Hario pozicija
"Sveikas." Pasakiau, kai Liam atidarė duris, kad galėčiau užeiti.
"Sveikas?" Jis paklausė.
Susikišau rankas į kišenes, nežinodamas ką sakyti ar daryti.
"Tessos čia nėra." Jis pasakė ir nuėjo link svetainės.
"Aš žinau tai... Ji yra Sietle."Pasakiau sekdamas jį iš paskos.
"Taigi..." Žinojau, jog jis nori žinoti kodėl po velnių aš čia esu.
"Aš...uhm... na, atėjau pasikalbėti su tavimi... arba mano tėčiu, turiu omenyje Ken. Arba su tavo mama."
"Pasikalbėti? Apie ką?" Jis išsiėmė skirtuką iš knygos ir pradėjo skaityti. Norėjau išplėšti knygą iš jo rankų ir įmesti į ugnį, bet tai tikrai man nebūtų padėję.
"Tessa."Tyliai pasakiau. Pirštais sukiojau prie lūpos esantį auskarą, laukdamas kol jis prapliups juokais.
Tačiau jis pažvelgė į mane ir užvertė knygą.
"Leisk man viską išsiaiškinti.... Tessa nenori nieko daryti su tavimi todėl tu atėjai pasikalbėti su manimi? Arba su tavo tėčiu ar netgi mano mama?"
"Yea.... Manau tai aš ir darau." Jis erzina mane.
"Gerai... Ką tavo manymu aš galiu padaryti dėl tavęs? Nemanau, kad ji kada nors vėl kalbės su tavimi ir iš tiesų negaliu patikėti, kad tu vis bandai, maniau, kad nuo dabar tu judėsi toliau."
"Praėjo tik savaitė."
"Savaitė, per kurią ji išsikraustė iš apartamentų ir slepiasi nuo tavęs viešbutyje."
"Ji nesislepia nuo manęs." Pasakiau tai pro sukastus dantis.
"Na, taip pat ji ir nebėga pas tave." Jis pasityčiojo.
"Liaukis būti mulkiu. Žinau, kad susimoviau, bet aš ją myliu. Ir žinau, jog ji myli mane, tiesiog dabar ji įskaudinta."
Jis giliai įkvėpė ir pirštais patrynė skruostą.
"Aš nežinau Hari, tai ką tu padarei yra neužmirštama. Tu pažeminai ją, o ji tavimi pasitikėjo."
"Žinau, žinau... Tu manai aš to nežinau?"
"Na, kai pamačiau tave čia prašantį pagalbos, galiu pasakyti kaip stipriai tu esi susimovęs šitoje situacijoje." Jis atsiduso.
"Ką tu manai aš turėčiau daryti? Ne kaip jos draugas, o kaip... tu žinau, mano tėčio posūnis."
"Turi omenyje kaip įbrolis? Tavo įbrolis." Jis nusišypsojo.
Pavarčiau akis, o jis nusijuokė.
"Ar ji su tavimi kalbėjo apie viską?" Jis paklausė.
"Yea... Iš tiesų aš nuvykau į Sietlą pas ją ir ji leido man pasilikti." Pasakiau jam.
"Ji ką?" Jis aiškiai nustebęs.
"Ji buvo girta ir iš tiesų privertė mane iškrušti ją." Pamačiau jo keistą išraišką dėl mano žodžių pasirinkimo.
"Atsiprašau. Ji privertė mane permiegoti su ja. Iš tiesų ji neprivertė, nes aš to norėjau, turiu omenyje, kaip aš galėčiau pasakyti ne... ji tokia...."
"Gerai!! Gerai! Suprantu." Jis pamosikavo rankomis.
"Taigi, šį rytą pasakiau kai ką, ko neturėjau pasakyti, nes ji pasakė jog pabučiavo kažką kitą."
"Tessa kažką pabučiavo?" Jo balse aiškiai skambėjo nepasitikėjimas.
"Mhm.. kažkokį vyruką suknistame naktiniame klube." Sudejavau. Nenoriu vėl apie tai galvoti.