165

1.5K 77 0
                                    

„Tas vaikinas.. ant scenos.. tai tavo religijos profesorius?" Haris paklausė manęs, nepaisant fakto, kad Steph laiko jį. 

„Taip" pabaigiau gerti savo gėrimą ir pradėjau po stala žvalgytis kito.

„Jis grupėje? Kaip sumautai lėkšta." Haris pasilenkė atgal į kėdę ir pavartė akis pirštais barbendamas į medinį stalą.

„Jie visai geri, tikrai." Niall pasakė aiškiai erzindamas Hario šio vakaro kantrybę. 

„Kaip keista, kad tu atėjai čia ir, kad jis čia groja. Koks atsitiktinumas!" Liam man pasakė.

Aha, atsitiktinumas.

„Jis paprašė manęs ateiti ir atsivesti draugų" paaiškinau vis dar nežiūrėdama į Harį.

Šis visas dalykas nėra jau labai svarbus, bet su Hariu viskas yra labai svarbu.

„Kas nors nori dar?" Niall paklausė iškeldamas kitą butelį alaus.

„Oh." Liam nosis susiraukė ir tai leido man žinoti, kad jis galvoja.

„Jis neturėtų tavęs kur nors kviesti, jis profesorius." Haris susiraukė, jis yra akivaizdžiai suerzintas dėl to, kad buvo ištemtas iš buto ir gal būt jog Zayn yra čia.

„Tai nėra tai. Jis mielas vyrukas, Hari" pasakiau tyliai.

„Tu manai, kad viskas yra miela, Tessa, tu esi naivi"

„Jis koledžo profesorius, tai būtų neįtikėtinai neprofesonalų jei čia būtų daugiau nei tai. Tai tiesiog pasirodymas. Tik tiek."

„Žinoma Tessa." Haris pasakė.

„Koks skirtumas.. pasimėgaukim muzika." Zayn pasakė žiūrėdamas į Harį.

Nedelsiant uždėjau ranką Hariui ant šlaunies, kad nuraminčiau jį, oras įšilo ir mano ranka pradėjo jaustis neaiški nuo alkoholio. Haris pasižiūrėjo į Zayn kelias sekundes, bet nieko nesakė.

„Grįšime už dešimties minučių!" profesorius Soto pasakė į mikrafoną.

„Turbūt reikia pabandyti išmokti kaip ištikrųjų dainuoti." Haris pasakė giliai įkvėpęs.

„Kaip praėjo žaidimas?" paklausio jo ir Liam.

Žaidimas neturėjo praeiti blogai, nes Liam sėdi prieš mane. 

Vis dar keista, kad Liam yra čia, su mumis, nežinau, kodėl Haris jį čia atsivedė, bet džiaugiuosi, kad tai padarė. Norėčiau, kad jis galėtų dažniau su mumis susitikinėti.

„Buvo puiku, mes laimėjome." Liam spinduliavo, o paskui nusikosijo.

„Nekenčiu cigarečių" jis pasiskundė ir aš linktelėjau sutikdama su juo.

„Pasiilgua tavęs" palinkau ant Hario peties, atrodė, kad jis truputį atsipalaidavo.

„Ar dabar?" jis paklausė baikščiai ir lėtai išsilenkė šypsena.

„Taip" pasakiau ir pajaučiau kaip jo ranką ant savo kojos.

„Kiek tu išgėrei?" jis paklausė.

Tik ne vėl" žaismingai pavarčiau akis ir atsigėriau didelį gurkšnį iš savo stiklinės.

„Aš tik klausiu" jo lūpos yra pavojingai arti mano ausies, pakankamai arti, kad priverstu mane drebėti.

„Negaliu pasakyti, kokios dabar esi nuotaikos" pasakiau, tad tik jis galėjo girdėti mane.

„Net aš negaliu. Esu supykęs, kad tu buvai pakviesta čia savo profesoriau ir esu supykęs, kad jis yra čia" jis pasakė, žinau, kad jis nurodo į Zayn. „Bet aš pasiilgau tavęs, ir dabar aš čia."

Po 2Where stories live. Discover now