-71-

9.9K 300 24
                                    

Marlowe byla z našeho příjezdu velmi překvapená,stejně tak z dárků, které přijala s růžolícími tvářemi. Přichystalo se grilování na zahradě. Během jídla Richardovi někdo volal a on odběhl.

"Asi klient" pokrčí rameny Basil a posune směrem ke mně misku s chilli omáčkou, abych si jí mohla dát k masu. Něco takového nelze odmítmout. Marlowe drží mezi prsty grilovanou kukuřici a pomalu ji okusuje, teprve před chvílí jí Basil sundal z grilu,takže je šíleně horká. Proto tu svou nechávám trochu vychladnout než dojím křidýlka. Po chvíli je ale Richard zpátky a vede sebou brášku s Rosalií. Kde se tady vzali?! Rosalie má na rukou dort obmazaný mascarpone, posázený ovocem a se zapíchnutou svíčkou.

"Probůh" vydechne Marlowe, protože jí dojde co se právě děje.

"Pro Boha ne, pro Vás" usměje se na ni Richard a spolu s bráškou pomůžou Rosalii bezpečně zdolat převýšení ve vchodu do altánku. "Ros byla tak úžasná že nejenže udělala dort, ale rovnou Vám ho i přivezla". Vstanu a jdu se přivítat s bráškou, který mě sevře v pevném objetí. Marlowe si otře prsty mastné od másla z kukuřice do ubrousku a také vstane. Oči se jí lesknou, těžko zadržuje pláč. Rosalie dojde až k ní.

"Všechno nejlepší" usměje se. "Přejte si něco". Basil se protáhne kolem brášky a Richarda s telefonem v ruce a chystá se fotit. Marlowe se dívá na mihotající plamínek svíčky, nejspíš přemýšlí co by si měla přát. Nakonec zavře oči, zhluboka se nadechne a svíčku sfoukne. Začneme tleskat a Rosalie opatrně položí dort na stůl, načež Marlowe obejme.

"Je to red velvet a mascarpone,prý to máte ráda" řekne a ona přikývne.

"To opravdu mám". Richard vyzve brášku s Ros aby povečeřeli s námi a Basil jím zatím nandá z grilu na talíře křidélka, kukuřici a pro brášku steak. Říkala jsem si pro koho může být ten čtvrtý, počítali s jejich příjezdem.

"No prosim" zasměje se Levi když před něj Basil položí jeho talíř. "Já věděl že ta cesta sem se vyplatí".

"A to ještě není všechno. Co říkáš na tohle? " uculí se Richard když před něj postaví misku s domácí pepřovou omáčkou. Bráška neváhá a okamžitě si jí několik lžiček přidá ke steaku.

"To si nechám líbit" libuje si.

******************

Ležím v posteli na bříšku a hraju hru na mobilu, zatímco Richard se vedle mě dívá na zprávy na notebooku postaveném v nohách postele. Leknu se, když mi znenadání položí ruku na zadek.

"Ale no tak, přeci by jsi se daddyho nebála" zasměje se a zajede i pod prádlo. Jak jsem byla před tím uvolněná tak nyní jsem napnutá jako luk. Jeho to však vůbec nerozrušuje. Po chvíli mě stiskne a já tiše zakňučím.

"Copak?" zeptá se škodlibě,pohled však stále upnutý na obrazovku notebooku.

"Daddy.." zavrtím se, ale stiskne mě ještě silněji.

"Pšš, drž" nakáže mi. Zůstanu tedy tak jak jsem a nechám ho mi promačkávat prdelku. Já už se ale vůbec nedokáži soustředit na hru, proto mobil zhasnu.

"Proč jsi přestala?" zeptá se.

"Nemůžu se soustředit" špitnu.

"A pročpak?" pronese na oko nechápavě ale ve stejné chvíli mě stiskne tak silně až vyjeknu.

"Zlobíš" zakňourám. Teď jsem ho očividně nabudila.

"Tak já zlobím, ano?". Přesune se a zezadu mě obkročí. Skloní se a políbí mě na zátylku. Vzdychnu, má mě přečtenou. "Až začnu zlobit tak to poznáš" pošeptá mi. Mmm, že bych něco zkusila? Pootočím hlavou abych na něj viděla.

MazlíčekKde žijí příběhy. Začni objevovat