Když vyjdeme ven,jsou už u bazénu připravená čtyři lehátka,na dvou z nich leží oba naši daddy. Basil stojí kousek dál s kompresorem a nafukuje růžové lehátko,vedle sebe už má nafouknuté dva barevné míče. Běžím k Richardovi a sednu si mu na klín.
"Půjdete s námi do vody?" ptá se Maxine a posadí se vedle Doriana. "Pjosím pjosím".
" Třeba za chvíli,dobře?"řekne a pohladí ji po hlavě. Richard si mě k sobě přitulí a políbí na čelo.
"Až tam polezeš tak opatrně maličká. U schodů tolik vody není,ale třeba tady u mě už je metr devadesát,svažuje se to" pošeptá mi.
"Ano daddy" přikývnu a vstanu. "Jdeme Maxine?". Max vstane a běžíme spolu ke konci bazénu,kde jsou zavedené schody. Maxine je rychle sejde a když má vodu po břicho tak přejde na prsa a už plave.
" Je to studenýýý"volá na mě. Stojím na prvním schodu a vodu mám zatím po kotníky. Nedokážu to tak rychle jako ona. Pomalinku postupuju krůček po krůčku,než tam stojím úplně tak Maxine přeplave celý bazén. Pomalu přejdu do tempa,ale nikdy jsem nebyla dobrý plavec,mám co dělat abych se udržela nad vodou. V tomhle místě už stoprocentně nedosáhnu.
"Malá" zavolá mě Basil. Dřepí u kraje a natahuje ke mně ruku. Nejistým tempem k němu doplavu a chytím se,konečně se můžu normálně nadechnout.
"D-děkuji" špitnu. Basil mě chytí i za druhou ruku, vytáhne mě z bazénu a postaví na dlážděný kraj. Richard se dívá na nás místo aby se věnoval Dorianovi.
"Ty asi nerada plaveš,že?" zeptá se mě Basil. Přikývnu.
"Mám ráda vodu,ale nikdy jsem nechodila do kurzu a moc mi to nejde" přiznám. "A s mojí výškou skoro nikde nedosáhnu".
" Dobře. Chvilinku počkej,něco ti přinesu"řekne a odejde.
"Maličká" luskne po mně Richard prsty a já jdu k němu. Posadí si mě k sobě,na sluníčku rychle uschnu.
"Ty moje zlatíčko,proč jsi mi neřekla že neumíš plavat?" šeptá mi. Sleduju Maxine,jak ukázkově už po několikáté přeplavává bazén. Pak se zastaví u kraje před námi a oddechuje. Dorian jí chválí jak jí to hezky jde.
"Stydím se za to" sklopím hlavu. Richard mě k sobě víc přitiskne.
"Nemáš za co. Chtěla by jsi,aby tě to daddy naučil maličká?" zeptá se a políbí mě na rty. Nadšeně souhlasím a obejmu ho. Po chvíli přijde Basil a přinese mi rukávky. Awwww. Richard mi je nasadí a pak se se mnou postaví ke kraji.
"Dám tě tam,dobře maličká?". Načež mě vezme pod pažemi,zvedne mě a opatrně dá do vody. Nadnáší mě to,pecka! Teď už se snad nějak pohybovat zvládnu. Basil na vodu dá nafouknuté lehátko a podá nám míček. S Maxine chvilku závodíme a pak si hrajeme s míčkem. Já ho hodím a ona pro něj doplave,pak mi ho hodí ona a plavu pro něj já. Dorian s Richardem nás sledují. Nakonec se Dorian zvedne.
" Tak,konec očumování"řekne a přetáhne si tričko přes hlavu. Skopne z nohou boty,sundá kalhoty a rovnou skočí šipku do vody. Richard si se smíchem rozepíná knoflíky košile a vstane. Když se Dorian vynoří,otře si hřbetem ruky oči.
"Ty vole! Kdybych věděl že je to tak ledový tak bych si to rozmyslel" držkuje. Richard na něj vyplázně jazyk.
"To víš že jo,pak bych tě tam nedostal,ne?" směje se a složí košili na hromádku vedle svého lehátka. Celou dobu se na něj zbožně dívám.
"Ať se mi neroztečeš,babe" usměje se na mě,když si začne rozepínat kalhoty. Začervenám se a odvrátím hlavu. Taková ostuda,nechat se přistihnout! Po očku ho ale stále pozoruju. Když je svlečený,posadí se na kraj,spustí se do vody a plave ke mně. Zajímalo by mě,jestli tady dosáhne.
"Daddy? Jak tady máš vodu?" zeptám se ho nakonec. Zastaví a šlape vodu,aby se udržel.
"Opravdu to chceš vědět?" zeptá se mě pobaveně a já přikývnu. Odevzdaně švihne obočím,nadechne se a v tu chvíli je pod vodou. Stojí na dně a i tak má nad sebou ještě minimálně dvacet čísel vody,vždyť to jsou minimálně dva metry! Vynoří se a rukou si odstraní vlasy z obličeje. Chvilku vypadal jako vydra,velice sexy vydra.
"Jak je to kurva hluboký?!" nechápe Dorian a plave kolem Maxine dokola.
"U posledního schodu metr,na konci bazénu tři. My jsme v prostředku,takže necelé dva metry" pokrčí Richard rameny jako by se nic nedělo. Takže já dosáhnu max dva metry od posledního schodu,super,proč ne. Dorian s Maxine začnou spolu přeplavávat.
"Chyť se mě kolem krku,zlato" vyzve mě Richard a připlave blíž ke mně. Poslechnu a on se mnou začne přeplavávat. Je to úžasný pocit být mu takhle blízko.
"Ještě že je ta voda ledová,jinak nevím jak bych vysvětloval výsledek toho jak se ke mně tiskneš" zasmál se. On musí pořád provokovat,bože!
"Daddy" zakňučím tiše. Ti dva jsou sice dost daleko a zabráni do vlastního hovoru,ale mohly ho slyšet.
"Copak je,snad daddy neříká věci které se jeho little one líbí? Dnes v noci to vidím na další příčku" uculí se zákeřně a udělá několik rychlých temp,která nás posunou o kus dopředu. Já stále zpracovávám jeho slova. Dnes v noci další příčka. Že by snad konečně...ne to ne,vždyť včera mi řekl že na tohle je pro mě ještě brzo. Určitě se to ale týká tohoto. To mi dělá schválně,ví jak mě to vzrušuje sakra.
"Copak daddy provede jeho mici?" zeptám se ho nevinně. Je to poprvé co jsem sebe samu takto oslovila,dle toho jak sebou pode mnou trhl hádám že jsem udělala dobře.
"Budeme si hrát,maličká. Uvidíme,jak moc hodná holčička budeš. Pak ti možná daddy dovolí udělat i něco jiného". Jestli mě vzrušil předtím,tak teď se roztékám jako zmrzlina. Jenom jeho zmrzlina.
ČTEŠ
Mazlíček
Romance"Kleknout" řekl chraptivě a napřímil se. Nešlo neuposlechnout,jsem přeci poslušná kitten. "Moje malá dnes zlobila..." Příběh obsahuje sexuální scény,vulgarismy a (pro některé nezkažené 😂)zvrácené úchylky