"Jídlo!". Tohle zvolání je líbezná hudba pro moje uši. Nathalie se rukama zapře a vysadí se na okraj,pak pomůže i mě z vody. Julia s Betty se k nám připojí až v půli cesty k altánu.
" Tak ze mě bude novej člověk,Nat"usmívá se Betty spokojeně. "Julia mi nabídla pomoc coby trenérka,takže to bude super".
" Pro tebe bude důležité dodržovat ten jídelníček "opraví ji Jul. V altánu se posadím na židli vedle Richarda,zatímco Julia se posadí vedle Sama a Leviho s Rosalií. Holky se posadí na svá původní místa. Marlowe k nám nosí od grilu tácy s hotovým masem. Na stole přibyly přílohy,musela je přinést když jsem byla ve vodě. Vezmu si hovězí špíz a dvě křidýlka v chilli omáčce,ale nad přílohou váhám. Přemýšlím nad nakládanou kukuřicí a hranolky. Nakonec mi na talíři skončí oboje. Julia si vidličkou stáhne z tyčky na špízy její obsah a vystrká na kraj talíře všechno maso,tudíž jí zůstane jen zelenina,sýr a houby. Sam s povzdechem maso přesune do svého talíře kde už má stejně jako bráška a Richard steak.
" Těším se jak malej kluk"říká Levi,zatímco si na okraj přidává francouzský dresink k masu. "Po těchto grilovačkách většinou jsem plný ještě druhý den,ale nemůžu si pomoct. Vy jste kouzelník,Basile,měl jste se tím živit". Basil na něj jen mávne od grilu,kde hlídá zbylé jídlo.
" Však na tom nic není. Mě to baví a vám to chutná,tak proč v tom nepokračovat". Při jídle Ben vypráví bráškovi a Samovi o něčem co se stalo jejich společnému příteli předešlý den na nějaké oslavě.
"...přísahám bohu,vypadal úplně jakoby se pochcal" směje se Ben a cpe se u toho hranolky. Levi a Sam vyprsknou.
"Brácho,škoda že jsem to neviděl" povzdechne si Sam. "Ten hajzl mi na střední přebral holku,tohle bych si vychutnal".
" To teda"řehní se bráška. "Ty ho znáš přece taky,ne Richarde?". Všichni se na něj podívají. Za celý večer toho moc nenamluvil,navíc při jídle preferuje ticho a nemá rád když ho někdo ruší. Sedí mlčky a s očima spočívajícíma v talíři si krájí steak na menší lépe stravitelné kousky.
" Nevnímal jsem. O kom je řeč?"zeptá se aniž by přestal.
"O Fineghanovi"napoví mu Sam. Richard pokývá hlavou.
" Jistě. Theo Fineghan,asi 180 cm,tmavší vlasy,tetování nad pravým obočím,bílá Honda"řekne. Jeho systém zapamatování osob mě neskutečně baví. Kdyby jste se ho zeptali,co měl daný člověk se kterým chvilku předtím mluvil na sobě,nevěděl by. Ale řekl by vám jakým autem přijel. Julia na něj nevěřícně kouká.
"No ty vole" uleví si. "Co ty jsi,007?". Všichni se rozesmějí,dokonce i Richard.
" Kdepak. Jen mám vlastní systém jak si věci zapamatovat "usměje se na Julii,dokonce se na ni i podívá.
" Richarde,myslíš že bych si mohla vzít tento týden volno?"zeptá se Betty. Jako jediná si nedala maso ani spíž,před sebou má jen misku se salátem. Očividně to s tím hubnutím myslí vážně. Podívá se na ni.
"Samozřejmě,není problém. Ale někdo za tebe bude muset vzít vystoupení".
" Klidně mi to pak připiš"usměje se Rosalie a napije se ze své skleničky. Dle všeho je to Cola s rumem,má ji ráda a i v klubu ji pije často. Betty jí pošle vzdušný polibek.
"Pročpak vlastně chceš volno? Dovolenou sis nevybrala ani nepamatuji" zeptá se Richard a natáhne se přes stůl k roličce kuchyňských útěrek. "Ubrousek zlatíčko" usměje se když mi jednu podá abych si otřela ušpiněné prsty. Betty se vidličkou vrtá v salátu,nevypadá že by jí to extra chutnalo.
"Najíždím na dietu a cvičení" řekne do naprostého ticha. Rosalie se zalkne,Nat si povzdechne a Richard se na ni jen s ledovým výrazem dívá.
"Máš krásné křivky" řekne jí po chvíli. "Rozhodně je to lepší než aby jsi byla jako kost a kůže".
" Přesně. Ženský co jsou krev a mlíko jsou rozhodně lepší "přisadí si Ben. Teď mi to došlo. První den co jsem byla v klubu bráška řešil že se Ben ometal kolem Rosalie. To Richard okomentoval tím,že jevil zájem o Betty. O můj bože! S tím jak se na něj Betty dívá soudím že to moc dobře ví a zlobí se na něj. Zamračeně sklopí hlavu.
" Ty mi do toho nemáš co mluvit "procedí skrze zaťaté zuby. Atmosféra by se v tu chvíli dala krájet,tak byla napjatá. Naštěstí je tu osvoboditel Richard.
" Dobře,jak myslíš. Ale hlavně opatrně,žádné extrémní zásahy do jídla nebo pohybu. Nerad bych z tebe měl anorektičku "usměje se na ni.
" O to se postarám "ozve se Julia.
" Budu její osobní trenérka "." No potěš koště!"vyjekne Sam. "Betty,holka,určitě si to nechceš rozmyslet? Já s touhle osobou žiju už skoro 18 let,vím o čem mluvím". Julia si založí ruce na hrudi.
" Uklidni se bratříčku. Nebo přesvedčím mámu,aby jsi s námi jel zítra na kolo".
"Jen to ne!" zděsí se Samuel. "Jsem ještě mladej,nechci umřít!". Tím nás všechny sundá,i Nathalie se trochu pousměje,což je co říct. Betty zamítavě zavrtí hlavou.
" Nemám v plánu si to rozmýšlet "řekne. Většina z nás už je po jídle,já právě nehty odděluji poslední zbytečky masa od kosti. Richard mě pozoruje,vypadá spokojeně. Najednou kývne ke grilu a Basil mu přinese talířek na kterém je něco zabalené v alobalu. Položí ho přede mě spolu se lžičkou.
" Co to je daddy?"zeptám se Richarda,protože vím že nás většina nevnímá.
"Grilovaný sýr" usměje se. "Vím jak máš ráda sýr,tak jsem ti nechal udělat tohle". Jsem plná,ale myslím že se do mě sýr ještě vejde. Opatrně rozbaluji alobal,je to horký,sakra. Když se mi to konečně podaří,objeví se hermelín posypaný nějakým aromatickým kořením. Neskutečně dobře to voní.
" Děkuji daddy"usměji se. "Jakpak se ti odvděčím?". Ten úsměv,to by jste museli vidět. Tak neskutečně sladký... Nakloní se ke mně,rty přistaví těsně k mému oušku.
" Tím že mi slíbíš jedno. Až tě odtáhnu nahoru do ložnice,nebraň se".
ČTEŠ
Mazlíček
Romance"Kleknout" řekl chraptivě a napřímil se. Nešlo neuposlechnout,jsem přeci poslušná kitten. "Moje malá dnes zlobila..." Příběh obsahuje sexuální scény,vulgarismy a (pro některé nezkažené 😂)zvrácené úchylky