu talíř polévky a krajíc chleba,ale on zavrtí hlavou.

MazlíčekKde žijí příběhy. Začni objevovat